X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מצד אחד הקיץ מביא עמו את הדבר הבסיסי שבלעדיו אין סיכוי להצליח בדיאטה - מוטיבציה, אבל מצד שני הוא עמוס במכשולים: פירות מלאי סוכר, שלל אירועים והרבה חופשות
▪  ▪  ▪
חשוב לשמור על פרופורציות [צילום: פלאש 90]

הקיץ מביא עימו מתקפת דיאטות וגם מוטיבציה גדולה יותר לרזות. זה, כמובן, קשור לים, לבריכה, לבגדים החשופים יותר. חבל רק שבדרך-כלל, זה מלווה בדיאטות מטורפות שלא משאירות הרבה מקום להצלחה.
אבל, כמו בכל שאר הדברים, גם פה אנחנו מתחלקים לשני סוגים. לאלה שקל יותר בחורף ולאלה שקל יותר בקיץ. המכשול העיקרי בקיץ הוא הפירות - תמיד מומלץ יותר לאכול פרי מאשר ממתק עשיר בסוכרים ושומנים, אבל חשוב לזכור, שפירות מכילים סוכר והרבה.
אשכול ענבים מכיל לפחות 300 קלוריות, כמעט שווה ערך לפרוסת עוגה. ואבטיח? משום מה נדמה לאנשים שהוא מכיל רק מים וזה ממש לא המקרה. אבטיח הוא בעל ערך גליקמי גבוה. כלומר, הסוכר בו זמין, מתפרק במהירות ובעצם, הגוף לא צריך להשקיע בו כמעט כל אנרגיה (קלוריות) כדי לפרקו. ולכן, אם לא נשים לב לכמות הפירות, לא רק שלא נרזה - נשמין.
הקיץ גם מלא באירועים כמו חתונות, בר מצוות וכדומה, שהתפריט בהן כולל אוכל עתיר קלוריות ומשמין מאוד ולא גבינה 5% ולחם קל כפי שמומלץ בתפריט הדיאטה שקיבלנו.
ומה עם החופשות? ובמיוחד אלה ש"הכל כלול". חופשה כזו ללא חשיבה ותכנון, תעלה לכם לפחות כמה ק"ג נוספים.
ויתרונות הקיץ?
ובכן, אחרי שהתעלמנו ממנו במשך חודשי החורף, הסלט חוזר לככב בתפריט. תשתדלו לגוון גם את הסלט כדי שלא ישעמם אתכם ושימו לב לרטבים שעשויים להיות עתירי קלוריות. רק כדי לסבר את האוזן, סלט קיסר בבית קפה, מכיל לפחות 500 קלוריות. שווה ערך לשני שיפודים + תפוח-אדמה אפוי + שני כדורי גלידה.
ובקיץ, בימים החמים, הדבר האחרון שמתחשק זה להיכנס למטבח ולבשל איזה תבשיל. האוכל, וזאת ידעו כבר הסבתות שלנו, צריך להיות קל וקריר. וכך, סלט טונה או גבינה, איזו פשטידה יכולים להיות ארוחה מלאה ומשביעה. ומנת פרי עם כדור גלידה יכולה להיות ארוחת ביניים נהדרת. כן, כדור גלידה (לא כדורגל) הוא בחירה נהדרת. כדור גלידה אמיתי מכיל כ-100-80 קלוריות. מרענן, כיפי, טעים, לא משדר מסכנות ודל קלוריות יחסית.
ורגע לפני שמחליטים להתחיל בדיאטה, הכי חשוב להצטייד בציפיות ריאליות - מהו המשקל הרצוי שאליו אתם שואפים? האם משקל זה ריאלי? מתי הייתם שם בפעם האחרונה? הרבה פעמים ציפיות לא מציאותיות הן אלה שמחבלות בתהליך וגורמות לתסכול ולהרגשת כישלון. גם לגבי קצב ירידה חשוב לשמור על פרופורציות. את הרצון לרזות 10 ק"ג ב-10 ימים, נא לתייק במחלקת החלומות יחד עם הקרם שיהפוך אותנו לבני 30 מחדש.
סבלנות וסובלנות - פריט הכרחי לכל מסע. הרי אנחנו נכנסים לתהליך של שינוי ותהליך כזה דורש זמן. נפילות ומעידות הן חלק מהתהליך.
לא לשכוח להצטייד בהומור (פריט הכרחי בכל מסע). מוכרחים ללמוד לצחוק קצת על עצמנו. אז מה אם חיסלתי את כל העוגיות שקניתי לאורחים כבר בדרך הביתה? אם לא אראה בזה טרגדיה עולמית, סביר להניח שלא אמשיך להשתולל, אלא אחזור לתהליך.
וכמובן, ללא עשייה והשקעה ועבודה אמיתית, אין תוצאות. ובכי, תלונות ורצונות - לא נכנסים לקטגוריה של עשייה. כן, אפשר להיעזר באנשי מקצוע, בקבוצות תמיכה וכו'. אולם, חשוב לקחת אחריות ומחויבות לתהליך שבחרנו בו. והעיקר, ליהנות וללמוד להתייחס לאוכל בצורה נכונה גם בחורף וגם בקיץ.

תאריך:  13/07/2017   |   עודכן:  13/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מבקר המדינה שוב יורה אמירות בומבסטיות נגד ראש הממשלה, והתקשורת כהרגלה מסתערת עליהן בחדווה. אלא שקריאת הדוח מלמדת, שלרטוריקה המתלהמת של שפירא אין בסיס עובדתי בממצאים הדלים והבלתי-משכנעים שמצאו אנשי משרדו
עליס בליטנטל
סיפורו של אוסקר ויילד "תמונתו של דוריאן גריי" נכנס לזכרון הקולקטיבי כסמל לאדם שהדיוקן שלו הלך והזדקן עם הזמן, בעוד הוא עצמו - נשאר יפה לנצח. תיאטרון הבימה מעלה הצגה שהיא יותר מחול ופחות תיאטרון, ובכל זאת יש בה משהו רענן ושונה מהרגיל. זאת - מיזמתו של יחזקאל לזרוב שביים, עיצב את הבמה ומשחק בתפקיק דוריאן גריי
אלי אלון
אלימלך אבנר(זליקוביץ') היה מראשוני המפקדים בארגון ההגנה, מדריך ראשי בארגון ומפקד ההגנה של העיר תל אביב במשך שנים רבות .עם הקמת צה"ל הוענקה לו דרגת אלוף והוא מונה למפקד הממשל הצבאי על ערביי ישראל. שמו ופעלו נשכח עם השנים כמעט לגמרי וידוע רק למעטי מעט ולקומץ היסטוריונים צבאיים. כתבה זו באה לספר את סיפורו ופעלו של האלוף אבנר
ד"ר רפאל פרטר
החלט שבאמת חשוב לך להצליח בעבודה וליהנות מהשגרה בעבודה    חלק את העבודה לפרויקטים קטנים, תכנן מטרות קצרות טווח ונסה לאתגר את עצמך ולשבור "שיאים" פרטיים
ט. ברוש-ניסימוב, מ. וינברגר
המכון לאיכות ברפואה של ההסתדרות הרפואית בישראל, עושה סדר בנוגע לנגיף הזיקה, על-רקע המונסונים במזרח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il