X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם סֵירוּבַי המבטחים לבטח "ביטוח מקיף" ימשכו ראוי לשקול חקיקה להקמת מין "פול" כזה גם לנזקי רכוש ולא רק לנזקי-גוף. ושוב: היכן הפיקוח למניעת קרטלים?!
▪  ▪  ▪
תאונת דרכים [צילום: דוברות מד"א]

בעיתונות פורסמה בימים אלה הידיעה כאמור. מאחר שלפי אותה ידיעה מדובר בכל חברות הביטוח בישראל היה מקום להתערבות מיידית של משרד האוצר על שפע פקידיו ורשויותיו, לרבות המפקח על הביטוח והמפקח על הקרטלים לביטול רוע הגזירה, באשר על פני הדברים מדובר בקרטל האסור על-פי החוק.
כיום, כאשר בכבישים סובבות גם מכוניות שמחירן מיליון שקל ויותר הנה מְעוֹרָבוּת בתאונה יכולה להביא נהג חסר-ביטוח מקיף לפשיטת רגל. לעתים - מדובר בנהג שכיר שאינו בהכרח עתיר רכוש. מעטים הנהגים שיעמדו בתשלום פיצוי נזק לרכב יקר כזה.
יצוין שלפי הדוחות המתפרסמים הנה חברות הביטוח מרוויחות יפה מאוד מהביטוחים הנוכחיים ואין שום הצדקה לצעד כוללני כזה. ניתן להבין דרישה לתוספת סבירה לדמי הביטוח לנהג חדש או צעיר, או נהג שהיה אחראי לתאונה, אך אין להסכים לסירוב כללי ומתואם בין חברות הביטוח.
עוד יצוין כי קיים "פוּל" של חברות ביטוח המכסה נזקי-גוף בתאונה במקרים של העדר ביטוח חובה. אם סֵירוּבַי המבטחים לבטח "ביטוח מקיף" ימשכו ראוי לשקול חקיקה להקמת מין "פול" כזה גם לנזקי רכוש ולא רק לנזקי-גוף. ושוב: היכן הפיקוח למניעת קרטלים?!

תאריך:  04/12/2017   |   עודכן:  04/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סירוב חב' הביטוח לבטח נהג שהיה מעורב בשתי תאונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
הגנה על שליחי ציבור שעה שהם מבצעים את תפקידם באמונה היא חובה ציבורית. אבל באותה מידה חובה להגן על הציבור מפני שרירות הלב של חריגים מבין שליחי הציבור שעה שהם מועלים בתפקידם או מנצלים לרעה שררה שניתנה בידם; החוק צריך לענות בתום לב על מכלול הצרכים, רק כך יהיה צודק ומועיל. לפיד אינו מבין זאת?!
מרדכי שחם
יוזמת החקיקה הידועה כ"חוק ההמלצות", על הסוער סביבה, מצדיקה כל מאמץ לגיבוש פתרון, אשר יאפשר עבודה תקינה של המערכת הביצועית של אכיפת-החוק, תוך צמצום מירבי של פגיעה בנחקרים-חשודים
אפרים הלפרין
מועצת העיתונות פרסמה בעמוד הראשי של אתר האינטרנט שלה מאמר מפרי עטו של העיתונאי מנשה רז, ואני מבקש להתייחס להלן לאותו מאמר
בעז שפירא
יום לאחר ניסיון לינץ' בנערים בטיול בר מצווה במהלכו נשדדו באיומים אקדח, ארנקים וטלפונים ניידים    כמה נערים בחרדה, מלווה מבוגר פצוע והגזרה כולה סוערת    ומה עושה המשטרה? חוקרת באזהרה את המתגוננים    ככה מחסלים את ההרתעה ומזמינים את הפיגוע הבא!
אברהם פכטר
החוק המוצע עבר בקריאה ראשונה בכנסת עם סיכויים גבוהים לעבור גם בקריאה שנייה ושלישית ולהפוך לחוק מחייב של המדינה    הדין הקיים והנחיות של היועץ המשפטי בזמנו אליקים רובינשטיין לפני 10 שנים, היו שהמשטרה תחקור, תסכם ולא תמליץ ההנחיה לא בוצעה    המפכ"ל החדש אלשיך התחייב עם כניסתו לתפקיד שהמשטרה לא תמליץ    אז מה קרה? המשטרה התעלמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il