X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיתוס קיים הוא שתערוכות לא עובדות. אמת או שקר?
▪  ▪  ▪

מיתוס קיים הוא שתערוכות לא עובדות. זה יכול להיות נכון אם מציבים דוכן משעמם למדי, עם כמה אנשים משועממים למדי או מגיעים לתערוכה בגישה משועממת ולא במיוחד מתעניינת. במגרש התערוכות אפשר דווקא לעשות יופי של שיווק והפצה, רק צריך את חוברת ההדרכה.
אם למשל ניקח בעל מקצוע כמו אדריכל, לרוב מוגבל מבחינת אפשרויות השיווק - קשה למצוא את קהל היעד, את המעוניינים ואת הלא. מגבלה זו מאלצת אדריכלים להשתמש בשיטות שיווק רגילות של פרסום המוני, כאשר לא תמיד הדבר משתלם ביחס של עלות מול תועלת.
האדריכל יכול לעשות אחד משני דברים - להציג בתערוכה או לבקר בתערוכה, ובשני המקרים יכול לעשות יופי של עבודת שיווק. ואם להיות מציאותיים, האדריכל המצוי לא יתחיל בהקמת ביתן אבל הוא בהחלט יכול לעשות קופה מלהיות אורח מן המניין.
אם כך, שווה להגיע לתערוכות וניתן להגדיל את מעגל הלקוחות אם פועלים על-פי הנקודות הבאות.
כרטיסי ביקור - חוק ברזל
לא פוקדים תערוכה מבלי להביא 'סטיפה' של כרטיסי ביקור. אפשר לעצב כמה מיוחדים לרגל האירוע ולהציע אחוזי הנחה, למשל, למתעניינים בשירות שפקדו את התערוכה. מוסיפים לסטיפת הכרטיסים עט המתאים לכתיבה על פלסטיק, פנקס או טלפון משוכלל ולא מסורבל שניתן להכניס בו נתונים.
תרגיל הכרטיס
זה לא יהיה מספיק רק לסחוב ערימות של כרטיסים, יהיה צורך להשתמש בהם באופן פעיל. להלן תרגיל מומלץ:
  • יוצרים קשר עין ותקשורת מילולית מהירה עם אדם המבקר בתערוכה.
  • מציגים את כרטיס הביקור (אפשר להציג גם חומר פרסומי אחר כמו עלונים) לאדם ומציגים את עצמנו בחצי דקה. זו צריכה להיות חצי דקה ממשית, 30 שניות בפועל.
  • מבקשים מהאדם השני את כרטיס הביקור שלו ואם אין לו, והוא לא קרא את ההנחיות האלה, לפחות מעודדים אותו לספר מעט על עצמו. משקיעים דקה עד שתיים בכל מפגש כזה.
  • עושים שימוש בעט שהבאנו מבעוד מועד וכותבים על כרטיס הביקור שלו כמה פרטים שיעזרו לנו לזכור במה מדובר גם למחרת.
  • עוברים לאדם הבא והתרגיל מתחיל מהתחלה וכך הלאה.
לבסוף הולכים הביתה עם 'סטיפה' אחרת של כרטיסי ביקור שהם לא שלנו.
קשה באימונים, קל בקרב
להציג את עצמך ב-30 שניות זה לא עניין של מה בכך, לפחות עבור רוב האנשים. נסו ותיווכחו. לפיכך, יש צורך באימונים והם לא מוכרחים להיות מפרכים.
כדאי לנסח כמה שורות המציגות אותך ואפשר לעשות ניסיונות שונים על הנייר עד שמגיעים לתוצאה שמרוצים ממנה. כעת, נמצא אדם נוסף (חבר נחמד או קרוב משפחה אוהד) וננסה את השורות האלו עליו, נעשה את זה כמה פעמים עד שזה מרגיש זורם ואין מהמורות ותקיעויות.
בשלב הבא, מבקשים מהאדם הנוסף להציג סוגים שונים של אנשים ומצבים ולהתאמן ביצירת קשר במצבים אלה.
אימון כזה עוזר להתגבר על הרתיעה לפנות לאנשים זרים ומקנה לפנייה עצמה אופי מקצועי ובטוח.
לחמם את האוזן
ביום למחרת עוברים על כל שלל הכרטיסים שצברנו בזיעת אפנו בתערוכה ומתקשרים לכל אחד ואחד ולו רק כדי להגיד "שמחתי להכירך ונשתמע". חלילה זורקים את הכרטיסים, אלא מכניסים את הפרטים למערכת ניהול הלקוחות שלנו (CRM). מוסיפים אותם לכל רשת חברתית בה אנו חברים וממשיכים לשמור על קשר, שזאת אמנות בפני עצמה.

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעד פלטין
'מחלות שומן' כגון הסתיידות עורקים שהייתה מקובלת להתגלות בגילאי 40-35 מתגלה אצל צעירים בגילאי 17-16    תלמדו את ילדכם לקום מוקדם וללכת לבית הספר וקנו להם אופני מדבקה זולים
אפרי הלפרין
יש ספר אחד שלא אקרא לעולם, לא אתקרב 100 מטר אל דפיו, הספר "התפכחות" שנכתב על-ידי "עד מדינה" שהיה כנראה שיכור לאורך שנים, אשר הסתופף בחברת השחת 35 שנה, וכשראה שהים עומד לתבוע, ושהספינה עומדת לטבוע זנח את חבורת השחת, ותקע סכין בגבה
עו"ד יוסי דר
הייתכן שוועדת גולדסטון בחרה להתעלם ממה שידוע ומפורסם וזועק מכל גוגל ויוטיוב, והובא במהדורות החדשות בישראל ובעולם?    הרהורים בדבר אמינות דוח גולדסטון
דוד בדין
פיאד דורש מדינה פלשתינית תוך שנתיים, כאשר כל ירושלים היא הבירה; הפליטים יוחזרו לבתיהם מלפני 48' וכל העבריינים בכלא הישראלי ישוחררו    סלאם פיאד - "ראש ממשלה" מתון?
טליה לביא
היכולת לאחסן ירקות טריים בתנאים המאפשרים שיווק לכל אורך השנה, מאפשרת אומנם זמינות מרבית בכל העונות, אך הירקות שאוחסנו זמן ממושך, מאבדים במידה משמעותית את תועלתם הבריאותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il