X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מפגשי הנטוורקינג צוברים פופולריות בקרב אנשי עסקים, אך ערכם הרב מתפספס בגלל הקושי הבסיסי לתקשר. על פניו זה נראה פשוט, אך אנשי עסקים צריכים להיות מסוגלים לחלק את כרטיסי הביקור שלהם בכל מקום ובכל הנסיבות להלן מספר עצות כיצד לעשות זאת - בביטחון
▪  ▪  ▪

אנשים רבים מתקשים לגשת ישירות לאנשים אחרים, חדשים, ולפתוח בשיחה. בחיים הרגילים זה עלול לחסום את חיי החברה, אבל בעסקים הדבר חוסם את פיתוח העסק ויתרה מכך - את ההכנסה.
בעוד שהסביבה האינטרנטית מאפשרת לאנשים רבים לעקוף את המחסום הזה בעזרת תקשורת כתובה, ואפילו אחרי שראו תמונה של האדם השני והרגישו מעט יותר אומץ, המחסום "המסורתי" הזה של פנים אל פנים עדיין קיים. תקשורת חזיתית עדיין מהווה גורם קריטי בהשגת לקוחות חדשים ובשימור שלהם, לפיכך צריך למצוא דרך להתגבר על המחסום.
מפגשי הנטוורקינג (רישות), הצוברים פופולריות הולכת וגדלה בקרב אנשי עסקים, יכולים להיות מוגבלים ולו רק בגלל המחסום הזה, ערכם הרב מתפספס בגלל הקושי הבסיסי לתקשר. הרעיון של מפגשי נטוורקינג הוא יעיל ביותר - המפגשים מאפשרים לפגוש אנשים חדשים מתחומים שונים, כאשר המכנה המשותף הוא צימאון להזדמנויות עסקיות ולדרכים חדשות להתרחב ולפרוץ.
מה יכול להיות מסובך בלהציג את עצמך ולמסור כרטיס ביקור? על פניו נראה פשוט מאוד.
במפגשים מהסוג הזה אפשר למצוא אנשים המחכים שמישהו יציג אותם או פשוט לא ניגשים לאיש לאורך כל המפגש - כך מתפספסת כל מטרת הנטוורקינג.
העובדה היא שעל פניו זה נראה פשוט, אך בפועל יש מקום לתרגול ואומץ. בסופו של דבר, אנשי עסקים צריכים להיות מסוגלים לחלק את כרטיסי הביקור שלהם בכל מקום ובכל הנסיבות: באירועים משפחתיים, באירועים חברתיים וכמובן באירועים עסקיים.
כמה דרישות מפתח:
1. צריך ליזום;
2. להגיע תמיד עם כרטיסי ביקור;
3. לדעת כיצד לפתוח בשיחה;
4. לדעת כיצד להציג את עצמך וכיצד להיערך נכון לתקשורת שאחרי.
טיפים לנטוורקינג
במקומות בהם אין זמן לתקשורות ממושכות (כמו למשל בתור בבנק):
1. תגובה. מרבית האנשים יגיבו יפה מאוד לפנייתכם. יש לקחת בחשבון שיהיו בודדים אשר יגיבו בצורה שלילית וגם אז, קרוב לוודאי שזה נובע מחששות אישיים שלהם ממגע אישי. אל תתנו לזה להרתיע אתכם, תתמידו.
2. נוסח דיבור. אל תהפכו את זה לנאום מייגע. נטוורקינג הוא פעולה של 25 שניות בערך, בה אומרים משהו פשוט כמו "אפשר לתת לך את כרטיס הביקור שלי? (כשהכרטיס כבר בחצי הדרך ליד שלו) אני מתעסק ב-(תיאור תמציתי בשורה אחת בלבד) ואולי זה יכול לעניין אותך". עיצרו והמתינו לתגובה.
3. בעיה. אם פניתם לאדם וביניכם גוש גדול של קרח, שאלו אותו אם יש לו גם כרטיס ביקור ותאמרו שתשמחו אם יהיה לכם אותו - כך מעודדים את האדם לפעולה ושוברים את הקרח.
4. מילה. אם אמרתם לאדם מולכם שהדבר בו הוא עוסק מעניין אתכם ושתרצו לשמוע עוד, ודאו שאתם מצלצלים או שולחים מייל כפי שהבטחתם - עמידה במילה יוצרת רושם חיובי.
5. עתיד. היפכו את החלפת כרטיסי הביקור למשהו שיש לו עתיד. מאמצים רבים מושקעים בקידום ובשיווק כדי לפחות לקבל פרטי התקשרות, נצלו את המפגש ואת הכרטיס גם אם המפגש בין שניכם לא היה רלוונטי, אולי הוא מכיר מישהו שעבורו זה יהיה רלוונטי ואולי זה יהיה רלוונטי בעתיד.
6. לשמור על קשר. יש דרכים רבות לשמור על הגחלת אשר נוצרה בהיכרות הראשונית עם מישהו, תמיד ישנו סיכוי לאיזה שיתוף פעולה פורה או הפניה מועילה. דיוורים חודשיים או טלפוניים תקופתיים יעשו את העבודה.

עדי פלאוט, מנכ"ל ובעלים של קבוצת קומליין יעוץ עסקי.
תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
דירת מגורים שהתקבלה בירושה עשויה לגלם בחובה יתרון מס חשוב לאור האפשרות לנצל את הפטור ממס של המוריש בעת מכירתה וכך להימנע מן הצורך להמתין 4 שנים עד מכירה נוספת
דני בז
שלא כעם ישראל ששב מגלות אל ארץ ארץ אבותיו, מתקיימת מזה זמן רב נדידת עמים ולאומים מובטלים במסווה של "פליטים נרדפים", ההופכת למסע כיבוש עולמי    מסע ההגירה הבלתי חוקי הזה, נעשה בידי גורמים שהקשר היחיד שלהם למדינת היעד הינו אינטרס כלכלי    מי שבאמת דואג לעתיד העובדים הזרים ומשפחותיהם, מוזמן להשקיע ממיטב כספו ומרצו בארצות מוצאם ולא על חשבון החברה הישראלית
ד"ר אביעד הכהן
עוד בטרם יבשו כתמי הדם במועדון, כבר היה מי שידע כי מדובר ב"פשע שנאה", שהוא תוצאה של הסתה. כצפוי, גם קריאות הגנאי נגד החרדים לא אחרו לבוא    הטלת כתם על ציבור שלם היא מסממניה של חברה פרימיטיבית. ה"אחר", יהא אשר יהא, תמיד מהווה מטרה נוחה לשנאה
אברהם בן-עזרא
כיעקב אבינו, שקבע ברכה (ירושה) לבניו, כן משה רבנו קבע ברכה (ירושה) לשבטי ישראל, ומה שלא בואר בפרשת יעקב, הושלם, חוזר ופורש בפרשת משה    דברי משה, כדברי יעקב, לא ברכות ואיחולי טובות היו, אלא – ציון ירושת הארץ בחידות
שלמה גזית
שר הביטחון הוא הממונה והאחראי לצה"ל ולאמ"ן, שר החוץ אחראי למערכת שבמשרדו, וראש הממשלה - ולא ראש המועצה לביטחון לאומי - הוא האחראי לפעילות המוסד והשב"כ    תיקון טעות של ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il