X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפתרון המשולב משפר את חווית המשתמש של נוסעי רכבת ישראל על-ידי עידכון הנתונים ממערכות הרכבת אל משתמשי הקצה בזמן אמת, תוך שיקוף מהימן של תנועת הרכבות
▪  ▪  ▪

חברת F5 מספקת לרכבת ישראל פתרון משולב להגנה על אתרי אינטרנט ו-Application Delivery Services. הפתרון משפר את חווית המשתמש של נוסעי הרכבת על-ידי עידכון הנתונים ממערכות הרכבת למשתמשי הקצה בזמן אמת, תוך שיקוף מהימן של תנועת הרכבות. הפתרון המשולב מוודא כי המידע זורם כראוי ובצורה מאובטחת, שאיננה ניתנת לסילוף או לעיוות באמצעות הגברת הזמינות האפליקטיבית, רמת האבטחה שלה ומהירות העברת הנתונים.
הפרויקט ברכבת ישראל בוצע על-ידי חברת SecureNet, על-מנת לשמור על רמת זמינות גבוהה של מספר שרתי אינטרנט הפרוסים במספר אתרים ולספק מענה ל-200 משתמשים שונים בו-זמנית בכל רגע נתון, כולל כניסה של חמישה משתמשים חדשים בכל שנייה, ובקצב העברה של mbps 5.
שני פתרונות וירטואליים שולבו ברכבת ישראל על אותה פלטפורמה: פתרון ASM BIG IP - (Application Security Manager) המהווה פיירוול אפליקטיבי המספק הגנה על האתר, הן מפני התקפות ממוקדות והן מפני התקפות כלליות, ופתרון BIG-IP LTM – (Local Traffic Manager), המאזן את העומסים בתעבורה הנכנסת לאתר, תוך האצה של זמני הגישה לאתר. המוצר המשולב מאפשר לעבור תוך שברירי שנייה למערכות גיבוי ולכן מספק זמינות גבוהה גם בעיתות עומס ובמקרים של תקלות.
אבי סביון, מנהל רשת ארצית ואבטחת מידע ברכבת ישראל מסר כי: "בחרנו בפתרון המשולב של F5 מאחר שהוא מאפשר לנו לספק זמינות ואיכות גבוהה של שירות ללקוחות רבים של רכבת ישראל ורמת ביצועים גבוהה. הפתרונות של F5 הוטמעו בקלות ובמהירות רבה, כך שאנחנו כבר רואים את התוצאות בפועל".
גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יוון וטורקיה ב-F5 אמר: "פתרונות וירטואליים חוסכים עלויות גבוהות של חידוש ותחזוקה שנתית ומאפשרים גמישות ועמידה בגידול העתידי של הארגון. הפתרונות של F5 מתאימים את עצמם לשינויים עתידיים של כל ארגון כפי שבא לידי ביטוי בוירטואליזציה, שרידות וניהול המוצר".
אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על-מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. בסניף הישראלי של F5, הממוקם בתל אביב, מועסקים כ-200 עובדים. למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.

תאריך:  24/02/2014   |   עודכן:  24/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5 סיפקה לרכבת פתרון לשיפור חווית משתמש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מירון
תערוכת הצילום "Distance", שנערכה בחסות חברת אפסון ישראל, הוצגה במהלך ימי כנס ה-Mati Ad:Tech ועידת העסקים ישראל-יפן שהסתיים בסוף השבוע
עדי וילדר
אורית זרובבל
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
מיכל זילבר
תערוכת איורים ייחודית של סטודנטים לעיצוב מהמחלקה לתקשורת חזותית, HIT המכון הטכנולוגי חולון, לרגל השקת הספר "ילדי החול", תיפתח ביום שני, 24.2.14
מיכל זילבר
הפקולטה לניהול טכנולוגיה, HIT מכון טכנולוגי חולון תקיים יום עיון בנושא: דירקטוריון - מנכ"ל - ועד עובדים: "משולש שווה צלעות או שווה צרות" - בהשתתפות אלון חסן, אבי רובינזון וד"ר יצחק לקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il