X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"כתבו עליו בעתון והוא לא ידע שהוא כזה"... שר אריק אינשטיין את השיר שכתב ביחד עם שלום חנוך שגם הלחין אותו
▪  ▪  ▪
הרצוג. נצמד לציפי [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

בוז'י הרצוג יודע בסתר ליבו את מיגבלותיו ואת חוסר יכולותיו למלא את התפקיד הקשה של ראש ממשלת ישראל, אך העדיף להתעלם מהאמת ולהשתעשע באשליות כי אחרים חושבים עליו כמתאים ומאמינים בו כמועמד להחליף את ראש ממשלת ישראל.
בדיעבד יכול הרצוג להכות על חטא על כך שמתוך חולשת אופיו העניק את עצמו לטובת שונאי נתניהו כדי שישתמשו בו, בתקווה שהבוחרים יאכלו את הדיסה הזאת ויחליפו אותו בבחירות במקום נתניהו.
רבים טובים הרימו גבה כאשר נצמד לציפי לבני שאיבדה ללא בושה את קדימה וגם 'התנועה' התפרקה לה, וחתם על רוטציה עם האישה הבלתי פופולרית שקנתה את "תפארתה" בשנאתה לנתניהו, ואף שיקרה בהטילה בו את האשם בכשלון המו"מ שניהלה עם הפלשתינים כשרה בבמשלתו לפני שפוטרה על ידו.
בתוכנית "האומה", כשנשאלה על-ידי המנחה ליאור שליין, מדוע הפלשתינים לא נעתרו להפצרותיה במו"מ שניהלה עם סאיב עריקאת, ענתה כהרף עין וגילתה: "כי הם אידיוטים"! ואין צורך להזכיר את יהירותה ושחצנותה ובשפתה הנלוזה בה השתמשה באותה תוכנית: "ביחד נוריד את הזבל", והוסיפה בקללה ערבית בזויה: "כ-ס א-ק".
מתן עצות
אחרי כל זה כל כך ברור מדוע בוז'י ניתלה על כתפיה של ציפי ואף העניק לה רוטציה, בתקווה ששנאתה לנתניהו וקנאתה בו יעזרו לו להמריא ולנצח בבחירות. השפעתה עליו הייתה מכרעת גם בביטויים האריסטוקרטיים שיצאו מפיו: "ביבי הפסיכי" ו"שיזדיין". "אני במשבר, אינכם מבינים?" - ציטטות מפיו בסרט של ענת גורן. לידו ישבו היחצ"נים, חלקם מעוצבנים וחלקם עסוקים במתן עצות, ולא נותר להם אלא להכות על חטא בכשלונם שהוא שווה ערך לכשלון המועמד שלהם.
מדהימה העובדה שפרשני התקשורת התעלמו שמאחורי הקלעים בסיפור הבחירות הללו פעלה באינטנסיביות גם המפלגה הדמוקרטית של מימשל ארה"ב, בנוסף לפעילותו של שמעון פרס שהאיץ בבוחרים להצביע בעד הרצוג, חוץ מאלה שהופיעו בסרט הזה בערוץ 10.
שנאת מימשל אובמה לנתניהו תשמש חומר לדורות של פסיכולוגים שיחקרו וינמקו איך שנאה יוקדת שמהולה בקנאה עמדו מאחורי המעורבות של אובמה/קרי במדיניות ישראל ובמערכת הבחירות הפנימית. בהפגנתיות נישקו והיללו את ציפי "המדינאית הדגולה" למען יראה נתניהו שנוא נפשם ויבין שהבית הלבן/שחור החליט למחוק אותו ולהמליך במקומו את הרצוג בתמיכתה של ציפי שהפגינה את השתוקקותה למלא אחר הוראותיהם. ("יש לי מהלכים בעולם" התפארה)
הילרי קלינטון, בהיותה שרת החוץ של מימשל אובמה תרמה אף היא למדיניות הבוס: לכבוד יום האישה ה-100 דאגה להכניס ל'ניוז וויק' במרס 2012 את שמה של ציפי לבני, אז יו"ר קדימה וראש האופוזיציה, לרשימת 150 הנשים המשפיעות בעולם. וואוו!!!
רצון הבוחר
נותר רק לתהות איך עלתה ציפי למדרגה גבוהה כל כך בתקשורת, למרות שאין לה ולא היו לה קבלות להצלחה בתפקיד אליו ייחלה, פרט לכשלונות מוכחים בדרכה. מן הסתם, גם היא "קראה מה שכתבו עליה בעתון ולא ידעה (או האמינה) שהיא כזאת" ובהסתערותה בדלת האחורית על מפלגת המחנ"צ (לשעבר:העבודה/המערך/מפא"י), הוכיחה את דרכה הפתלתלה והמכוערת במרוץ שלה לצמרת.
תוצאות הבחירות הבהירו חד-משמעית את רצון הבוחר ועדיף היה שראשי המחנ"צ יחדלו מהשמצותיהם ויתחילו למלא את תפקיד האופוזיציה בשפה נקיה וללא השמצות כמו: "קרקס נתניהו" ו"חולץ פקקים" וכל מיני "הברקות" מהסוג הזה שמעוררות דחייה באוזני הציבור.

תאריך:  31/05/2015   |   עודכן:  31/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כתבו עליו בעתון והוא לא ידע שהוא כזה"
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
המטרה מקדשת את האמצעים
ד"ר רון בריימן  |  31/05/15 10:31
2
אלמן ישראל
אהרון שחר  |  31/05/15 10:33
3
אפילו בהשאלה אי אפשר לומר
נתין מדמנת ישראל  |  31/05/15 10:34
4
עם שפת אשפתות כמו שלו, בוז'י
עובד ניקיון  |  31/05/15 10:39
5
מעמדי האבודה לתפקיד ראש ממשלה
ronny  |  31/05/15 16:57
6
תיאור מדוייק של מוליכי האופוזי
akdib  |  31/05/15 16:59
7
יפה אמרת!! ל"ת
וינטר הניה  |  1/06/15 05:46
8
איזה מזל גם בשבילו, שלא נבחר ל"ת
הוא מברך הגומל...  |  1/06/15 14:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
בעוד עקומת ההיצע של מוכר בשוק החופשי בנויה לפי העלות השולית שלו, הרי המונופול מציע את סחורתו על-פי עקומת הפדיון השולי, עקומה זו חותכת את עקומת הביקוש במחיר גבוה יותר ובכמות נקנית נמוכה יותר    יוצא אפוא שהקונים ישלמו יותר ויקנו פחות
יורם דורי
אז אולי יש מי שאומרים שממילא הכדורגל הישראלי לא שווה כלום ואינו דומה למשחק שמשחקים רוב אומות העולם ויהיו שיוסיפו ששום נזק לא ייגרם אם דמארי לא ישב על הספסל בליגה השנייה בגרמניה ואג'ידה לא יספוג שישייה ממכבי תל אביב    אבל אירועי פיפ"א יכולים להיות יריית פתיחה
אהוד פרלסמן
בסרטה של ענת גורן על מטה הבחירות של הרצוג התגלתה לעינינו חבורת חייזרים/חוצנים, שאינם מבינים שפה זה לא אמריקה, ושהרצוג זה לא קלינטון
איתן קלינסקי
אל מול גלריית הדמויות של המנהיגות העכשווית שאורח חייהם נעדר המופתיות שהייתה בלובה, אני מוצא לנכון להקדיש רשימה נוספת לאדם, ששידר לסביבתו צניעות וענווה, אורח חיים מופתי כשחייו מוקדשים למען החברה
עו"ד צבי שוב, עו"ד קורל בלאיש
שמונה שנים של הליכים, תחנות, החלטות, ערעורים ופסקי דין נדרשו כדי לפרק שיתוף במקרקעין. עוד דוגמה למצב הבלתי-אפשרי של הליך האמור להיות פשוט ומהיר - וגם כמה הצעות לפתרונות יסודיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il