X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי תוקפת את תוכנית סגן הרמטכ"ל: "לא ייתכן שצה"ל מצד אחד יעודד גיוס וייחנך לתרומה משמעותית, ומצד שני יפגין זלזול כה עמוק בחייליו"
▪  ▪  ▪

חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי תוקפים את תוכנית נווה לקיצוץ נסיעות חיילי החובה: "כצעירים שחלקם עומדים לפני גיוס וחלקם כבר השתחררו מצה"ל אנו מוחים בתוקף על הכוונה לפגוע דווקא בחיילים הצעירים.
"התוכנית להתייעלות כספי הצבא מבורכת, אולם אסור לפגוע בחיילים הצעירים. חיילי החובה הם האחרונים שיש לפגוע בהם. חיילים רבים חוזרים מהצבא הביתה ומעוניינים לצאת, לבלות ולפרוק את המתחים הרבים שנצברים במהלך ימי השבוע. האם הצבא מעוניין לראות בבוקר חיילים חסרי מוטיבציה? חיילים שבמקום לחשוב על תפקידם יחשבו האם כדאי להם לנסוע או להישאר כדי לא להשתמש בנסיעות הבודדות העומדות לרשותם?
"חיילי החובה מקבלים גם ככה משכורת זעומה ביותר. האם בצה"ל מעוניינים לגרום לחיילים להוצאות נוספות? "האם חיסכון של 25 מיליון שקלים לצה"ל הוא חיסכון משמעותי כאשר תקציב הביטחון עומד על 35 מיליארד שקלים, חיסכון שמצדיק פגיעה כה קשה בחיילי החובה? האם מישהו מעוניין לראות חיילים רבים שבים לתפוס טרמפים ובכך מסכנים את חייהם ואת כל המדינה בחטיפת חייל מיותרת?" תוהים הצעירים.
עוד מוסיפים הצעירים: "נדמה כי בצה"ל החליטו לפגוע דווקא בשכבה החלשה ביותר של הצבא ולקצץ דווקא אצלה, בעוד החיסכון יהיה מזערי ביותר, במקום להתייעל בדרגים גבוהים יותר ולחסוך לצבא הרבה יותר".
"לא ייתכן שצה"ל מצד אחד יעודד גיוס וייחנך לתרומה משמעותית, ומצד שני יפגין זלזול כה עמוק בחייליו. אנו קוראים לצה"ל לגנוז את התוכנית ולמצוא את המקומות האמיתיים מהם ניתן לקצץ".
צעירי האיחוד הלאומי יפעלו בכל דרך כדי למנוע את הפגיעה בחיילי החובה: "אולי אם הבכירים ייאלצו בעצמם לנסוע באוטובוסים הם יבינו את הבעיה שבתוכניתם". מסיימים הצעירים בעוקצנות.

תאריך:  15/01/2012   |   עודכן:  16/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההנהגה הצעירה:בכירי צה"ל מוזמנים לאוטובוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית גבאי
לקראת חגיגות ה - 130 שנה של מותג גרנד מרנייה ליקר הקוניאק המזוקק בטעם תפוזים המוכר בעולם משיקה היבואנית חברת אקרמן מהדורה מוגבלת: GRAND MARNIER- RUBY EDITION
רותם אשכנזי
רשת מועדוני הכושר והבריאות "הולמס פלייס", הרשת הראשונה בגודלה בארץ (21 מועדונים ברחבי הארץ), יוצאת (יום ד' ה-11.1) בקמפיין חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות, בהשתתפות המאמנים המקצועיים של המועדונים שלה המשמשים כפרזנטורים שבעצם מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהתאמן במסלול מיוחד ללא התחייבות
גלעד הראל
האקרים מנצלים את הרוכשים און ליין, צבא ארה"ב תחת מתקפה וגם קהילת הגיימרים לא נשארת מקופחת. אילו איומים תקפו אותנו בדצמבר?
אריאל איתן
קבוצת Preferred hotel צירפה את מלון ענבל לרשימת מלונות היוקרה העולמית שלה רק לפני חודש ימים נבחר מלון ענבל כמלון המוביל בישראל וכאחד מארבעת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון על-ידי עיתון התיירות המוביל והיוקרתי – CONDE' NAST
יח"צ אורביט
ספקית תקשורת הלוויינים הישראלית מתרחבת באירופה. קיבלה חוזה שירות חדש בהמשך למערכות התקשורת מבוססות התדר הלווייני Ku-Band שמכרה שם בסוף 2011
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il