X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הבחירות בפתח, כל העם במתח ואתה תמה מי בצמרת משתעשע מי עוד מתחפש ומי כבר לא מחפש הבה נהיה ריאלים בכסאות המוזיקליים
▪  ▪  ▪
פורים כל השנה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

חמישה ראשי ממשלה בפוטנציאל מצפים שהעם יכיר בגדולתם: יאיר לפיד מ'יש עתיד'; נפתלי בנט מ'ימינה'; גדעון סער מ'תקוה חדשה'; בני גנץ מ'כחול לבן' וגם אביגדור ליברמן מ'ישראל שלנו'. דא עקא שאיש מהם אינו מסוגל להתגבר על האגו שלו עצמו ולאחד את רשימתו עם רשימה שערכיה קרובים לערכיו והפיצול ביניהם עלול להיות בעוכריהם וגם בעוכרינו. כך עלול נתניהו, ששבענו ממנו, להישאר בשלטון.
ברחובות עוד מתגלגלים שרידי הפרסומות של ראשי ממשלה פוטנציאלים שכבר הסירו מועמדותם: בוז'י הרצוג, רון חולדאי; עמיר פרץ; בוגי יעלון וגם בסתר אהוד ברק, שלפתע נעלם ונאלם.
לירון זֵלִיכָה מטרה יותר מצומצמת: לשמש כשר אוצר; למרב מיכאלי מ'העבודה' - להיות ראש האופוזיציה; להורוביץ מ'מרצ' - להיבחר בכלל לכנסת.
ישראל נקטה בימים טובים יותר בעמימות. הן בעניין הכור בדימונה והן לגבי פעולות צבאיות ופוליטיות עלומות. כיום ביבי מעלים מהציבור ומעמיתיו בממשלה את מהלכיו ואת מעשיו. כך היה בעניין הזמנת הצוללות וספינות השטח, כך היה בענייני מטוסי 35-F לאמירויות וכך בהזמנת וחלוקת החיסונים.
מי שלמדו את תורת העמימות הם נפתלי בנט ואיילת שקד אשר מעלימים מציבור הבוחרים את כוונותיהם: האם יצטרפו שוב לנתניהו עליו המליצו בכל הבחירות הקודמות או שיחברו הפעם לגדעון סער או ליאיר לפיד. רשימה שמסתירה לאן פניה אינה ראויה לאמון הבוחר.
האינפלציה במועמדים הכתה בנו: 39 רשימות, רובן קיקיוניות שעצם הגשתן ורישומן הוא מטרד גרידא. זה היה נחמד עד פורים ו'פורים שׁוּשָׁן', שיש רשימות כמו 'הפיראטים' ודומותיה - אולם מחר כבר יום חול ובאה העת לארוז את התחפושות לפורים הבא או לבחירות הבאות, מה שיבוא קודם...
כבר הצעתי בבחירות הקודמות, ואני שב ומציע, לבחור בשתי מעטפות: אחת לכנסת הקרובה ואחת לזו שתיבחר בבחירות החמישיות ששוב נחבאות אחר כתלנו ואולי כבר נראות בפתח. אפשר כך לחסוך "סיבוב" בחירות מיותר נוסף.
אתה מסתכל על הממשלה "הפריטטית" הנכה שכאילו שולטת כיום. היא נראתה כמרבה רגליים [72 רגליים ל-36 שרים]. מרוב רגליים היא התקשתה לצעוד ושריה התמחו ב"לשים רגליים" זה לזה וזו לזה. ביבי וגנץ נטלו שוב ושוב על עצמם מספר תיקים מיניסטריונים לכל אחד מהם כאשר חלק מהשרים נטש את הממשלה הכושלת כמו מספינה טובעת.
נתניהו הטרוד באישומיו שוקל ראשית לכל דבר את שיקוליו האישיים ושיקולי טובת משפחתו, בשאר הזמן הוא עוסק כמעט בלעדית בתעמולת בחירות. בכישרונו הידוע הוא מרבה בראיונות והופך כל ראיון לתעמולת בחירות גסה. יום אחד הוא מכריז על סיפוח ולמחרת על מדינה פלשתינית. אצלו הכל דיבורים.
תשאל מדוע ביבי לבדו נושא בעול מסע הבחירות של הליכוד? כי הוא הבין שאותם ברנשים עלובים שמינה לשרים בממשלה אינם מתאימים לכלום, כלשונו באישומיו: "אין כלום כי לא היה כלום". הוא מבין שאם יֵחָשְׂפוּ לציבור בתקופה זו הם יפגעו בסיכויי הליכוד לזכות שוב בבחירות, אך עליבותם אינה מונעת מהם, לדעת ביבי, לשמש כְּשָׂרִים בממשלה! אבוי לנו!
הרשימות שהוגשו לוועדת הבחירות אינן מבשרות שיפור ברמת חברי-הכנסת או השרים העתידיים, אלא אם כן המפלגות החדשות, כמו אלו של סער וזליכה או המתחדשות, כמו זו של 'העבודה' בראשות מיכאלי תָּבֵאנָה מועמדים ראויים יותר מאלו שכבר הכרנו.
הבעיה היא שבליכוד, פרט לצירוף מועמד ערבי או "משוריינת של ביבי" אין חדש. כך גם ב'יש עתיד' שעד עתה לא ערכה בחירות פנימיות, או במפלגות החרדיות בהן אותם עסקנים עבשים מאיישים שוב ושוב את הרשימות. אין כמעט מועמדים חדשים ראויים יותר.
ביבי ושר אוצרו כץ ממשיכים לִזְרוֹת כספים לכל רוח. באופן מקרי, כמובן, הוחלט בדיוק שלושה שבועות לפני הבחירות לשלם פיצויים לעולי תימן שילדיהם נעלמו...
עתה "נדיבותו" של ביבי עלתה על גדותיה והוא מחלק חיסונים שהמדינה קנתה לרשות הפלשתינית על-מנת שתשפיע בכוון מסוים מאוד על ערביי ישראל "להצביע נכון", וזה בנוסף לגשם הנדבות הכספי שביבי המטיר עליהם בחודשיים האחרונים. ביבי גם הועיד בסודי סודות משלוח חיסונים למדינות ידידותיות כמו גואטמלה, שאשת ראש ממשלתה היא ידידה קרובה של "הגברת", שאף יצאה לשם לא מכבר לביקור על חשבון הציבור שהוצג כביקור ממלכתי לאותה מדינה רחוקה, אף שהגברת אינה עובדת ציבור אלא רק מתפרנסת ממנו. עתה לא רק הברון רוטשילד או השר משה מוֹנְטִיפְיוֹרִי בלבד יחזיקו בתואר "הנדיב הידוע", הנה בבלפור קם להם מתחרה.
אכן הבאנו [או גנבנו] בזמנו מצרפת כמה וכמה דברים טובים, ואין הכוונה לעקרונות החופש והשוויון של המהפכה הצרפתית. קבלנו טנקים קלים מסוג a.m.x 13 כור לדימונה, מטוסי מיראז', "גנבנו" את הספינות מִשֶּׁרְבּוּרְג ותוכניות לפיהן בנינו מטוסי כפיר. עתה מבקשים חסידיו של ביבי לְיַבֵּא את "החוק הצרפתי" המעניק חסינות לעומד בראש המדינה למשך כהונתו. הם מתעלמים מכך שהנשיאות בצרפת מוגבלת לשתי קדנציות, בעוד שכאן ביבי שולט מכבר עשור ברציפות. יש בצרפת דברים טובים בהרבה, למשל: בשמים טובי ריח ויין או שמפניה מעולים, וגם - אבוי - כורים גרעיניים כמו אלו שסיפקה לעירק של סדאם ואולי גם לאסד בסוריה. מוטב שתשאירו עתה את טוּב צרפת לצרפתים.
כנראה גם ברשות הַשְּׁנִיָּה (שניה לְמָה? אולי לרשות הפלשתינית?) נואשו מהקורה כאן ועתה והם מעלים פרשות ישנות. בצד פרשיות צבאיות מהעבר עתה מככבת שורת "פרומואים" וכתבות על אריק שרון ז"ל. האיש שהמתנחלים ביהודה ושומרון חשבו להוסיף לשם משפחתו שתי אותיות ולהפוך את שמו מ"שרון" ל"שומרון", אך אבוי, הוא הפך מ"בולדוזר", מחפר של בניה, לְ"שׁוּפֶלְדּוֹזֶר", יָעֶה מכני לפינוי הריסות, ואסף את שברי בתי המפונים בכוח ובתי הכנסת שֶׁהָרַס בגוש-קטיף ובצפון השומרון (בכלל, בלשון הפוליטיקה של המתנחלים יש חולשה לְצָמָ"ה - ציוד מכני כבד. כבר היה שם מי שגייס טרקטור קָטֶרְפִילֶר 9-D בכדי לעלות בו על בית המשפט העליון...).
ועוד מספר מילים לחרדים. לא רק שהמתפרעים שביניכם מפיצים את מחלת הקורונה לילדיכם, לחבריכם ולשכניכם, בעיקר אלו שגם נמנעים מהחיסון, אלא שבהתפרעויותיכם אתם גורמים לחילול שבת עצום של השוטרים שהם יהודים כמוכם, שנאלצים כל ערב שבת וחג להערך להתפרעויותיכם, ולחלל שבת וחג בגללכם. אתם גם שוכחים שכל אדם, גם שוטר, נברא בצלם, ואתם פוגעים בהם, העוסקים בשמירה עליכם. באבנים ובקבוקים תוך שאתם מחללים בעצמכם את השבתות. לא זאת מצוות שמירת השבת בה נצטווינו.
בה בעת מתפרעיכם משחיתים רכוש, מבעירים פחי אשפה ואף אוטובוסים, בניגוד לאיסור "בל תשחית" וגורמים לביזיון התורה ובזיון שָׁמַיִם בפרהסיה. החשבתם מי הוא אותו יצור עלוב נפש שמאמין שאלוהיו האדיר זקוק שאותו מתפרע יגן עליו ועל תורתו? היכן תורתכם - תורתנו ש"דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום"?
ולסיכום במוצאי החג הנה הקריאה לכל העם: "הסירו תחפושותיכם ושובו להיות בני-אדם". אמן.

תאריך:  01/03/2021   |   עודכן:  01/03/2021
+אסא כשר האשים את סמוטריץ' בגזענות והוזהר בתביעת דיבה
17:17 01/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חבר הכנסת הודיע לפרופסור כי אם לא יחזור בך מהרשומה השקרית, ייפגשו בבית המשפט  ▪  כשר האשים את מפלגת הציונות הדתית בתמיכה בטרור  ▪  ״על שמו וכבודו של הציבור אני לא מתכוון למחול״

הפרופסור אסא כשר [צילום: איתן אלחדז]
+סרטון התעמולה החדש של מפלגת העבודה
16:09 01/03/21  |  

+הליכוד יקיים אירוע בחירות המוני לבעלי תו ירוק
15:41 01/03/21  |  עידן יוסף

הליכוד ישיק מחר בבנייני האומה את קמפיין הבחירות בהשתתפות עשרות, בהם רה"מ נתניהו ורעייתו, ראשי ערים ומועצות וכן ראשי הסניפים. האירוע יתקיים בתנאי התו הירוק. המשתתפים מחויבים להציג דרכון ירוק בכניסה או טופס מחלים. בליכוד הדגישו כי "מחוסנים במנה אחת לא יוכלו להשתתף".

+הליכוד: חשבון צעירי הליכוד מופעל בידי תומכי סער
14:33 01/03/21  |  עידן יוסף

בליכוד כועסים על חריגת צעירי הליכוד מקו המסרים של תעמולת הבחירות ואומרים כי "‏חשבון הטוויטר 'צעירי הליכוד' אינו עמוד רשמי של הליכוד ואינו מייצג את עמדותיו, מדובר בחשבון שמופעל על-ידי מקורב לגדעון סער במטרה לפגוע בליכוד ובראש הממשלה נתניהו. הבחירה בבחירות היא בין ממשלת ימין יציבה לבין ממשלת כאוס של לפיד, בנט וגדעון".
מנגד, בטוויטר זה נכתב כי מדובר בחשבון רשמי של הליכוד, ואכן הו פעיל מאז יולי 2015 ואף נעקב בידי ח"כים מהליכוד.

+מועמד בימינה: שאשא ביטון היא אשת שמאל
14:06 01/03/21  |  עידן יוסף

מועמד ימינה, עמיחי שקלי: "שאשא-ביטון היא אשת שמאל. לגדעון סער אין רקורד מנהיגותי בשעות משבר. הוא פוליטיקאי מנוסה, אבל מבחינה מנהיגותית, הוא לא עומד. יש קרב על מי יעמוד בראש מחנה הימין אחרי נתניהו" (סרוגים).

+סער על התבטאות רה"מ כלפי שאשא-ביטון: "דוגמא נוספת לשיח שנאה משולח-רסן"
11:31 01/03/21  |  

יו״ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער בתגובה לדברי רה"מ על יפעת שאשא-ביטון: " האופן המקומם והפוגעני שבו התבטא הבוקר כלפיה נתניהו בייש פעם נוספת את התפקיד אותו הוא נושא. התשובה לנתניהו תגיע בקרוב: ד״ר יפעת שאשא-ביטון תהיה שרת החינוך הבאה של ישראל".

+"המלצות תוכן" בקידום ממומן – תעמולת בחירות
11:13 01/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קובע כי המלצות שכאלה המפנות לכתבה הן בבחינת תעמולת בחירות ועליהן להיות מזוהות  ▪  עתירת רשימת ימינה נגד חברה לקידום ממומן, אאוטבריין ישראל ואאוטבריין העולמית בע"מ, התקבלה והחברה חויבה במסירת פרטי המממן

[צילום: אריאל זנדברג]
+ראש ממשלת העם היהודי וראש ממשלת ישראל
11:11 01/03/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

משברור לכל כי בנימין נתניהו הוא בליגת העל של המדינאות העולמית אשר דעתו נחשבת ומוערכת בקרב תומכיו ומתנגדיו בעולם, מדינאי עתיר ניסיון, רב זכויות ובעל יכולת וירטואוזית להיות חלק ממנהיגי העולם, ייתכן שהגיעה העת כי יבחר על-ידי באי הכנסת לתפקיד חדש

נתניהו. תפקיד חדש [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ח"כ שאשא-ביטון: "רה"מ מדרדר את ישראל לתהום עמוקה"
09:10 01/03/21  |  מירב ארד

ח״כ יפעת שאשא ביטון מתקווה חדשה במגיבה לדבריו של נתניהו בכאן רשת ב': "השאשות והפאקות-פאקות זה המשך קמפיין הנה-נה-נה שמוביל רה"מ ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי המדינה ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם נחשב ראש ממשלה מכובד".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
דן מרגלית
זו הפרה של ההחלטה הראשונה שקיבל דוד בן-גוריון ביום הקמת המדינה - לבטל את ההגבלות על עליית יהודים לארץ-ישראל    זו רוחו של חוק השבות, שנחרכת עתה על-ידי ועדת החריגים בממשלת הנאשם בפלילים בנימין נתניהו
איתמר לוין
שמונה שופטים בראשות חיות ביטלו את ההחלטה, תוך ביקורת חריפה על דבריה של מראענה ובמיוחד על השמדת זכרון יעקב - מול דעת יחיד של מינץ
דן מרגלית
ברית עם התנועה האיסלאמית    חוק השבות לחרדים וחזון העצמות היבשות    בנימים נתניהו במסע - הכל למען הבחירות
מירב ארד
הבהירה כי "עד להחלטה בנושא וועדת החריגים תפעל כרגיל על-פי הנהלים הקיימים"    תקפה את אולפן שישי: "כתבה שביקשה להשחיר באופן מגמתי את הציבור החרדי ואת וועדת החריגים"
אברהם בנמלך
אבו מאזן: איזה ענייני פנים יש לך עם ביבי    שר הפנים: לא שלנו. שלהם של ישראל    שר הבריאות: שמעתי שהוא מחלק חיסונים    שר הפנים: מחלק רק למדינות שמעבירות את השגרירות שלהם לירושלים    שר החוץ: אני בעד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il