|
1 |
|
|
קלינסקי, החפז לשוב לעם היהודי ולתרבותו, שהרי ערכי הליברליזם נוגדים את ערכי היהדות. “”וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, הִנְּךָ שֹׁכֵב עִם-אֲבֹתֶיךָ; וְקָם הָעָם הַזֶּה וְזָנָה אַחֲרֵי אֱלֹהֵי נֵכַר-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר הוּא בָא-שָׁמָּה בְּקִרְבּוֹ, וַעֲזָבַנִי, וְהֵפֵר אֶת-בְּרִיתִי אֲשֶׁר כָּרַתִּי אִתּוֹ.
וְחָרָה אַפִּי בוֹ בַיּוֹם-הַהוּא וַעֲזַבְתִּים וְהִסְתַּרְתִּי פָנַי מֵהֶם, וְהָיָה לֶאֱכֹל, וּמְצָאֻהוּ רָעוֹת רַבּוֹת, וְצָרוֹת; וְאָמַר, בַּיּוֹם הַהוּא, הֲלֹא עַל כִּי-אֵין אֱלֹהַי בְּקִרְבִּי, מְצָאוּנִי הָרָעוֹת הָאֵלֶּה”
google.com |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל |
|
|
|
|
|
אני מאחלת לאיתן בריאות , רק שלא יחזור למה שרואה לנגד עיניו ב. שמואל , שאנחנו מגשימים את חזון נביאי ישראל, כשחלק הארי של פועלי הבניין, הכבישים , הסיעוד ואפילו בחקלאות הם זרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידה אוהבת |
|
|
|
|
|
חזון נביאי ישראל מחייב נאמנות לערכי היהדות, כפי שנאמר: "ג אִם-בְּחֻקֹּתַי, תֵּלֵכוּ; וְאֶת-מִצְוֺתַי תִּשְׁמְרוּ, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם. ד וְנָתַתִּי גִשְׁמֵיכֶם, בְּעִתָּם; וְנָתְנָה הָאָרֶץ יְבוּלָהּ, וְעֵץ הַשָּׂדֶה יִתֵּן פִּרְיוֹ." "יד וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְוֺת הָאֵלֶּה. טו וְאִם-בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ, וְאִם אֶת-מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת-כָּל-מִצְוֺתַי, לְהַפְרְכֶם אֶת-בְּרִיתִי. טז אַף-אֲנִי אֶעֱשֶׂה-זֹּאת לָכֶם" (ויקרא פרק כו). את מבינה שחייבים לעמוד בדרישות, ואין לחשוב שכל מנוול אנטישמי - יסתמך על נביאי ישראל, בלי להידרש ליישום הדרישות שביש לעם יהודי. לכל האנטישמים - עקב תרבותם השמאלנית החולנית - שאף-על-פי היותם חוטאים, תפילתי שתהיו בריאים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל |
|
|
|
|
|
ב. שמואל התייחס לעובדה, שלמעלה מ-95% של עובדי הסיעוד, המעניקים שרות של 24 שעות ביממה לציבור הקשישים הנכים הם עובדים ועובדות זרות בעקר מהפיליפינים. אין כבר הסתדרות של פועלי בנין שבעבר היתה מפוארת. כיום חלק הארי הם פועלים זרים מאירופה המזרחית, מרוסיה, מאסיה הרחוקה ומהשטחים הפלשתינים, כך גם המצב בסלילת כבישים ובחקלאות . ב. שמואל רואה בכך את הגשמת חזון הנביאים, שעם הבחירה - עם ישראל - זוכה לכך שזכינו בימים אלו שֶׁהנה מתגשם החזון "יַּעַבְדוּךָ עַמִּים." הפירוש הזה של ב. שמואל הוא פגיעה גסה בערכים המוסריים הנעלים של ארון הספרים היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ב. שמואל |
|
|
|
|
|
"ארון הספרים היהודי" אינו "ארון הספרים החילוני". כדי להבין נכון את "ארון הספרים היהודי" צריך להיות יהודי, כלומר לשמור את חוקים והמצוות של היהודי. גוי לא מסוגל להבין את היהודים (תזכורת: היחס ליהודים ע"י האומה הכי מתקדמת באירופה), והחילוני הוא בעל הבנה מאד דומה להבנה של הגרמנים, שהרי הם משותפים בתרבות הליברלית. רק אנרכיסטית מסוגלת להבין מדברי שאני מתנגד לזרים שבאים והולכים, ואינם דורשים דבר מעבר למגיע להם כשכר הוגן עבור עבודתם ("בְּיוֹמוֹ תִתֵּן שְׂכָרוֹ וְלֹא-תָבוֹא עָלָיו הַשֶּׁמֶשׁ, כִּי עָנִי הוּא, וְאֵלָיו, הוּא נֹשֵׂא אֶת-נַפְשׁוֹ; וְלֹא-יִקְרָא עָלֶיךָ אֶל יְ-ה-וָ-ה, וְהָיָה בְךָ חֵטְא." (דברים, פרק כ"ד פס' ט"ו). טוב יעשה אדם נבון וישר - שלא ישען על "ארון הספרים היהודי", כיוון שהוא לא שייך לתרבות הספרים היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל |
|
|
|
|
|
עדיף כבר ארון מתים. שניהם מסתיימים במוות, אבל לשלך מתללוה גם הרבה סבל בדרך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמילציק ידידי, |
|
|
2 |
|
|
מאחלת לך שבוע טוב ובריאות טובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Bנעמי. |
|
|
3 |
|
|
שמוצניקית ותיקה, שלמדה איתן בבית הספר לילדי עובדים מברכת אותך בשבוע טוב והכי חשוב בבריאות טובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמוצניקית ותיקה |
|
|
4 |
|
|
זה קשה, אבל אשפר להתגבר. קבל את ברכתי לבריאות טובה בעלותך במעלוץ העשור התשיעי לחיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משמוצניקית מלבסית |
|