X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היום זה אגד, מחר זה דן, אל-על, רכבת ישראל, וביום הזוי אחד ייווצרו טורים נפרדים לנשים ולגברים במשרדי ממשלה, בבנקים ובקופות החולים נגד הדרת נשים, בעד האדרתן בכל מרחב, בעיקר במרחב הציבורי
▪  ▪  ▪
ההפרדה תתרחב גם לרכבות, למטוסים ולתורים במשרדים ממשלתיים

חופש התנועה
אנו עדים לתופעה חמורה, מסוכנת ומסכנת את חופש התנועה וחופש העיסוק בישראל. על-אף פסיקת בית המשפט הגבוה לצדק, אשר דן בביטול הסדרת ההפרדה בקווי מהדרין אותם מפעיל בעיקר אגד, אין דין ואין דיין, העולם כמנהגו נוהג, קואופרטיב אגד ממשיך להתנהג כקלגס שכל שיקוליו הם שיקולים מסחריים בלבד.
זוכרים מה קרה לרשתות השיווק, לתנובה ולשטראוס, אחרי חרם הצרכנים? אם באגד לא מבינים שציבור המשתמשים החילוניים ושומרי המצוות גבוה בהרבה מהציבור החרדי, המבקש הפרדה בין גברים ונשים, ייתכן שיבינו זאת רק אחרי שהציבור ידיר רגליו משירותיו של אגד, יפגע בהכנסותיו, ואז יבינו באגד כי כל נוסע ונוסעת רשאים לשבת בכל מקום שיבחרו.
חופש העיסוק
כיצד מתיישב הסלוגן שאגד מפרסם בזמן האחרון, "אישה יקרה, הגיע הזמן שתנהיגי...ובגדול", במסגרת מסע גיוס נהגות לאגד, עם הנהוג בקווי המהדרין? היעלה בדעתו של אדם נורמטיבי מהשורה, שהנהגת תסיע אוטובוס של אגד בקווי המהדרין, בשכונת מאה שערים, בביתר עילית או בבית שמש?
חופש הבחירה
אדם שאינו מרגיש בנוח להשתמש בקו תחבורה בו הנוסעים מעורבים, שלא יעלה לאוטובוס, שימצא לעצמו חלופה - מונית מיוחדת, חברת הסעות פרטית שתקבל את תנאיו, או שיילך ברגל. אל תרימו גבה! מה, זה לא מציאותי? מה כן מציאותי? היום אגד, מחר דן, אל-על, רכבת ישראל, וביום הזוי אחד ייווצרו טורים נפרדים לנשים ולגברים במשרדי ממשלה, בבנקים, בקופות החולים, וביום שחור אחר ברשתות השיווק - ימים א', ג' ו-ה' לנשים בלבד, ימים ב', ד' ו-ו' לגברים.
מה צפוי לנו
דמיינו לעצמכם סיטואציה, בה שני בני הזוג יוצאים לבילוי במסגרת חופשה. בתחנת ההסעה השכונתית עולים על אוטובוס, הגבר מקדימה, הגברת מאחורה. בתחנת הרכבת, הגבר בקרון 1, הגברת בקרון ה-8. מגיעים לשדה התעופה, יעמדו להם בני הזוג בטורים נפרדים בבידוק הביטחוני ובצ'ק-אין על-אף המזוודה המשותפת. ובמטוס אל-על, הגבר קרוב לטייס על-יד החלון, והגברת בזנב המטוס, סמוך לתא השירותים.
צאו מהקיבעון, אל תמלמלו "לי זה לא יקרה", אל תעגלו פינות, כי הזמן והעיתוי לא נוח לכם, התעוררו, קומו, צאו, הביעו את מחאתכם, הדגישו את הסתייגותכם, הצטרפו לגל המחאה, שיהדוף כל ניסיון. היום זה בשלב ניסוי-כלים, אנו נבחנים האם זה משפיע על אורחות-חיינו. אם נמשיך רק לנבוח, השיירה תעבור ובגדול (ראה/ראי מה צפוי לנו...).
אזרחים יקרים! זה הזמן לפעול, להדוף כל ניסיון לשנות בישראל הדמוקרטית את הסטטוס קוו שהיה קיים מיום הכרזת עצמאותה של ישראל כמדינה.

תאריך:  20/12/2011   |   עודכן:  23/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אגד מפעיל תחבורה ציבורית בישראל - האומנם?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אגד והדרת נשים
ענת מירושלים  |  24/12/11 23:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
בחג החנוכה אנחנו ממלאים את ראשי ילדינו בנרטיבים של אימה ופחד, לצד סיפורי גבורה אלימים, עם חרבות ודם ואש, וכמובן שגם עם חושך לגרש    זה אינו חג אור ותקווה, אלא חג של חושך ואימה    ובין הפסיכולוגיה של הפחד מפני הכובש והכליה הלאומית, לפסיכולוגיה של תקווה לכבוד בין עמים ודתות, לעתיד אופטימי (גם אם הוא זהיר), אני בוחר דווקא ב"חג החגים" של חיפה, ובשיר אחר של מלחמת יום הכיפורים    זו הדרה רשמית שלי לשיר "מעוז צור"
הרב אליהו קאופמן
אנחנו חיים במדינה שהוקמה לא למען הסובלנות אלא כדברי ז'בוטינסקי על עדות המזרח והחרדים-"ללמדם תרבות מהי", אז אל לנו להתפלא על הרעש והמהומה הפרובוקטיבית בעניין פרשת קווי האוטובוס החרדיים
מני ישי
היוונים לא היו מסוגלים להבין את המבט היהודי על התורה. היהדות, עומדת בניגוד גמור להלניזם היווני, ומציגה אותו באופן מגוחך ואת זה, היוונים הנאורים, המתקדמים לא יכלו לסבול. מכאן ניסו היוונים לאנוס את דתם על היהודים.
נבון קצב
המצווה החשובה ביותר ביהדות, שהיא גם יסוד תורתנו הקדושה, היא כפי שנהג לומר גם הילל הזקן: ואהבת לרעך כמוך!
ד"ר גבי אביטל
אתם הוא האויב מבפנים מפני שאתם חוברים ונתמכים וממומנים על-ידי ארגון אשר שם לו למטרה ליצור ישראל חדשה, זו לא הקרן החדשה לישראל אלא כמיטב ההסתרה הבולשביקית זו הקרן לישראל חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il