במסגרת המיזם, וכחלק משלבי הסיום שבו, קיימה רכבת ישראל בחודשיים האחרונים עבודות באזור ראש העין לחיבור המסילה המזרחית העתידית עם רשת המסילות הארצית במסילת טבעת השרון הקיימת, הכוללות פירוק של מערכות החשמול והרכבתן מחדש בתוואי המסילה החדש, פירוק והרכבה של מערכות תקשורת ואיתות, והנחה של מפלגים (מרכיב מסילה שתפקידו לפצל מסילה קיימת למספר מסילות), וזאת כחלק מהחיבור למסילה המזרחית. כמו-כן, על-מנת למצות את ימי העבודה ולמנוע סגירות עתידיות בטבעת השרון, קיימה רכבת ישראל עבודות להרמת גובה המסילה בכל תחנות השרון שמטרתן שיפור הבטיחות והשירות על-ידי הקטנת מרווח העלייה לרכבת מהרציף, והתקדמה בעבודות להארכת הרציפים בתחנות פתח תקוה קריית אריה, פתח תקוה סגולה, בני ברק וראש העין, שנועדו לטובת שדרוג התחנות ושיפור השירות לנוסע. בנוסף, בוצעו עבודות חיוניות באזור בני ברק לצורך בניית גשר הרלינג להקמת שכונת מגורים חדשה.
|
|
|