X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
איחור של שליש מזמן הנסיעה, דלתות מקולקלות ומיזוג אוויר מינימלי בנסיעה מחיפה לבית שאן - ואיחור משמעותי עוד יותר בדרך חזרה. רכבת ישראל כנראה החליטה להחיות את רכבת העמק על כל המיתוסים שדבקו בה
▪  ▪  ▪
תחנת בית שאן. בלי מילים

כל כך התרגלנו לתקלות החוזרות ונשנות ברכבת ישראל, עד שהסיפור הבא כנראה לא יפתיע איש. ובכל זאת, אולי יש לו משמעות דווקא משום שהוא קטן ובנאלי; בכך הוא מלמד על אופי ההתנהלות של הרכבת, שכנראה הפך לחלק מהתרבות הארגונית שלה (אם יש כזאת) ומהתוכנית העסקית שלה (שכנראה אין כזאת). רק תזכורת קטנה: אנחנו, כולנו, לא רק הלקוחות של הרכבת אלא גם הבעלים שלה. זה כמובן לא אומר שיש לנו זכויות כלשהן.
הרכבת מתחנת חיפה מרכז השמונה לבית שאן הייתה אמורה לצאת שלשום (14.7.19) בשעה 13:13. הכריזה הודיעה שהיא תתעכב בשמונה דקות. כמובן לא הייתה שום התנצלות. כאשר נכנסה הרכבת לתחנה, אכן באיחור של שמונה דקות, התברר שחלק מן הדלתות מקולקלות. הנוסעים נדרשו לרוץ אחורה, אל הדלתות הפועלות. מדוע לא הודיעו מראש? נו, באמת. ובתוך הרכבת התברר, שמיזוג האוויר כמעט ואינו פועל. חודש יולי, עמק יזרעאל ובקעת בית שאן. סאונה באדיבות רכבת ישראל.
אחרי האיחור של שמונה הדקות ביציאה, הצליחה איכשהו הרכבת לצבור איחור באותו פרק זמן לאורך הנסיעה. התוצאה הייתה, שהרכבת הגיעה לאשדוד ב-14:17 במקום ב-14:01. שזה אומר: איחור של 16 דקות על נסיעה של 48 דקות - דהיינו שליש מזמן הנסיעה. התנצלות? מה פתאום. פיצוי? הצחקתם את הקטר.
בנסיעה בכיוון ההפוך, יצאה הרכבת (15.7.19) של 13:31 באיחור של ארבע דקות. בדרך היא צברה איחור נוסף של שמונה דקות. היא הגיעה לחיפה מרכז ב-14:30 - חמש דקות אחרי שיצאה רכבת ההמשך לתל אביב, במקום שבע דקות לפני. הנוסעים נשלחו אחר כבוד להמתין עוד 20 דקות בשמש הקופחת. התנצלות? פיצוי? כבר הבנתם את הרעיון.
עושה רושם, שרכבת ישראל החליטה להחיות במלואה את רכבת העמק. אותה רכבת שאין-ספור בדיחות סופרו על איטיותה (אדם החליט להתאבד בשכיבת על פסי רכבת העמק; הוא מת מרעב). בתחנת בית שאן מוזכרת מורשתה של רכבת מיתולוגית זו. האמת - לא צריך. הנסיעה עצמה משיגה את אותה מטרה.

תאריך:  16/07/2019   |   עודכן:  16/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרכבת לבית שאן כמשל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש שיפור ברכבת וזול
רמי לוד49  |  16/07/19 16:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
איתמר לוין
בית המשפט העליון ביטל את האישור שנתן בית המשפט המחוזי בירושלים לתביעה, בטענה שהפקחים של הזכיינית הירושלמית סיטיפס אינם פועלים כחוק
עידן יוסף
מהיום ניתן לשחזר את יתרות התקציב וחוזי הנסיעה גם בכרטיסי רב-קו אנונימיים    וגם: תוקף כרטיס הרב-קו שברשותכם עומד לפוג? מעכשיו תוכלו לחדשו ללא עלות לחצי שנה נוספת
עידן יוסף
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הציב למשרדו יעד של כ-2,500 אוטובוסים עירוניים בתוך כחמש שנים, פי 50 מאשר היום
מחלקה ראשונה
החל מהבוקר בשעה 10:00 ולמשך שלוש שנים - נחסמה לתנועת כלי רכב, הכניסה לעיר ירושלים דרך שדרות שז"ר ובנייני האומה, בקטע שבין שדרות הרצל לנשיא השישי
עידן יוסף
סמוטריץ' בסיור בחריש: "נתכנן היום כדי שבאכלוס המלא בעוד עשור, העיר חריש תהיה פנינה על כביש 6 עם פתרונות תעסוקתיים, פתרונות תחבורתיים ועיר בתנופה שמובילה את מדינת ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il