1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אם הקשר לעולם לא נגמר
הוא מעבר לקשר בין אישה לאיש, הארעיים כל-כך
אך התחושה היא המדברת, ובהחלט נוסטלגיה
תודה להפנייה המוסיקלית:)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זיוה גל |
|
|
|
|
לא חשתי שהשיר מבטא נוסטלגיה
אבל יתכן מאוד שאת צודקת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
3 |
|
|
אני ממש באוירה . מקסים מרגש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לורליי |
|
|
|
|
זו בדיוק נמרץ האווירה שבה נוצר השיר.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
4 |
|
|
אגוצנטרים שכמותכם, איפה הקרדיט לכותב השיר ולמלחין ?
מילים: ז'אק פרוור
http:
לחן : ז'וזף קוסמה
http:
במרחק שנות אור מכם.
אשמח לעזור בעתיד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא יפה ! |
|
|
שיתוף הפעולה בין המשורר ז'אק פרוור לבין המלחין ג'וזף קוזמָה הוליד כמה וכמה שירים, אבל השיר הידוע כיום בשמו "עלי שלכת" הפך ללהיט שובר זמנים. המנגינה במקרה הזה קדמה למילים.
מי שיצא לו לעקוב אחר הפרסומים שלי ב- NEWS1 ולא רק להציץ בהם הצצה חטופה כדי להשתלח בי -- היה יכול למצוא את קורותיה של המנגינה ואת שורשי הקשר בין בין המשורר והמלחין, ולמצוא גם קישור לסרט המקסים של מרסל קרנה "שערי הלילה" משנת 1946 שבו ביצע את השיר איב מונטן הצעיר שהתגלה והומלץ על-ידי אדית פיאף.
זו גם הסיבה שקישרתי שוב לשני הביצועים הנפלאים, של מונטן ושל פיאף.
לא חייבים להיות פרנקופיל כדי לדעת את הדברים לאשורם.
גם בתוך הקישורים עצמם ניתן למצוא סקירות על היוצרים והמבצעים ואת המילים במקור הצרפתי ובתרגומים לשפות שונות, וכן תת-קישורים לביצועים השוואתיים (למשל: לביצוע המצוין של מִירֵי מַתְיֶה).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
|
|
|
הזיוה והלוורלי לא מכירות את ההקשרים ולכן הסיפור שלך כאן מאוחר (ובשבילי מיותר).
נכשלת כישלון חרוץ בנתינת קרדיט פעמיים בשני קישורים.
הגיע הזמן שתצא מהאגוצנטריות שלך ותפסיק ללקק רק לאימאן עספור ושות'. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא קונה ! |
|
|
|
|
ברגע שנתקלתי בתגובתך הקודמת, ניחשתי שמדובר בפרעוש קופץ בראש מסוג "לא י.ש " ומתברר שלא טעיתי: המתחזה לפרנקופיל אינו אלא יהודון חלאתי מצוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
|
|
|
1. אל תהייה כל כך צנוע ואל תעביר תכונותיך לאחרים, התחזות היא הספציאליטה שלך.
2. אני יותר פרנקופיל מאשר אתה "משורר"
3. הניחושים שלך מעניינים את הסבתא של אפריים.
נכשלת בקרדיט, לא כואב להודות בכך.
לסיכום, חזור לבלבל את המוח לזיוה, ללורליי ושאב עידוד מתומכת הטרור אימאן עספור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמתחזה למשורר |
|
|
|
|
אין צורך בהסתכלות מדעית מעמיקה כדי לראות שפרעוש מס' 66.23.233.82 משתייך באופן מובהק לזן של פרעושי-טוקבקים.
הזן המבחיל הזה נפוץ בכול העיתונים האינטרנטיים המאפשרים לטקבק באופן אנונימי.
הדבר החיובי היחיד בפרעושים מהזן הזה הוא שחייהם העלובים קצרים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
|
|
|
יש את הסימן המזהה, גידופים מעולם החי וקשקושים.
שיהיה לך שבוע יותר מוצלח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלנו התפרק... |
|
|
|
|
ונשאלת השאלה : לאן נעלם רוב רובם של הפרעושים המפורטים להלן, ששרצו באתר הזה?
"י.ש "," לא י.ש" , "שרון ר." , "מאיריקו " , "איישה" , "פלא יועץ", "איגנאציו סבונרולה", "מאיריקו-משורר" , "מבקר שירה מהולל" , "מבקר שירה בכיר", "מבקר שירה מדופלם", "המבקר", "משורר לעת מצוא", " מבקר לעת מצוא" , "מאבחן לעת מצוא" , "סניטר בגהה" , "אייכמן" , "לואיס קרול", "רפאל1", "אלישמע", "חץ", "איש עצוב", בלטשאצר", "טל בן", ""אבי1", "בזזזזז", "er54", "סתם אזרח" , ע"ג4, "חנה שרה" , "זרש" , "מושיקו", "רוביק בּוּבִּיק"," , "טיטו", "ע. הנביא " [רשימה חלקית, אבל רוב הכינויים הם של אותו פרעוש עצמו].
אגב, השאלה שלעיל היתה כמובן שאלה-רטורית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|