X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לכם ולכן המאמינים כי שורש הרע, הפורה רוש ולענה, ליבת החורבן ההרס וההסתה הינה פרי הרעל של איש אחד בנימין נתניהו, אני מבקש להקדיש את השורות הבאות תהא זו תפילה, משאלת לב כמוסה או סתם תקווה חדשה
▪  ▪  ▪
נתניהו. אם רק ילך [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

בנימין נתניהו ראש האופוזיציה, נפתלי בנט ראש הממשלה. השמיים לא נפלו, הארץ לא רעדה וגלי הים לא זרעו אימה, עולם כמנהגו נוהג, כמעט. הרי בידוע הוא כי ברגע שבנימין נתניהו יסולק מתפקידו, טללי אושר יעטפו את עם ישראל, ניצוצות של אהבה ילטפו את פנינו ועונג צרוף יהא מנת חלקנו.
כך הבטיחו לנו בגלגול עיני קדושים מעונים הפוליטיקאים שהחמלה והאהבה היא שפתם, כך הטמיעו בנו למעלה מעשור פרשני הכזב והרמייה, מהנדסי התודעה, כי לו יעלם זה האיש מחיינו, המרפסת של רומיאו ויוליה תהיה נוף חיינו. לו רק ירד מהבימה הציבורית האוויר יהיה צח יותר, נקי יותר, ציפורי שיר בסכנת הכחדה תתחלנה שוב להפציע בשמי ארצנו.
לכם ולכן המאמינים כי שורש הרע, הפורה רוש ולענה, ליבת החורבן ההרס וההסתה הינה פרי הרעל של איש אחד בנימין נתניהו, אני מבקש להקדיש את השורות הבאות. תהא זו תפילה, משאלת לב כמוסה או סתם תקווה חדשה.
בנימין באופוזיציה. עתה נכחכח בגרוננו ונישא תהילה לכל המזנבים בבנימין נתניהו, עכשיו באים הימים הבאים. הנה באים ימים טובים על עם ישראל בפרט והעולם כולו בכלל. הנה באים ימים של אושר וחיוך על לב האזרחים, ושמחה וששון ישמעו בכל בית, רחוב, סמטה ושכונה. הנה באים ימים ורצח על חרפת המשפחה לא יהיה, אלימות נגד נשים תיפסק, מקלטי הנשים המוכות יהיו למועדוני נוער.
הנה ימים באים ולכל אזרח תהייה קורת גג, בלי משכנתא, בלי חובות, בלי החשש שמא יפנו אותו מביתו. הנה ימים באים ודמי החסות לא ישולמו עוד והביטחון האישי יגרום לאזרחים לישון בבתים לא נעולים ונטולי מצלמות אבטחה. הנה ימים באים והקטרים לא יעבירו עוד מיליוני דולרים לחמאס אלא יממנו חבורות זמר ולהקות מחול עם רפרטואר מוסלמי נעים ורך.
הנה ימים באים השנאה נגוזה, נעלמה, הנימוס המופלג מנת חלקנו, העונג והשלווה סם חיינו, אין ייאוש בעולם. הנה ימים באים, התעשיה פורחת, המשק צומח, האבטלה נחלת העבר, עמותות המזון והצדקה נסגרו, איש תחת גפנו ותחת תאנתו באושרו חי.
הנה ימים באים ישראל השנייה טואטאה בכבוד רב אל מחסן הגרוטאות של ההיסטוריה, דמעה לא תיראה בארצנו, ימים של שקט ושלווה, ימים של מתיקות עילאית, של שוויון. הנה ימים באים ומלחמות הזהות היהודית, מלחמות הצביון וההדתה פינו מקומם לשמחת מדינת כל אזרחיה, מדינה בה כולם שווים, אפילו היהודים.
הנה ימים באים והחינוך פורח, חמישה תלמידים בכיתה עם שלושה מורים וסייעת אחת. ההישגים תואמי סינגפור, תלמיד נהיה תלמיד. הנה ימים באים, השירות הצבאי מתקצר לחצי, הצבא פושט מדיו ועסוק בלסייע למסתננים ומבריחי גבול ללמוד את השפה העברית. באירן מפרקים את הכורים הגרעיניים, בלבנון החיזבאללה יורה זיקוקי שמחה על הסכם השלום עם ישראל, בדרום החמאס מפורז וביהודה ושומרון אבו מאזן את דגלי ישראל מעל הקבר ברמאללה.
הנה ימים באים, האו"ם מקבל החלטות בעד מדינת ישראל, בבית המשפט הבינלאומי בהאג, מציגים את צה"ל כצבא המוסרי בעולם, האיחוד האירופי מוציא את תנועות החרם מחוץ לחוק, ובשער שכם וברובע המוסלמי רוקדים הורה ודבקה יהודים וערבים עם דגלי פלשתין.
הנה ימים באים והפוליטיקאים ידברו שלום ואהבה, השוטרים יחלקו שושנים צחורות ברחובות הערים, הרופאים ילמדו אופרה במיון, הסוהרים יריעו לאסירי החופש והמצפון, הרבנים יגלחו זקנם וימירו מגבעותיהם וכיפותיהם בכובע קסקט עדכני.
הנה ימים באים ומגישות החדשות לא תאנחנה, לא תגלגלנה עיניהם, לא תגבהנה גבותיהן. הנה ימים באים והפרשנים ידברו במתק שפתיים יפרשנו את כל הטוב הזוך והזוהר בארצנו, לא תישמע צעקה באולפננו, לא תישמע הכפשה בפאנלנו, הכל יהיה בבחינת דבש ניגר כמי נהר.
הנה ימים באים וסנדי ברנס ראשידה טאליב יתקבלו בנמל התעופה בן-גוריון על שטיח אדום ומקהלת ילדי היונה עם עלי הזית. הנה ימים באים ויהודי הגולה ישובו לציון ברינה, יהודי יוכל לחוש ביטחון בביתו בעיר מעורבת, לחוש את רוח האל בהר-הבית, יוכל אפילו ביום העצמאות להניף את הדגל במרפסת ביתו. הנה ימים באים. הבטחתם שרק אם הוא ילך הטוב הגנוז יופע ומיד. אנחנו ממתינים, הנה ימים באים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  15/06/2021   |   עודכן:  15/06/2021
+זנדברג בטקס החילופים: נצמצם את צריכת הפלסטיק
23:59 15/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השרה להגנת הסביבה הנכנסת, תמר זנדברג: "נחוקק חוק אקלים עם מנגנון תמחור פחמן"  ▪  השרה היוצאת גילה גמליאל: "עוזבת את המשרד עם דאגה וחשש בנוגע להסכמי קצא"א. גיבשנו את חוק האקלים הישראלי, החלנו את חוק הפיקדון על בקבוקים גדולים וקידמנו את סגירת המפעלים במפרץ חיפה"

תמר זנדברג וגילה גמליאל [צילום: רפי בן-חקון/לע"מ]
+פורר בטקס החילופים: אציג תוכנית אב לחקלאות
23:47 15/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ליברמן: התוכנית צריכה להיות 30 שנה קדימה  ▪  הביע צער על כך שתחומים מסוימים אינם בסמכות משרד החקלאות כגון מחירי המים, מכס, עובדים זרים ורשות מקרקעי ישראל  ▪  פורר: התוכנית תטיב עם החקלאים ועם הצרכנים

שוסטר ופורר [צילום: עודד קרני/לע"מ]
+המפלגות החרדיות יחרימו יועצים חרדיים שיעבדו עם הממשלה
20:29 15/06/21  |  עידן יוסף

כל חברי הכנסת של שס ויהדות התורה חתמו על הצהרה חריגה שבה נכתב: ”לא נשתף פעולה עם יועצים חרדיים שיעבדו עם משרדי ושרי הממשלה" (כאן חדשות).

+אריאל משעל מסיים את תפקידו כמנכ"ל נגב-גליל
19:39 15/06/21  |  עידן יוסף

אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל הודיע לשר הנכנס עודד פורר על סיום תפקידו, בתום ארבע שנים וחצי תחת השר אריה דרעי. משעל: "אני מסיים את תפקידי בסיפוק רב ואין ספק כי עשרות הפרויקטים שהקמנו מביאים לשינוי ממשי בחיי התושבים בפריפריה החברתית והגאוגרפית, מגיל גן ועד גיל הזהב״.

אריאל משעל [צילום: לע"מ]
+מינויים ראשונים בלשכת ראש הממשלה
19:30 15/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רה"מ נפתלי בנט הודיע כי טל גן צבי מונה לראש הסגל, שמרית מאיר מונתה ליועצת המדינית, מתן סידי מונה לדובר ראש הממשלה  ▪  מינויים נוספים, בהם מנכ"ל משרד רה"מ, מזכיר הממשלה וראש מערך ההסברה הלאומי, יבוצעו בהמשך

טל גן צבי. ראש הסגל [צילום: יוסי לזרוף]
+כהונת ראש השב"כ תוארך עד לחודש אוקטובר
15:26 15/06/21  |  מירב ארד

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום לפגישת עבודה ראשונה עם ראש השב"כ, נדב ארגמן בלשכת רה"מ בירושלים. ר' השב"כ הציג בפני רה"מ בנט סקירה מודיעינית אודות הנעשה בזירות השונות עליהן מופקד השירות. לבקשת ראש הממשלה, כהונתו של ארגמן תוארך עד לחודש אוקטובר 2021.
 

[צילום: חיים צח /לע"מ]
+מוסר הוטנטוני ובעיה פסיכולוגית
14:11 15/06/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לביבי מותר להציע לראש סיעה בת שישה לעמוד בראש הממשלה, אבל ליאיר לפיד אסור  ▪  מוסר הוטנטוטי

נתניהו. ייעוץ פסיכולוגי [צילום: אלכס ברנדון]
+הנאום שנתניהו היה צריך לנאום בכנסת
13:35 15/06/21  |  אורי נטע   |   לרשימה המלאה

אני מאחל הצלחה לבנט וממשלתו כי אם ילך בעקבות רבין ושרון, חבריו, לחוסר היושרה הדמוקרטית, שזה כיבוד רצון הבוחר, עלול חס וחלילה לגרום לנזק גדול בהרבה מהנזקים שגרמו רבין ושרון בהסכם אוסלו ובבריחה מרצועת עזה

נתניהו. כיבוד רצון הבוחר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ברכת דרך צלחה לממשלה החדשה
11:53 15/06/21  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

החברות שהכי הצליחו היו חברות פריטטיות בלי שליטה של אחד השותפים, אבל זה יכול להצליח רק אם השותפים הם אנשים ישרים ולא נוכלים שמפרים הסכמים בצורה סדרתית

כבוד הדדי [צילום: אוריאל סיני]
+השקרים של נתניהו
11:21 15/06/21  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה

שני שקרים מתוך רבים חשוב להדגיש  ▪  השקר האחד הוא לגבי השאלה מי אחראי לאובדן השלטון של הליכוד והשקר השני הוא לגבי טיבה של ממשלת השינוי  ▪  מצער, שיש רבים בציבור ש"קונים" את השקרים הללו

נתניהו. משקר [צילום: אריאל שליט/AP]
+"שפה רב-מגדרית - מנוגדת לחוק"
10:08 15/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מכירים.ות, יודעים.ות - האם השימוש שעושים מוסדות החינוך והמוסדות הממשלתיים בשפה הרב-מגדרית מנוגד לחוק?  ▪  התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית פנתה לשר התרבות בדרישה לאכוף את החוק האוסר לחרוג מהכללים הדקדוקיים שקבעה האקדמיה ללשון

טרופר. נדרש לאכוף את החוק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנה באים ימים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד, מר בן סבו
עמעד  |  15/06/21 13:15
2
אמן כן יהי רצון ל"ת
אינשאלה  |  15/06/21 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
רבקה שפק ליסק
שני שקרים מתוך רבים חשוב להדגיש    השקר האחד הוא לגבי השאלה מי אחראי לאובדן השלטון של הליכוד והשקר השני הוא לגבי טיבה של ממשלת השינוי    מצער, שיש רבים בציבור ש"קונים" את השקרים הללו
עידן יוסף
מכירים.ות, יודעים.ות - האם השימוש שעושים מוסדות החינוך והמוסדות הממשלתיים בשפה הרב-מגדרית מנוגד לחוק?    התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית פנתה לשר התרבות בדרישה לאכוף את החוק האוסר לחרוג מהכללים הדקדוקיים שקבעה האקדמיה ללשון
איציק וולף
שר האוצר הנכנס הודיע על כוונתו להחזיר את דיוני השולחן העגול עם ההסתדרות ועם המעסיקים והתעשיינים מתוך כוונה לפעול בשיתוף פעולה אל מול האתגרים הניצבים אל מול המשק הישראלי    "אנחנו במצב מאוד מורכב מבחינת יוקר המחיה ומחירי הדיור. נדהמתי לראות את הקפיצה במחירים בחודשים האחרונים"
דן מרגלית
נניח שהממשלה בראשות נפתלי בנט תמעד    נניח שראשיה ישקעו במחלוקות במקום בעשיה, במריבות במקום בפשרה, ויהיו עוד אלי אבידרים    עדיין שובו של ביבי רחוק מלהתממש
איתמר לוין
מודיע שיקים צוות משימה שיעסוק בהפרות החוק בנגב, בגליל ובדרום תל אביב    גנץ: מנענו התנקשות בדמוקרטיה ואת הדחת היועץ המשפטי לממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il