X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החיילים לא נסעו ברכבת ולמרות האיומים של ידיעות אחרונות וגרורותיו השמיים לא נפלו וכוחותינו הגיעו בשלום לבסיסם האם המלחמה הנוכחית בצה"ל היא רק בגלל שמשרד הביטחון לא חילק עיתונים בבסיסים?
▪  ▪  ▪
עיתונות שהאויב שלה הוא צה"ל [צילום: פלאש 90]
רכבת ללא חיילים: מופז מאיים בעצירת תקציבים
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוץ והביטחון: עד שחיילים לא יוכלו לנסוע בחינם ברכבת, לא נטפל בתקציבי מערכת הביטחון * צה"ל לוועדת הכלכלה: נשקול שינויים אם חיילים לא יהיו שבעי רצון * מערך ההסעים הוכתר בהצלחה, ובחלק מהקווים קוצרה הנסיעה * אחוז הדיוק - 84.42%
לרשימה המלאה

מפקדת קצין חיל החינוך והנוער הודיעה ליחידות הצבא על הפסקת הפצת העיתונים בבסיסי צה"ל, החל ב-1 בינואר 2012. הנימוק שניתן לכך הוא מגבלות תקציביות. העיתונים הגיעו לנקודת ריכוז בתל אביב, אך הם לא נשלחו באמצעות חברת דואר ישראל. כך "שכבו" העיתונים מבלי שהחיילים ייחשפו לתוכנים.
מדובר צה"ל נמסר ל-News1 כי חוזה ההתקשרות עם דואר ישראל הסתיים, ויחודש במהלך השבוע הקרוב. כל יחידה יכולה לשלוח רכב ולמשוך עיתונים ממרכז החלוקה. מדואר ישראל נמסר לעומת זאת כי משרד הביטחון הוא שלא חידש את החוזה.
ההערכה היא כי ההקפאה של הסכם ההתקשרות עם דואר ישראל נועדה להפעיל לחץ על משרד האוצר, אך אפשר שהשפיעה גם על העיתונים, החפצים כי גם חיילים ייחשפו לפרסומות שלהם.
במלחמה הכלכלית הנטושה היום על כל שביב של פרסום, אין להוציא מכלל אפשרות שהקמפיין המתוזמר של ynet, ידיעות אחרונות וגרורותיהם נגד העברת חיילים מרכבות צפופות לאוטובוסים הוא חלק מאותה מערכה. דווקא צה"ל ורכבת ישראל הם ששומרים על כבודם של החיילים, ומונעים מהם מלשבת על ציודם להידחס בקרונות כמו סרדינים ולהידחק לתוך השירותים. אבל אל תבלבלו את עיתוני ההמון עם העובדות. הם עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס, והכל כביכול בשם הדאגה לחיילים.
למרבה הצער, את האג'נדות של קבוצת ידיעות אנו מכירים לא מהיום. הם עולים על בריקדות כל עוד זה משרת את האינטרס שלהם, ולכן קורא שפותח כלי תקשורת מקבוצה זו מוטב כי יחפש קודם את האינטרס הסמוי ואת המניע הכלכלי.
לפי נתונים רשמיים, לוחמים בצה"ל מקבלים עיתונים ביחס של עיתון אחד לכל 14 חיילים, וחיילים עורפיים ותומכי לחימה מקבלים עיתון אחד לכל 25 חיילים. הכמויות נרכשות באופן הבא: 355 גליונות של ידיעות אחרונות, 280 של מעריב, 145 של הארץ, ו-25 גליונות של מקור ראשון. על כל עיתון אותו רוכש צה"ל, הוא מקבל אחד נוסף במתנה, כך שבסופו של יום עומדים לרשות הצבא 1,610 עיתונים בתשלום מוזל. בנוסף, מתקבלות תרומות נוספות של עיתונים המחולקים לפי אותו מפתח.
אלה הם כאמור הנתונים הרשמיים הידועים ל-News1, אולם לפי נתונים לא-רשמיים, מחלק צה"ל בבסיסיו כ-25 אלף עיתונים מדי יום - כ-14 אלף של ידיעות אחרונות, 7,000 של מעריב, וכ-4,000 של הארץ. לפי נתונים אלה נפקד מקומו של מקור ראשון מן הרשימה.
ביום הראשון להפעלת הסדר נסיעות החיילים הכל תיקתק. כל כוחותינו שבו בשלום לבסיסם. הסערה התקשורתית הנוכחית תשכך, שהרי יש גבול לכמה אפשר לעשות מהומה על לא מאומה. תשכך, לפחות עד המהומה הבאה.

תאריך:  22/01/2012   |   עודכן:  24/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאניקת הרכבת - קלף מלחמה בצה"ל?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
גועל נפש ההתלהמות הזאת! ל"ת
הכל אינטרסים  |  22/01/12 21:59
2
קשקוש.הבן שלי מטורטר,מעניין את
בן טיבוגה  |  22/01/12 23:35
3
יש גם את הסיבה הקבועה..
איתמר ש.  |  23/01/12 07:35
4
עושה מעשה....
נחוםז  |  23/01/12 08:34
5
דקטטורה תקשורתית פושעת +פירומ
ישע  |  23/01/12 14:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
בחינת שני המועמדים מלמדת כי אצל נתניהו ה"חזון" הוא גמיש ומשתנה בהתאם לצרכי השעה. לא יהא זה יומרני לומר שהחזון האמיתי הוא לשרוד פוליטית וכי מטרה זו מקדשת את האמצעים כולם. לעומת זאת, כאשר פייגלין יהיה ראש הממשלה - הר הבית באמת יהיה בידינו, המשפט העברי יעשה דין צדק עם המוני בית ישראל ומדינת ישראל אכן תהיה מדינת היהודים
עו"ד אביגדור ליבוביץ
משתכנים רבים בהרחבות קהילתיות במושבים ובקיבוצים לא מקבלים ייעוץ משפטי בטרם ההתקשרות בהסכמים עם היזם והאגודה וכלל אינם יודעים מה טמון בחובה של החלטה 1180 וכתוצאה מכך, נפגעות זכויותיהם של המשתכנים והם נאלצים להיות כלי משחק בידי מבצעי ההרחבות
עמי רוחקס דומבה
יאיר, אם יש לדעתך מגיפה בעירנו, אנא הגדר אותה. מבלי לעשות כן, אין תכלית להקמת מפלגה שמטרתה שינוי המצב הקיים. בדיוק כשם שאין צורך להזמין חלילן לגרש עכברים אם אין מחלות. למורת רוחך, מדובר על סוג של מילכוד פוליטי. אם תמסגר רעיון, כבר לא תהיה אמצע. ואם לא תהיה אמצע, אז על שום מה? ואם זה המצב, אז בוא נעמיד את הדברים על דיוקם. אתה מחליף ולא מחדש
שולמית קיסרי
מה שקורה עכשיו בצה"ל בעניין אין-הסעות-ברכבת-בימי ראשון בבוקר אלא אם כן החייל קונה כרטיס על חשבון אבא ואימא, הוא אחד הדברים המעכירים ומכערים את חיינו    ההפרדה בין חברים לנשק או לשירות צבאי בין משלמי כרטיס ואלה שלא יכולים לשלם הופכים אותנו לממורמרים, שונאים את השלטון ואת עצמנו
עו"ד אברהם פכטר
שני החוקים מעוררים התנגדות נמרצת מקבוצות ועמותות המזוהות עם השמאל בהובלת מפלגת מרצ והדוברת שלה ח"כ זהבה גלאון. חוק המסתננים וההחלטה בבג"צ איחוד משפחות: יש קו מנחה אחד והוא שמירה על בטחון המדינה ואזרחיה מול "פלישה" בלתי מבוקרת של עובדים זרים/מסתנני עבודה ופלשתינים בדלת האחורית של עיקרון ה"שיבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il