|
1 |
|
|
האם השיר אומר שעדיף היה להיענות למנחתו של הרוצח? הם זהו שיר של שלום?. וכמובן הזדהות מלאה עם הגינוי של איתן לרוצחים השפלים, ההזדהות שלו עם האם והשבחים של איתן לרופאים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א החליט לומר לנו שתגובות אפרים הלפרין הן רדודות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האם ה.א אומר |
|
|
|
|
|
ממשיכים לאסוף, סופם של עברייני הסייבר להיענש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
נו, אני אזכה לשבת על ספסל הנאשמים יחד עם מגיב ותיק, שגילה לפני מספר חודשים בגילו לב של הסתחבקות עם המגיב אפדים הלפרין לתגובה של ה.א.
יהיה לי הכבוד לשבת על ספסל הנאשמים יחד עם ההיסטוריון המגוחך של חיל האוויר הישראלי.
מגיב בשם ה.א תמשיך יחד עם מגיב ותיק לגחך עצמכם בשנאה תהומית ובפירושים מגוחכים לשירה העברית.
ואל תשכח לחזור ולהדגיש שבשיר הזה יש הזדהות עם רוצחים שפלים, שביקשו את מותה של אישה בהריון, בעלה ועוד עשרות אנשים שהיו איתם בתחנת הדלק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א המגוחך |
|
|
|
|
|
שפני הסלע, עברייני הסייבר חופרים בסתר עם השיניים התותבות שלהם, יומם להתגלות ולתת את הדין. אלה אנאשים עם נטיות אובדניות מאד מורכבות, אם לא יאותרו, אז הם העונש הכי גדול של עצמם. שיחיו עם הגועל לכל יתרת חייהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
2 |
|
|
מי ייתן וחיינו יהיו עדויים רק במנחה מפרי האדמה ולא במנחה של דם ושכול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מי ייתן |
|
|
|
|
|
שיר הנמושה הגלותית מי יתן מזמרת ה כאילו יפת נפש בדרכה לעוד סוכת אבלים פלשתינית או לעזור במסיק ללוחמי החופש הפלשתינים מי יתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
3 |
|
|
לו היה שועה למנחתו של קיו, לו היה שועה לצעקה של הצדיק מארץ עוץ מדוע צדיק ורע לו , רשע וטוב לו, לו היה שועה לתפילת האדם, לו...לו היה שועה.... אבל הוא לא שעה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לו היה שועה |
|
|
4 |
|
|
קראתי את השיר שוב ושוב ואיני מוצא בו דבר פרט לעידוד לרצח הבא, איתן, אני נוטה להאמין כי אין לך כל כוונה לעודד רצח ולכן נדרשים הסברים ולהלן נימוקי: (1) אתה מגדיר את הגורם לרצח כאילו הוא אלוהים, יש בגישה מוזרה זו דמיון רב לקריאות "אללה ואכבר" המלוות את הטרור האיסלאמי בכל רחבי העולם, "זה לא אנחנו אשמים, זה הוא, זו לא ידנו השופכת את הדם, זו ידו של אלוהים הכביר". (2) השיר טוען שההיענות למנחה של הבל ואי ההיענות למנחה של קין היא זו שגרמה לרצח, כלומר שההנחה היא שהבל לא היה הורג את קין בשום תנאי, ומכאן שהשיר קורא לאלוהים, או לאלוהים של כל אחד מאתנו, להכנע לאלימות, להכנע לרוצחים על מנת שלא יישפך דם, אבל הרי ברור שמי שנכנע לרוצחים שופך עוד ועוד דם, הרי לרוצחים אין שובע. איתן, נדרשות תשובות, השאלות הן מאד נוקבות ונדרשות תשובות. ואבקש מכל המגדפים לא לגדף הפעם - אני אתן לכם די הזדמנויות לגדף בתגובות אחרות בעתיד, קצת סבלנות, שום דבר לא יברח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
5 |
|
|
לשעות למנחת דם ולדחות מנחת פרי האדמה זו מעשה לא קביל .לשעות למנחת דם ולדחות מנחת פרי האדמה זו החטאת המטרה שלשמה נברא העולם - בריאה שכל תכליתה רק טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החטאת המטרה |
|
|
6 |
|
|
הגיבורים הפלשתינים אחיו האידיאולגים של קלינסקי הוכיחו שוב ועוד פעם את אמונתם בדו קיום ובשלום ןכבר מחר מחרתיים קלינסקי יבקר בסוכת האבלים שיקימו הפלשתינים קלינסקי והנקבה שלו יצטרפו למסיק הזתים של משפחות הגיבורים הפלשינים וכל בני המשפחה ידאגו לרכוש מוצרים פלשתינים כדי לעודד את הכלכלה של הגיבורים ששוחטים אפילו עוברים אם הם יהודים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
7 |
|
|
קלינסקי מזדהה עם הקורבנות אך בד בבד מפרסם שיר שמסביר מדוע הרוצח איננו אשם (או בפרשנות מקלה יותר, מדוע הרוצח לא לגמרי אשם). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
8 |
|
|
אתה צודק מר קלינסקי. אני מבטיח בפעם הבאה להתייעץ רק איתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הקב"ה |
|
|
9 |
|
|
קשה להבין איך הגיעו עמוס שנער והמגיב ה.א להחלטה שבשיר יש הזדהות עם הרוצח. קשה להבן איך הגיעו למסקנה , כשבשיר יש רק משאלה שעולמנו יהיה עולם נקי משכול ואלמון., בשיר יש משאלה שלא יהיו יותר קורבנות דם ומוות, אלא רק קורבנות צמיחה של פרי האדמה. רק היתה חסרה המילה בוגדים של יאיר נתניהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה לעמוס שנער |
|
|
|
|
|
1) השיר מטיל את האחריות לרצח על אלוהים ולא על הרוצח 2) השיר טוען שלו אלוהים היה נענה לרוצח ולא לקורבן, הרצח לא היה מתבצע. אם זה לא עידוד לרצח הבא אינני יודע מהו עידוד לרצח הבא. מסכן השמאל שאלו שיריו, השיר הזה מוכיח שכל הרע שאומרים על השמאל הוא נכון. ואולי גם לרצח של רבין אחראי אלוהים ולא הרוצח עצמו? ואולי אם אלוהים היה נענה למשאלות של יגאל עמיר (ביטול הסכמי אוסלו) רבין לא היה נרצח, ועל כן חובה לבוא בטענות לאלוהים על שלא נענה לרצונותיו של יגאל עמיר? איתן, השיר הזה הוא בזיון אחד גדול לשמאל בישראל ובעולם, בזיון ענק - אני הייתי מחביא אותו עמוק עמוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יש כאן בקשה של ה.א שיסבירו לך.
ההסבר הוא פשוט, ה.א מפרש את השיר בצורה מעוותת, כמו שהוא הסביר בצורה המגוחכת ביותר ששתי המנחות הן מן האדמה. הוא מנסה בדרך נלוזה להסביר, שאיתן כתב שיר, שיש בו הזדהות עם הרוצח, בשעה שכל השיר הוא פנייה לאלוהים להשכין בעולמנו רק קורבנות מפרי האדמה ולא מנחות וקורבנות שיש בהם דם. אפשר לא להתרשם מהשיר, וזה בהחלט לגיטימי, אבל התוך בורות המציינת שכל המנחות של קין והבל הן מנחות מן הצומח וללעוג לקלינסקי זו בושה וחרפה של בורות וגסות רוח, שבאה עם מלל התגובות אפילו ביום כיפור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
די לבורות ! |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
מר א.ה איך אתה יכול לייחס לאיתן הזדהו עם הרוצח, כשהוא רק מביע משאלה לחברה בה לא יהיו יותר קורבנות אדם, אלא רק קורבנות מפרי האדמה.
המשורר חיים נחמן ביאליק נאשים אותו בהזדהות עם הפורעים בקישנב בשנת 1903, כשלפני שיר המחאה העוצמתי שלו נגד טבח יהודים בעיר קישנב צירף מנשר, בו ניתן למצוא התרסה כלפי בורא עולם שהתיר קורבנות דם ולא קורבן מפרי האדמה.
נאשים את המשורר הרוסי יבטושנקו שצעק חמס נגד שחיטת היהודים בבאבי יאר על ידי הנאצים ומחאה נגד הסובייטים שאינם מזכירים את הקורבנות היהודים , וכל זאת כי הוא התריס נגד בחירת קורבן מן הבשר על פני קורבן מפרי האדמה.
ההסברים המלעיזים שלך מר ה.א הם רדודים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לכבוד ה.א |
|
|
|
|
|
בדוגמאות שהביא המגיב, ההתרסה היא לאלוהים אשר אחראי מיניסטיאלית על כל מה שקורה כאן, אדון הארץ, והמשוררים שואלים אותו איך יכולת? איך אתה, הטוב והמיטיב נתת לע הזה לקות, איך לא עצרת את הרשעים, איך לא חמלת על הצדיקים, אבל זה לא מה שאיתן אומר, איתן אומר: אֱלֹהִים, לוּ הָיִיתָ שׁוֹעֶה לְמִנְחָתוֹ שֶל קַיִן, קָרְבָּנֵנוּ הָיָה מִפְּרִי הָאֲדָמָה - קָרְבָּן יָרוֹק קָרְבַּן חַיִּים וּצְמִיחָה, אֲבָל אַתָּה הוּא זֶה שֶׁשָּׁעִיתָ לְמִנְחָתוֹ שֶל הֶבֶל וְקָרְבָּנֵנוּ עַד הַיּוֹם מִן הַבָּשָׁר וּמִן הַדָּם - קָרְבַּן אָדָם קָרְבַּן שְׁכוֹל וְאַלְמוֹן. כלומר הטענה המובהקת לקב"ה היא של אשמה "פלילית" ישירה, אתה במעשה ובמחדל גרמת ישירות לרצח, המעשה הוא שהיטבת עם הצדיק, והמחדל הוא שהרעת עם הרשע (נראה לכם?). וכאשר אלוהים אשם ישירות ברצח, בשל מעשה ובשל מחדל שלו, הרשע כמובן זכאי, אלוהים הוא האשם, וקרבן כתמיד - מת. וזו בדיוק הסיבה שלשמאל עם תפיסות מעוותות שכאלה - אין כאן עתיד. וההשלכה הישירה לעולמנו היא קריאה לאלוהים לתמוך במרצחים השפלים 0כולל כאלה מסוגו של יגאל עמיר), כי זה מה שלהבנתו המאד מאד בעייתית של איתן ימנע רצח, ואיתן מתקשה לתפוס עובדה מאד פשוטה, שתמיכה ברוצחים מביאה רק עוד ועוד רצח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
לטמבל ולבור ה.א, ביאליק שאל - . " אלוהים לו נענית לקורבן של קין". גטה שואל:"אלוהים למה שעית לקורבן שבא מן הדם" כל המשוררים ששאלו בהתרסה את אלוהים הזדהו עם הרוצחים, אדון טמבל. שיהיה לך ערב טוב עם החלטתך שאיתן מזדהה עם הרוצחים השפלים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לטמבל ה.א |
|
|
|
|
|
האינפנטיל ה.א בדרך הזו יטען , שביאליק הוא בעד יחסי מין בין קטינים, כי הוא תאר יחסים בין נוח, הילד היהודי והילדה הגויה שהסתיים בהריונה של הילדה האסופית. איתן כתב שיר שיש בו משאלה לעולם בו אלוהים ישעה רק לקורבנות מפרי האדמה. עשו זאת בצורה יותר מוצלחת מאיתן משוררים גדולים בשואה כמו אברהם סוצקבר בצעקה , אלוהים למה קבלת את קורבנו של מי ששחט בעלי חיים עם התיאור המזוויע המתלווה של רצח יהודים בשואה. וזאת בשירו קין והבל.
ואני בסך הכל טיפש , שהחלטתי לענות לטרחן האוויל בשם ה.א |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לטיפש ה.א |
|
|
|
|
|
הכותרת "לו היית שועה"-אין ספק! אין ספק שיש כאן קריאת אהדה לרוצח ולמניעיו, האשמת האלוהים בפשע, והקרבן, כמובן מת. ביאליק, בגיא ההריגה: שָׁמַיִם, בַּקְּשׁוּ רַחֲמִים עָלָי....עַד-מָתַי, עַד-אָנָה, עַד-מָתָי?... וְאִם יֶשׁ-צֶדֶק – יוֹפַע מִיָּד!אַךְ אִם-אַחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ הַצֶּדֶק יוֹפִיעַ – יְמֻגַּר-נָא כִסְאוֹ לָעַד! ההתרסה היא נגד אי הצדק שבהריגת הצדיק על ידי הרשע, ואיתן אומר לאלוהים בכותרת (ןבגוף השיר), מדוע שעית לצדיק הרי מחובתך היה לשעות לגחמותיו של הרשע, כי אז היית מונע רצח, איתן מתריס נגד האלוהים, אך בעד הרשע בעד אדם בזוי שחיסל 25% מהאנושות באותה עת, והיה הרוצח הראשון הבזוי והנקלה בהיסטוריה. מישהו יכול בכלל להבין את הראש של איתן? האם איש אחד בכל היקום שיכול להבין?. שיקום! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
11 |
|
|
א.ה עוד חקטול את הסופר אברהם מאפו על ספרו "אשמת שומרון" בו מושמעת הצעקה - בורא עולם למה לא שעית לקורבן של ירק ופרי ושעית לקורבן שנטבח באש המזבח, ועל הארץ נפרסת תמונ קשה של חללי קרב.
החלטת שאיתן כתב שיר כושל. שיהיה לך לבריאות עם קביעתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א שתהיה בריא |
|
|
12 |
|
|
בימים שילדה בת יומיים מפרפרת בין החיים ובין המוות, בימים שהאם נאבקת על חייה , כי כדורי רצח פגעו בגופה של אישה בהריון, ננתפלל שבעולמנו אלהים ישעה רק לקורבנות מפרי האדמה ולא לקורבנות שכול ואלמון. ננהל שיח כואב עם האל מדוע הוא שעה למנחה מן הדם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הדס. |
|
|
13 |
|
|
אם הבור ה.א היה פותח קוקורדנציה משנאית, הי מוצא את הביטוי "לו היית שועה" או "אלוהים, לו היית שועה עשרות רבות של פעמים, ובמקרים רבים בהתרסה מדוע הוא לא שעה למנחה של קין, מדוע הוא לא שעה למנחה הירוקה ונענה למנחה האדומה ותמיד(!!!!!!!!!!!!!!!) זה אחר אסון לאומי של טבח והרג. אבל שיש לנו בור מלא גבבה, המורח כאן תגובות ריקותמתוכן ומלאי בורות, צריכים לרחם עליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
במיוחד למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
היו דתי מנחות מן הצומח, לא היתה כלל מנחה מן הדם. יש כאן ניסיון מצחיק לשנות את ההיסטוריה המתועדת. היו שתי מנחות מן הצומח, אני חוזר, מן הצומח. אחת התקבלה, השניה לא, ואז הרוצח הנאלח רצח והקרבן הצדיק מת. ומאז נושא הרוצח הנאלח על מצחו את אות קיין. תגובתו של אלוהים היתה מיידית וקשה מאד. אלהים לא חמל לא שעה לרוצח אלא העניש את הרוצח לעולמים. כל מי שמסיר את האחריות הישירה והבלעדית מקין הרוצח, מעודד את הרצח הבא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
"והבל הביא מבכורות צאנו" על פי פירוש הגאון ה.א זהו מנחה מהצומח- מנחה מבכורות הצאן היא מנחה ללא שחיטה ללא דם . זו מנחה מן הצומח. כל השאלות וכל התהיות במורה נבוכים של הרמב"ם על מנחה מהחי בטלה ומבוטלת. כי ה.א פסק שבכורות הצאן זו מנחה מן הצומח. אני מעדיף את התשובה של הרמב"ם שהמנחה מן החי הקשורה בשחיטה ולא מן הצומח נעלה מאיתנו ועלינו לקבלה.
בבית המקדש קורבנות מבכורות הצאן היו קורבנות מהצומח, כי כך קבע בור ועם הארץ בשם ה.א.
ה.א קבע שהמנחה של בכורות הצאן וחלביהן היא מן הצומח, נקבל אותה ואת כל התהיות והדיונים בספרות התנאים, האמוראים ויותר מאוחר בימי הגאונים נמצה במשפט אחד של הפוסק ה.א - זו מנחה מהצומח.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תשובת ה.א |
|
|
|
|
|
מתנצל על הטעות, ניסיתי להבדיל בין קורבנות האדם לבין המנחה שהיתה מן הצאן מהצומח, וכשלתי בעובדות בנוגע לצאן. תודה למגיב על ההערה וההארה. הא איתן יתנצל על טענותיו של איתן לקב'ה על כי לא שעה למנחתו של רוצח שפל? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אתה ה.א מפרש שיר של בקשה לשלום כשיר של רצח ומבקש להתנצל על הפירוש המעוות שלך. אתה שהרבית בשימוש במילה אדיוט כלפי אחרים מבקש התנסחות מנומסת מאחרים. אתה שמגיב ביום כיפור דורש מאחרים מה שאתה לא עושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א מבקש |
|
|
|
|
|
ה.א "צודק" !!! הבל הביא מבכורות צאנו ומחלביהן . זו מנחה שלא באה עם שחיטה ועם דם. ה.א "צודק בהחלט" מנחה מבכורות הצאן ומחלביהן זו מנחה שבאה ישר מן הצומח. גם עמוס שנער יקבע שה.א מנסה כאן בנימוס רב להוכיח שזו "מנחה מן הצומח". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א "צודק" |
|
|
14 |
|
|
ה.א. ניסה לנהל דיון תרבותי ודווקא להקתו של קלינסקי שמנסה להצטייר כסובלנית (כנראה רק כלפי שונאי ישראל) מנהלים שיח אלים (לטיפש ה.א, לטמבל ה.א, לאינפנטיל ה.א וכו') אתם לא שווים שיגיבו לכם בכלל אבל לא תצליחו באמצעים אלימים למנוע ביקורת על קלינסקי רבכם. ה.א. יודע אגב גם לפרגן לו, במאמר של קלינסקי על הפיגומים, ה.א. תמך בו. ה.א. ממש לא מחפש לקטול את קלינסקי בכל מחיר אלא רק מבקר אותו עניינית כשהוא רואה לנכון לעשות כך ומשבח אותו כשהוא מסכים איתו. אתם לא חייבים להסכים עם ה.א. אבל אתם צריכים להשיב לו בצורה מכובדת כפי שהוא נוהג איתכם (אלא אם כן אתם תוקפים אותו וגם אז לא בטוח שהוא יורד לרמתכם). ואתה מר קלינסקי. זה לא מספיק לדבר על שיח הוגן, אתה צריך להיות נוכח בשטח ולהוכיח את תלמידיך בעקביות, אחרת, זה יכול להתפרש כאילו נוח לך להשתמש במעריציך כמקלות חובטות שנועדו להרחיק מבקרים על מאמריך. לעניין הביקורת על הקורבנות. יש ביהדות גם קורבנות מהצומח. בורא עולם הוא לא צמה דם, וכפירה לטעון שהוא זקוק לצמחים או לבשר. לקורבנות יש משמעות הרבה יותר עמוקה. בורא העולם לא שעה לקיין לא בגלל שהוא נגד צמחונות אלא בגלל הזלזול של קיין שהקריב לו את הסחורה הכי פגומה שלו מתוך קמצנות (למרות עושרו). הבל לעומת זאת הקריב לבורא העולם מן המובחר ולכן השם שעה לו. לגבי כוונותיו של קלינסקי, ישנה סיבה מוצדקת (גם אם היא מוטעית) להרמת גבה. קלינסקי פרסם את שירו מייד לאחר שתיאר את מקרה הפיגוע האקטואלי המצער ולכן ההשוואה היא בלתי נמנעת. בשירו של קלינסקי הוא יוצא נגד אי קבלת קורבנו של הרוצח לפני הרצח ומשאיר לנו את ההקבלה המתבקשת שגורמת לנו לשאול במה קופחו הרוצחים של היום לפני שבצעו את זממם? הלוואי שאני וה.א. טועים אבל ההתרשמות שלנו מבוססת על הגיון ואם כוונותיו של קלינסקי טהורות, מותר לו להודות ששגה על שלא צירף לשירו הבהרה. המשוררים האחרים שציטטתם הבאים בשאלה דומה (מתוך הנחה שאפשר להאמין לכם כי אינני מכיר את השירים המדוברים) לא עשו זאת תוך הקבלה לפשע שנאה אקטואלי שארע בזמנם ולכן קל יותר להאמין למסר שלהם. לגבי הוויכוח הדתי בעניין היחס לבורא עולם והתנהלותו, זה לא לכאן, אחרת זה לא ייגמר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
מר שנער היקר, לא יכולת לקלוע למטרה באופן יותר מדויק וברור. שאלת מדוע הם מנאצים, מדוע הם מעליבים, בוא תיקח אדם פלוני שהיושרה איננה נושא חשוב אצלו, אשר רואה שכל עולמו חרב עליו, כל התורה שהאמין בה כל חייו קורסת אל מול עיניו, מה היה נותר לו לעשות? לילל יללות של תנין, ולנאץ, בכל פעם שאני רואה נאצות אני מבין שקלעתי למטרה נכון יותר ומדוייק יותר. בכל מקרה תודה על דברי התמיכה, תודה על היושרה והיושר, מצרך שאיתן וחבורת מעריציו לא מכירים כלל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א , שהרבה להשתמש במילה אדיוט ובעוד שלל כינויי גנאי בתגובותיו לרשימות של איתן כלפי מי שלא הסכים עם דעתו, לפתע נחרד שמילים דומות הוקלדו כאן לעברו. מן הראוי שכולם יפסיקו לגדף .
לעצם העניין, בימים שכולנו כואבים את המקרה המזעזע של הפגיעה באם בהריון בתחנת דלק ומתפללים לשלומה ולשלום הילד שנולד בניתוח קיסרי, מצער שהמגיב בחר לייחס לאיתן הזדהות עם הרוצח בשיר, שכולו משאלה לעולם של שלום.
ענקי שירה השתמשו בביטויים דומים "מדוע לא שעית", "חבל שלא שעית" לכתובתו של אלוהים שהעדיף את הקורבן מהבשר ומהדם, ולא נמצא מי שייחס להם מה שמייחס ה.א לאיתן
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א "אינו מגדף" |
|
|
|
|
|
ואת המנחה של הצורר עראפת הוא קיבל, פרס נובל חשלום, לא פחות מפרס נובל לשלום, ואנחנו קיבלנו אלפי הרוגים מהמנחה המקוללת ההיא. איתן תתנצל.תתנצל בפני הציבור, תתנצל בפני הקורבנות בכלל, תתנצל בפני קורבנות הטרור בפרט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
- לה.א |
|
עמוס שנער | 12/12/18 14:53 |
|
|
גם עולם האמונות שלי חרב בעבר. הייתי איש שמאל נלהב מתוך רצון אמיתי לשלום וחיים טובים לנו ולערבים. אחרי האינטיפאדה השנייה התחלתי לאט לאט להתפכח. היה קל יותר לנאץ אבל חכם יותר להודות בטעות. כל כך רציתי שלום וכאבתי את הסבל של שני העמים והייתי מוכן לוויתורים כואבים כדי שיהיה טוב לשני הצדדים ולכן הדבר שהכי מרגיז אותי הוא שאנשי שמאל לוקחים לעצמם מונופול על המוסר וגם קוראים לעצמם "מחנה השלום". השלום שלהם הוביל לשפיכות דמים גדולה יותר, גם ליהודים וגם לערבים. אני עדיין בעד שטחים תמורת שלום אבל לא רואה פרטנר רציני לכך בצד השני שיכול להוביל לשלום אמיתי ויציב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
עמוס שנער אז תלך עם ה.א ותחליטו שמנחה מהצאן זו מנחה מהצומח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעמוס שנער |
|
|
|
|
|
קורבן צאן זה וודאי לא מהצומח וה.א. הודה בטעותו. יחד עם זאת אני מעדיף לחשוב עד יום מותי שקורבן צאן זה מהצומח ולהיות אדם כמו ה.א מאשר לדעת את האמת שקורבן צאן זה מהחי ולהיות אדם כמוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
עמוס, אני מוקף "שמאלנים". אשתי, בנותי, אפילו הכלבלב נוטה שמאלה, השמאל שאני מכיר נובע מתמימות, בכל פיגוע הוא מתערער לתקופת מה, ואחרי כן חוזר להרגלו התמים, אך מה שרואים כאן זו לא תמימות, זו שנאה עצמית זו דת ומילא בדת היהודית יש אלוהים ששם גבולות מאד נוקשים, כאן בדת ההזויה הזו, אין אלוהים, אין שום אלוהים, אין גבולות. קשישי הגבעות, מדברים כאן על אלוהים אך הם מתייחסים לאלוהים כאילו הוא עובד בשבילם, ולא הפוך. הם שולטים בו, הם מחליטים בשבילו. הגבולות היחידים כאן, מצויירים על ידי אנשים ישרי דרך כמוך, השמים להם מראה מול הפנים. עליהם לא נשפיע אך ודאי נרחיק מהם את כל הטועים והתועים. יישר כוח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א לא התנצל על תגובה גסת רוח , כשהוא מתייחס לספר שלא קרא והביא ציטוט מ"מעריב" , המתייחס למספר שורות מספר שלם , בו מתייסר אדם מאמין , המקש קרבה לאלוהים למרות האסון שקרה לו באושביץ. ה.א דיבר בגסות רוח על אחוות קומוניסטים.
ה.א לא התנצל על שהשתמש במילה אדיוט ובעוד שלל כינויים . ה.א מבקש התנצלות על שהוא החליט לפרש את השיר כפי שהוא מפרש. והאם יש תלמיד בכיתה ב' בבית ספר יסודי שידבר בנחרצות ובסגנון מעליב כלפי איתן קלינסקי, כשההוא קובע שצאן זו מנחה מהצומח.
מר שנער, ה.א מתוך בורות רבה תוקף בים של תגובות את איתן קלינסקי והצאן כמנחה מן הצומח זו רק דוגמא פעוטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סניגוריה עלובה |
|
|
|
|
|
הוא בסך הכל העז לבקר את איתן. לעומת זאת איתן ביקר את בורא עולם. מי החוצפן הגדול כאן? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
15 |
|
|
יש לנו תגלית חדשה בכורות הצאן רק מהצומח ואין במנחה הזו שחיטה, אין במנחה הזו דם, זו מנחה מן הצומח.תודה למגיב על התגלית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המנחה של ה.א |
|
|
16 |
|
|
שני אחים, ה' ו ק' - שניהם עשו פעולה לגיטימית, הבוס דחה את פעולתו של ק' ואישר את פעולתו של ה'. ק' שלא קיבל את החלטתו של הבוס מאד כעס, היה עטוף קנאה, ותכנן לרצוח את אחיו ה', הבוס ראה ראת את הכעס, הבוס תפס את ק' בפינה והזהיר אותו ואף הבטיח לו שאם יכיל את כעסו, הוא יפוצה בעתיד, ובכל זאת ק' קם על ה' והרגו. הבוס בדק את מצלמות האבטחה, וראה במו עיניו את הרצח, וכאשר פנה לק' ושאלו אייה אחיך? השיבו ק' במשפט הקדום "השומר אחי אנוכי?" (לאור האזהרה מראש, וביצוע הרצח בשדה הרחק מעין אדם, כמובן מדובר ברצח מתוכנן מראש ובכוונה תחילה, ולאור "השומר אחי אנוכי" מדובר אף בבידוי ראיות, ובשיבוש הליכי משפט). ביום בו נשלחים כדורי מרצחים אל משפחה, מפרסם איתן מאמר ושיר (השיר נכתב בעבר), אשר מגנים את הרוצח והרצח, ומגלים אמפטיה לקורבנות, ובד בבד איתן שואל את הבוס, מדוע קיבל את פעולתו של ה', והרי אם היה דוחה אותה והייה דווקא מקבל את פעולתו של ק' הרוצח הנקלה, היה נמנע הרצח הספיציפי, והיה הנמנע הרצח בעולם. ברור שהשאלות האלה מעבירות את האחריות מהרוצח ומהרצח לבוס במקום שהאחריות תוטל על הרוצח ועל הרוצחים בכלל, וברור שהרוצח והרוצחים יוצאים מעודדים מהגישה הזו, מקבלים רשיון להרוג כאשר לא מקשיבים לבקשותים וגחמותיהם. כאן התחלנו, והדיון עלה על שרטון, של גידופים, וטעות עובדתית היסטורית שלי, עליה אני התנצלתי ומתנצל שוב. יש דיסוננס ענק בין דברי איתן המותחים ביקורת על הרצח והרצחים, לבין השיר המגן על הרצח והרוצחים. כפי שכתבתי בתחילה לעיל, אני מאמין שאיתן הוא נגד רצח ורוצחים, ולכן נדרש הסבר - לצערי את איתן עדיין לא שמענו, וראוי מאד שנשמע אותו, כל אשר שמענו זו עדת מגדפים. ולכן שאלות לאיתן (ולא למגדפים למיניהם) (1) האם השיר אכן מטיל את האחריות על הרצח הספיציפי והרצח בעולם על הבוס? (2) אם הרצח הספיציפי ובעולם הוא באחריות הבוס ולא באחריות הרוצחים, האם אין הדבר מביא את הרוצחים לרחוץ בניקיון כפיהם ולומר יד הבוס שפכה את הדם הזה, לא ידנו. וכפי שכבר כתבתי אני לא משער שאיתן התכוון או מתכוון לעודד רצח, אבל האם לא חייב הוא לבדוק עצמו שמא טעה, ומה שמשתמע מהשיר הוא משהו שאיתן לא התכוון אליו, בייחוד כאשר השיר מפורסם על ידי איתן ביום של רצח נתעב? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ואחרי ההסבר המלומד הזה אני א.ה הסברתי כאן בנחרצות רבה כי מנחה מן הצאן, מבכורות הצאן, מחלביהו זו מנחה מן הצומח ואין בה בכלל דם. ולאחר מכן אני א.ה אבקש מאיתן התנצלות , כי אני א.ה פירשתי את השיר כשיר של גיבוי לרוצח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ל-א.ה המרדד |
|
|
|
|
|
האם אפשר לקבל במדור הזה תשובות לשאלות מפי הכותב? או שהכותב יושב לו במגדל השן ונוצר את פיו. כאשר היוצר נוצר את פיו הקהל ורק חסידיו מדברים, אז המצב ברור. אז אולי בכל זאת נציל את המצב ונשמע תשובות לשאלות מפיו של איתן? תשובות פשוטות. 1) האם אלוהים אשם כי שעה למנחת הקורבן ולא למנחת הרוצח 2) האם מדובר בעידוד לרצח ואם לא אז למה. מאד פשוט לענות, ואם איתן לא עונה, אני מסיק שהוא נותן תשובות חיוביות לשאלות האלה, כלומר השיר אכן מאשים את אלוהים על כי שעה למנחת הקרבן ולא למנחת הרוצח, וודאי שהדבר מהווה עידוד לרצח ולרוצחים. אם לאיתן יש מה לומר - כולם מקשיבים. איתן הבמה כולה שלך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
17 |
|
|
הבורות של המגיב ה.א ,שבבטחה רבה קבע ששתי המנחות הן מהצומח , ובתגובות למאמרים קודמים השתמש בכינוי אדיוט למי שחלק על דעתו, אינו מתבייש עוד שכותב המאמר יתנצל בפניו, כי ה.א החליט לפרש את השיר בדיוק באותה דרך שהוא פרש את הכתוב בתנ"ך על המנחות של הבל וקין. על פירוש אינפנטילי של מר ה.א אין מקום לבקש סליחה.
ואני מתבייש שאני מגיב לתגובות הטיפשיות של ה.א , שזוכה למחמאות של מגיב ותיק ומר שנער . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רק אצל ה.א |
|
|
18 |
|
|
נאחל לכולנו , שאלוהינו ישעה רק למנות פרי האמה, ישעה רק למנות של צמחיה ירוקה ולא למנחות מדממות מדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נאחל לכולנו |
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אלוהים, לו היית שועה לגחמותיו של יגאל עמיר, רבין היה בין החיים, והיו עוד אלפי ישראלים בחיים. כאשר איתן וחבריו יחתמו על המשפט הזה אפשר יהיה לעבור ולדון על מקרה קין והבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איתן השתחרר מהחבורה הזו, אין לה תשובות, שואלים אותם: תגידו כאשר אתם אומרים לקב"ה לו היית שועה למנחת הרוצח לא היה היה רוצח מבצע את זממו, מה המשמעות? המשמעות היא שהרוצח לא אחראי לרצח, אלא מי שדחה את מנחתו, ברור, לא? והם אפילו לא מנסים להסביר, כי אין להם הסבר, כל מה שיש להם זה לילל ולגדף. איתן לא יהיה חלקך עם הצדקנים, המתחזים, המתחסדים, הצבועים, מגלגלי העינים לשמים, היללנים והמגדפים, עזוב אותם, אתה יהודי, מורה לתנ"ך, מקומך לא עימהם, חזור הביתה, חזור למקורות האמת של העם היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
20 |
|
|
השבוע העלינו מנחות דמים של תינוק בן ארבע ימים שנרצח על ידי בן עוולה, היום העלינו מנחת שלושה יהודים שנטבחו על ידי בני עוולה. די לרצח. הגיע עת פיוס והסכם מדיני . הגיע העת להסכם של שלום בין בני יצחק ובני ישמעאל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יותם |
|