דוגמה לאבסורד שנוצר ניתן למצוא בקו 67, שבשנים האחרונות הסיע נוסעים מתחנת רכבת סגולה לתחנה המרכזית ובחזרה. זמני הקו לא הותאמו לזמני הגעת הרכבות, וכך נוצר מצב בו הקו נסע עם נוסעים בודדים. מעט הנסיעות בקו רוכזו בשעות הבוקר ואחרי הצהריים, באופן שלא ניתן שירות בין השעות 09:00 ל-15:00 ואחרי השעה 17:00 (בערך). לתושבים שהתלוננו נאמר כי אין ביקוש לקו (וכי למה שיהיה ביקוש אם זמני הנסיעות אינם מותאמים לצורכי הנוסעים?). אולם באורח פלא, ברשימת קווי המוניות החדשים של תאגיד קווים מופיע קו שייתן שירות מתחנת סגולה עד בית חולים בילינסון.
ומה אומרים על כך ב
משרד התחבורה? "מדובר בקו שאמור היה לפעול החל משנת 2006 ומסיבות שפורטו מעלה לא הופעל. אחת הסיבות לכלול קו זה ברשימת קווי המוניות הייתה רצון של המשרד לתת אלטרנטיבה של שירות מוניות לתחנת רכבת סגולה. זאת לאור הביקוש הנמוך לאוטובוסים ומחשבה כי שירות מוניות עשוי להתאים, בין היתר לאור קשיי העבירות לאוטובוסים סביב תחנת הרכבת [כתב News1 מעיר כי אין קשיי עבירות לקו 67, הפועל כמיניבוס].
"לא מדובר בהחלטה שנבעה ממידע על ביקוש כלשהו, ולכן גם אין לה קשר לתדירות קו 67 באוטובוסים. ההחלטה נבעה מרצון לספק שירות מסוג שונה לתחנת הרכבת. יש לציין כי מדובר בקו שתוכנן על-ידי המשרד לקראת שנת 2006, ובתקופה זו עדיין לא נפתחה תחנת הרכבת בקריית אריה", לשון התגובה.
חברת קווים סירבה להתייחס לפרטים והסתפקה בתשובה כללית: "קווים מפעילה את קו מוניות השירות על-פי רישיון משרד התחבורה. הקו מופעל כשירות פנימי נוסף לתושבי פתח תקוה, ואינו בא במקומם של קווים אחרים הפועלים בעיר".
ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל מסר בתגובה כי הוא מודאג מהעובדה שמוניות השירות ואוטובוסים בפתח תקוה מופעלים על-ידי אותו מפעיל, ומבטיחים לעקוב מקרוב כדי לוודא שפעילותן לא תפגע בשירות בקווי האוטובוס בעיר. "אנו מצפים שהכנסת מוניות השירות לרכבת לא תפגע בהטמעת פרויקט שילובים לקישור יעיל של שכונות בעיר עם תחנות הרכבת".
עוד הם מציינים כי בעבר אכן פעלו קווי מוניות ביעדים מסוימים, אך לא בכולם. כך למשל, לא היו מוניות בין שכונת שערייה לשכונת עמישב. בין שתי שכונות אלה לא מחבר קו אוטובוס כך שאין מדובר בשירות משלים ובמקום לפתוח קו אוטובוס פותחים קו מוניות. לא היה גם שירות מוניות בין בית חולים בילינסון לרכבת סגולה וכן לא היה שירות לרכבת ראש העין, אלא היו מוניות שירות שנסעו במסלול דומה למסלול בו עובר היום קו 7.
ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל גם מזכיר דברים שאמר בחודש מאי האחרון מנכ"ל קווים, ציון פת, ולפיהם יופעל מתווה שמציע פרויקט "שילובים" המופעל על-ידי משרד התחבורה, על פיו בתוך ארבעה חודשים יבוטל קו 67 ובמקומו יופעל קו משופר שמספרו 63.
כתב News1 מציין כי בפרויקט שילובים בפתח תקוה, שנועד לתאם בין האוטובוסים לרכבות, לא כלולה הפעלה של מוניות שירות. הפרויקט אמור להתחיל בעוד מספר חודשים, ויש לקוות כי הפעלת מוניות השירות לא תעכב או תטרפד את הפעלתו.