מחירי הנסיעות הבודדות הבין-עירוניות יהיו גבוהים בהשוואה למחירים המשולמים כיום, כאשר עיקר ההתייקרות תחול על המשלמים באמצעות ישומונים. אולם במינויים, הכל תלוי בעיר היעד.
נסיעה במינוי חופשי-יומי לבאר שבע תעלה 21% פחות ובחופשי חודשי 67% פחות. יצוין, כי התעריפים הכוללים נסיעה ברכבת בטווח עד באר שבע הם תיאורטיים בלבד מאחר שאין קו רכבת בין ערים אלה, וגם לא צפוי להיפתח בעתיד הקרוב.
לנוסע שיבחר לנסוע לתל אביב באמצעות מינוי חופשי יומי התעריף יהיה 56% פחות מאשר היום, ולבעלי מינוי חופשי חודשי - 71.5% פחות. אולם כלל לא בטוח שמדובר שבהסדרים משתלמים. נסיעה לתל אביב וממנה נמשכת כ-5 שעות לכל כיוון, ונוסעים מעדיפים לבצע את נסיעת החזור ביום אחר. לכן כיום משמש את תושבי העיר הסדר ייחודי - כרטיס תלת יומי לתושבי אילת, הניתן לשימוש במשך 3 ימים מיום הרכישה. הכרטיס, בעלות של 100 ש"ח, מקנה נסיעה חופשית בתחום העיר, נסיעה בטבעת המרכזית בגוש-דן ונסיעה בכל קווי אילת-תל אביב. הסדר זה, שלא ידוע האם יבוטל, משתלם בהרבה הן מאשר הסדר המינוי היומי של הרפורמה והן מהמינוי החופשי, שהופך למשתלם רק אם נוסעים 12 ימים בחודש. בפועל, מעטים הם התושבים שיעשו בכך שימוש בשל הנסיעה המייגעת השמורה למקרי קיצון בהם לא ניתן לקבל שירותים או בנסיעות משפחתיות או לצרכים רפואיים שלא ניתן לקבל במרחב אילת.
לעומת הנסיעות הבין-עירוניות לבאר שבע ולתל אביב, נסיעה לירושלים - שגם אליה מרבים תושבי אילת לנסוע - תעלה 22% יותר במינוי חופשי יומי ו-120% יותר בחופשי חודשי.
כאשר פורסמה רפורמת דרך שווה, הזניחו ברשות הארצית לתחבורה ציבורית את אילת, רק הציעו לה חופשי חודשי ארצי במאות שקלים, למרות שזוהי העיר הכי פריפריאלית, החולקת גבול עם שלוש מדינות, ונפגעה קשות משינוי בהסדרי הטיסות ובהפחתת הטיסות.