|
1 |
|
|
קבל את הברכה השומרית והעבר אותה למתנה היפה שלך. ואל תשכח את המתנה השומרית "חזק ואמץ". |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:599d:d33e:6410:bdfe |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
"חזק ואמץ" |
|
|
2 |
|
|
קבל את הברכה השומרית והעבר אותה למתנה היפה שלך. ואל תשכח את המתנה השומרית "חזק ואמץ". |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:599d:d33e:6410:bdfe |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
"חזק ואמץ" |
|
|
3 |
|
|
איתן יקר, מברך אותך ואת אתי רעייתך. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:6841:64bb:5ed:acb6 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
איתן , אינו רופא, הוא אינו מסוגל לתת מרפא לכאב פיזי של רעיה אהובה, הקרובה אליו לחיים ארוכים, המשתרעים על פני של שנים רבות. זה המבחן היפה של הרֵעות. היופי של הנעורים הם עדיים לגופו של האוהב, אך גם כאבי הגוף של שלהי העשור התשיעי מקבלים אותם בהבנה, שהם חלק מהחיים, וגם לגביהם מתייחסים בהבנה ומאמצים אותם כעדיים. לא ניתן לומר לרגלים כשנוגעים כמעט בתשעים שנות חיים לא לכאוב. בשלהי העשור התשיעי גם ההליכון המקל במעט הוא כעדי, וגן אם הוא אינו עוזר לכאב , הכאב של הזולת האהוב מתקבל כעדי וגם כל מכשירי העזר, אם עזרו או לא, הם עדיים......זכותך לראות זאת כמוזר. אני מציע לך להחליף בספרייה ולבקש את כל שירי אורי צבי גרינברג ואחרי שתקרא את כל השירים נשוחח על העדיים שהזקנה הכואבת לובשת. יפה שאיתן מקבל את כאביהזקנה של רעיה אהובה כעדיים. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:6083:1f26:d75c:75f2 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
אני מאד מקווה שאני לעולם לא אתייחס לכאבי זולית כעדיים, אם מדובר בשונאי הקם להרגני אני אפעל להמיתו או לפחות להסיר את האיום מבלי להמיתו. ואם הוא אוהבי אני אתייחס לכאב כאויב, אשר יש להלחם בו ולפחות להקטין אותו. התאהבות בכאב שלך היא מזוכיזם (מחלת נפש הניתנת ככל הנראה לריפוי), התאהבות בכאב של זולתך אותו אתה טוען שאתה אוהב, בכל גיל, היא לטעמי אכזריות פסיכופטית (בעיה אישיותית קשה שאיננה ניתנת לדעתי לריפוי). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
6 |
|
|
ועוד הפעם יום נחמד, יום של בריאות טובה לך ולאתי היקרה |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:6530:d80e:c48f:f952 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
7 |
|
|
ה.א, הכותב אוהב את אהובתו עם כל כאביה הרבים והקשים מנשוא. . רעייתו על כל מכאוביה הוא מחבק אותם, הם כעדיים לו. ואילו אתה מתנפל על איתן ואפילו מייחס לו מחלת נפש . תתבייש לך !!!! כשאיתן רואה את הנושא המרכזי בפרשת "בהר" לחבק את העני ולחלתו8 ממצוקתו, אתה מתנפל עליו וקובע שזה לא נכון. רק רבן יהודה הנשיא, חותם המשנה, רואה את גולת הכותרת של פרשת בהר "להרים את האביון מאשפתות. אז קדימה תהנה מההתנפלות שלך על איתן., שלי יש חילוקי דעות עם איתן בנושא המלחמה ברצועת עזה, שלדעתי, הוא שוגה בקריאה להפסקת המלחמה נגד הנאציזים החמאסי. . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
|
|
|
תורת ישראל היא היכל ענק, להיכל יש שער ומנעול אחד ויחיד, למנעול יש מפתח, המפתח הוא האלוהות והבחירה בעם ישראל כעם הנבחר. מי שזרק את המפתח לנהר לא נכנס בשער, לא רשאי לאכול מהפירות העסיסיים ולא רשאי לירוק את הפירות המרים, הוא פשוט בחוץ, יתרה מכך מאחר שמדובר בכתבי קודש, לא יורקים אף פרי, עסיסי או מריר, מותר לשאול, מותר לתמוה אך אסור לירוק אסור לתלוש, אסור לסרס. ובקשר לכאבים כנראה איתן טעה ובמקום להעביר מסר של אהבה לאשתו הכואבת, הוא העביר מסר של אהבה לכאבים של אשתו, תקרא לבד. מוישה שאל את אשתו, "תגידי רבקהל'ה אפשר לומר לך איזה מילה חמה פעם בחיים", אשתו שוקלת ושוקלת ואז אומרת, "נו מוישה זוג שויין א העייס ווארעט", ומוישה עונה "שתישרפי בגיהנום", סתם בדיחה לא קשורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אני לא ייחסתי שום מחלה לאיש - אני חיברתי בין בין סימפטומים היפוטטים למחלה היפוטטית, כאמור בלי לקשר אותם לאיש, אתה חיברת את הקשרים שאני לא חיברתי, ועל זה ייאמר "על ראש הגנב בוער הכובע". ולעניין סדרי העדיפויות בפרשה. אדם המאמין באלוהים והמאמין בבחירה, קיבל את כרטיס הכניסה של עם ישראל לספרי הקודש, ושם הוא יכול לתעדף לפי הבנתו. אך מי שלא קונה כרטיס, או שורף כרטיס שקיבל בירושה מלידתו, לא נכנס למגרש ואין לו SAY על התכנים, הוא פשוט מחוץ למגרש, רואה את החומות מבחוץ, השערים נעולים בפניו, ואפילו להתפלח אינו זכאי. קאפיש בן ציון? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
8 |
|
|
אישה אהובה נושאת כאבים, שאין להם מרפא. נותרה רק ההתייסרות מהכאבים יומם וליל. אין מרפא לכאבים של הרעיה . כדטרים נגד כאבים אינם עושים את שלהם. כל תנועה חלווה בכאבים, ונותר גם האוהב הנפלא, האוהב את הרעיה, ונושא את כאביה כעדיים. ונותר כאן מגיב , שיסלח לי, שהוא החליט להבליט את טפשותו ברבים. הטיפש הזה חותם בשם ה.פ. איתן אני אוהב אותך . חבק בשבילנו את אתי היקרה. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:5c8b:6e76:5595:86d1 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש כאן מגיב טיפש |
|
|
9 |
|
|
אני מאחל למר ה.א וכל בני ביתו בריאות. ושלא יהיה אחד מבני ביתו נתון לכאבי גוף יומם וליל, שהדבר האחרון שנותר לחולה האנוש זה רק החיבוק החם, המלטףוהאוהב, הנושא כעדיים את החולה על מכאוביו. שלא יידע ה.א מצב כה מכאיב. אך כנראה ששלהי העשור התשיעי לעתים קורעים קרעיםבגופו של אדם, ויש לקבל את קרעי הדוף באהבה |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:6969:ac04:ad04:5721 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאחל בריאות ל-ה.א |
|
|
|
|
|
היו לי קרובים כואבים, יהיו לי קרובים כואבים, אם לא אמות מיתת נשיקה גם לי יהיו כאבים. עם כאבים מתמודדים, לא אוהבים אותם, לא שונאים אותם, מתמודדים!!! מי שאוהב את כאבי זולתו הקרוב הוא פסיכופט חסר תקנה, מי שמרים ידיים מפני הכאבים, גם מרים ידיים מפני האויבים, כי הרמת ידיים, כל הרמת ידיים, זו תוצאה של חרדה, חרדה הנשקפת לאורך ולרוחב של כתבי איתן. אך לדעתי איתן לא חרד, הוא שרלטן, הוא משחק את הדמות החרדה בסיפור עלוב שהוא ממציא, כל מטרתו היא להפוך בנכלוליותו את הציבור לציבור חרד, על מנת שייכנע לאויביו המרים, על מנת שנרטיב האויב שבערפו נושף איתן ינצח את הציונות. בעוד שהוא, איתן רוחץ בנקיון כפיו ומאוהב בכאבים של זולתו שאיננו חו"ו אויבו. אוי לנו ואבוי לנו עם כאלה דיעות חולות בקרבנו, רעל מסוכן, פשוט רעל מסוכן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
אני מאחל לאתי ולאיתן הרבה בריאות. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:8500:10fd:eeca:fc4d:f278 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עציוני פ, את |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
מאחלת לכם עשור תשיעי של בריאות טובה. ושתמיד תמשיכו יחד . והעיקר, אל תשכחו את הברכה השומרית - " חזק ואמץ " |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאתי ואיתן |
|
|
12 |
|
|
אושר והרבה בריאות לזוג הצעיר שחוגג יום יום שבעים שנות ריעות. |
|
כתובת IP: |
2a0d:6fc2:6ce0:7100:116f:3267:aee0:bd85 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגה |
|
|
13 |
|
|
שמחתי שהיה לכם הכוח לנסיעה לקריית שמונה.. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:a1a5:5c9e:4e4:c3e |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|