X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
18 שנה לפני המועד המתוכנן
סיטיפס מעבירה מפתחות לכפיר
אחרי יותר מעשור טעון של פעילות בירושלים תעבור השבוע הפעלת הרכבת הקלה בירושלים לזכיין חדש במוצאי יום העצמאות יסתיים השירות בשעה 22:00 ולמחרת יופעל בידי חברת כפיר סיטיפס: "עשינו טוב לירושלים" מנהל עמוד רכבת תקלה: "ברוך שפטרנו"

במוצאי יום העצמאות, תסיים חברת סיטיפס את חלקה בהפעלת הרכבת הקלה בירושלים, אחרי 12 שנים רוויות בעיות. בהתאם להסכמים עם המדינה, תעביר סיטיפס למחרת יום העצמאות את תפעול הרכבת הקלה לידי חברת "כפיר" שנבחרה להמשיך את השירות. סיטיפס הייתה אמורה להפעיל את השירות 30 שנה, אך המדינה הביאה לכך שתסיים 18 שנה קודם.
במוצאי יום העצמאות (15.4.21) יופסק שירות הרכבות בשעה 22:00, ולמחרת יחודש השירות על-ידי חברת "כפיר".
בבוקר יום הזיכרון תפעיל סיטיפס שירות רכבות מתוגבר להר הרצל ובחזרה. הבאים לטקס הזיכרון מוזמנים לקבל כרטיסי נסיעה ללא תשלום בעמדה שתוצב בתחנה המרכזית בשעות 13:00-08:00. במהלך ליל יום העצמאות תפעיל סיטיפס את הרכבות הקלות גם לאורך הלילה, עד השעה 1 בלילה.
לצד השינוי בהרגלי הנסיעה בירושלים, פעילות סיטיפס לוותה בחבלי לידה ארוכים, תקלות רבות וטענות רבות מספור מצד תושבי העיר על נוקשות יתר מצד פקחים.
דני טאובר, פעיל בנושא תחבורה ציבורית וממפעילי עמוד הפייסבוק "רכבת תקלה", אמר ל-News1 כי "עזיבתה של סיטיפס נותנת לנו חיזוק להבנה, שלחץ ציבורי על חברה נבזית הוא דבר שנותן תוצאות. על כולנו לזכור את השם 'סיטיפס' ואת שמות מנהליה, כדוגמה לחברה שמתעמרת בלקוחותיה ואין לה זכות קיום במרחב הציבורי. ברוך שפטרנו".
מנגד, בסיטיפס אומרים כי הם גאים במהפכה התחבורתית, החברתית, והכלכלית שיצרה החברה בירושלים - מהפכה של ממש שחיברה בין כל האוכלוסיות בירושלים והובילה לשינוי אמיתי ושיפור ניכר באיכות החיים של התושבים בעיר הבירה.
בהודעה מטעמה, כתבה: "סיטיפס הייתה מעורבת בהוויה הירושלמית, יזמה ולקחה חלק פעיל בשיתופי פעולה, בחסויות ובסיוע לגורמים ולמוסדות ירושלמים רבים בתחומי התרבות, האומנות, הספורט, עידוד השיח במרחב הציבורי, החינוך, הבילוי והפנאי. אנו מסיימים את שליחותנו בתודה גדולה לציבור הנוסעים שנתן בנו אמון ובידיעה שהרכבת הקלה 'עשתה טוב לירושלים', כמו ששאפנו.
מנכ"ל סיטיפס, ירון רביד הוסיף: "בשבועות האחרונים עשינו כל מאמץ להעביר את ההגה למפעיל החדש בצורה מקצועית ומסודרת, שתבטיח המשך שירות איכותי לתושבי ירושלים והבאים בשעריה. השבוע מסתיימת תקופה משמעותית בה זכיתי להיות חלק ממהפכה של ממש ששינתה ועיצבה את ירושלים. אני מודה לציבור הנוסעים שנתן את אמונו מדי יום, ולכל עובדי הרכבת הקלה שהיו שותפים בהפיכתה לעורק הראשי של העיר".
הרכבת הקלה משרתת מדי יום כ-170 אלף נוסעים. תוואי הרכבת הקלה הפך לעורק החיים המרכזי בעיר, שדרג את המרחב העירוני, נתן גישה נוחה, והפחית את זיהום האוויר.

תאריך:  11/04/2021   |   עודכן:  11/04/2021
+הבכיר בתפקיד המיותר יסיים תפקידו
23:38 11/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש אגף בכיר פרויקטים וטכנולוגיות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, עו"ד אורי אפלבום, מסיים את תפקידו  ▪  האגף העסיק חמישה עובדים וחלש על תחומים שבהם עסק אגף אחר במשרד התחבורה  ▪  אפלבום נעדר כל רקע בתחבורה ובניהול

אורי אפלבום. מסיים תפקידו

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
את השירות העירוני של התחבורה הציבורית בנתניה תפעיל חברה המורכבת משלוש חברות - אלון רבוע כחול (60%) שנכנסת לראשונה לתחום, איזי בס וציר הסעות ותיור
עידן יוסף
תחנות ת"א ההגנה, ת"א השלום, ת"א סבידור מרכז, ת"א האוניברסיטה והרצליה - תיסגרנה זמנית לתנועת רכבות בשל עבודות תחזוקה בין תל אביב ללוד
עידן יוסף
עידן יוסף
רכבת ישראל תתגבר את תדירות הקו המהיר לירושלים במהלך ימי הפסח    בקו החשמלי המהיר מהרצליה לירושלים העובר דרך תחנות תל אביב יופעלו מדי יום (חוץ משישי) שמונה רכבות מיוחדות, ויוארכו שעות הפעילות שלו עד חצות
עידן יוסף
עד השעה 9:00 בוצעו קרוב ל-20 אלף נסיעות בכל הארץ וקיים גודש של נוסעים    הרכבת פועלת בתפוסה מוגבלת, הדורשת הזמנת שובר טרם הנסיעה
רשימות נוספות
ישראייר טרם הפסיקה טיסות בשבת  /  עידן יוסף
בית שמש: אבן הושלכה על אוטובוס ציבורי  /  עידן יוסף
בכיר לשעבר באגד מואשם בשוחד  /  איתמר לוין
תחבורה בגובה העיניים  /  עידן יוסף
במה הרכבת הקלה תשפיע על ביקושים לנדל"ן  /  ישראל אברמוב
הליצן   /  אורנה מרקוס בן-צבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il