הנה נוהל עבודה קצר, פשוט, שכולל את כל הדברים הבסיסיים:
1. הגדרות להשקה - המנהל מגדיר את השקת המוצר (מהו המוצר, מי קהל היעד, וכו').
2. גיבוש הצוות – המנהל מגדיר את האחראים להשקה, לשלב הפיילוט בלבד. כלומר, בתום הפיילוט אנשים אחרים יהיו אחראים להמשך הפעולה השיווקית. המנהל יגדיר את האחראים בתחומים רלוונטיים שונים. למשל, אם מדובר במוצר מזון שמשווק לסופרמרקטים - העובדים הרלוונטיים יהיו: מנהלי שיווק ומכירות, מנהל תמחור, המפיץ שמביא את המוצר ממש פיזית עד לעסק של הלקוח, וכו'.
3. נוהל השקה הכולל:
א) רצף פעולות - מערכת צעדים עם קדימויות ברורות.
ב) שרשרת פיקוד - הגדרות כתובות לגבי: מי מנהל, מי מקבל הוראות, מי אחראי לביצוע, מי מדווח למי.
ג) יעדים לביצוע, יעדי זמן וכו'.
4. תדרוך
א) תדרוך לצוות הפרויקט - המנהל הבכיר מתדרך את צוות הפרויקט לגבי הנהלים. כעת הצוות המצומצם מתואם, וניתן להתחיל לבצע את הדברים בפועל.
ב) תדרוך קצר לכלל הצוות - מטרתו לאותת לעובדים: "משהו שונה קורה עכשיו. אנא עזרו לזה להצליח, כל אחד מכם בתחומו".
5. פיילוט - יש לבחור בלקוח ראשון להתנסות– הלקוח מספק לצוות הפרויקט הזדמנות לבדוק את פס הייצור וליצור אב טיפוס. כאן צוות ההטמעה רואה מה הקשיים, מה לא עובר היטב מהנייר אל המציאות וכו'.
6. תחקיר - בסיום הפיילוט יש לבצע תחקיר להסקת מסקנות ולאחריו להוציא נוהל סופי וסגור.
7. יש לתדרך את כל הצוות לגבי התחלת השירות בפועל, ולוודא שכל אחד יודע מה לעשות.
זה נראה מאוד בסיסי, כמו א'-ב', אבל לפעמים החדרת מוצרים נכשלת בדיוק בגלל חוסר שימת לב לכל הפרטים הללו על קו הזינוק. כדי לוודא שכל מוצר מצליח להימכר יש צורך בנוהל אחיד ותקין. וכעת, אחרי הגדרת הנוהל, העסק יכול לסמוך על החדרת מוצר שקטה ויעילה.