X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
רק דגל [צילום: מיכל גלעדי/פלאש 90]
רק לא מלחמת דתות
אנו לוחמים נגד ארגוני טרור. לא נגד האיסלאם וגם לא נגד כל דת אחרת. מלחמת דתות תעמיד מולנו כמיליארד וחצי או שני מיליארד מוסלמים צה"ל טעה קשות כאשר אִפְשֵׁר להציב חנוכיה, סמל דתי יהודי, בלב כיכר פלשתין בעזה

מלחמה עזה ניטשת בינינו לבין חמאס. מלחמה זו שונה ממלחמותינו מול הפתח והרשות הפלשתינית. הפתח ניהל מלחמה לאומית - בשאיפה להקים מדינה פלשתינית על חורבות מדינת ישראל. מלחמתו של החמאס שונה: חמאס רוצה להקים מדינה מוסלמית על חורבותינו כשאיפת "האחים המוסלמים", דאעש ודומיהם. חלילה לנו לְהִיגָּרֵר למלחמת דתות ואנו על סף אסון כזה.
אנו לוחמים נגד ארגוני טרור. לא נגד האיסלאם וגם לא נגד כל דת אחרת. מלחמת דתות תעמיד מולנו כמיליארד וחצי או שני מיליארד מוסלמים, לרבות מדינות איסלמיות כפקיסטן, אפגניסטן, מלזיה, אינדונזיה ועוד ולא "רק" את מדינות ערב וטורקיה. אויבים לא חסרים לנו וחלילה לנו להוסיף עליהם.
החמאס הצליח לגייס אלפי ואולי עשרות אלפי ערבים לשורותיו, הרבה יותר מהפתח, וזה לא רק בגלל כושר ארגון טוב יותר, מתן שירותים לקהילה והטפה לקנאות קיצונית. חמאס פונה לרגשות הדת המוסלמית כפי שהוא עִוֵות אותה, מִדָּת של שלום וכיבוד דתות אחרות לקנאות דתית, לפגיעה ופציעה עצמית עד זוֹב דם כמנהג השיעים וּלְ"מוֹת קדושים" ב"ג'יהאד", תוך התעלמות מאיסורי הדת המוסלמית על רצח ועל התאבדות.
כבר כתבתי כאן כי צה"ל טעה קשות כאשר אִפְשֵׁר להציב חנוכיה, סמל דתי יהודי, בלב כיכר פלשתין בעזה. הלחימה היא על הגנת מדינת ישראל, על כלל תושביה ועל דתותיהם השונות מול כוונות חיסולה והקמת מדינה פלשתינית במקומה. דגל הוא סמל לאומי ועל כן ניתן וראוי להניפו בקרב ולאחריו, אך יש להימנע כאמור מסמלים והצהרות דתיות, בשונה מתפילה שבין אדם למקום.
ביום 3.1.2024, או יום אחריו, פורסם בטלוויזיה הישראלית הליך של פיצוץ מסגד ברצועה. אני מניח שהפיצוץ היה נחוץ בשל פִּירֵי מנהרות והתבססות מחבלים בבנין או תחתיו. מה שהיה אסור ופגום בהליך עצמו ובפרסומו בטלוויזיה הייתה קריאה של קצין "לקול קריאת שמע ישראל...תכף יפוצץ המסגד" וכך היה. אני סבור שראוי להעמיד את אותו קצין נלהב-מדי לדין משמעתי ולהסביר לו שוב שאין אנו לוחמים בעזה כדי להנהיג בה את דת ישראל. הבנה זו צפויה להיות קייימת אצל קצין בצבאנו. כן יש לבחון את האיוולת בהחלטה לשדר אירוע זה עם אותה אמירה בטלוויזיה.
צה"ל חייב להתריע ולהזהיר את לוחמיו להמנע מכל ביזוי של דת אחרת, סממניה ובתי התפילה שלה ולהעניש קשות את מי שיפר הוראה זו. כל אדם באמונתו יחיה וכל עוד אינו מבצע עבירות בשמה - יבושם לו. עד כאן.
אוסיף סיפור קצר: בשנת 1973 כשבועיים לפני פרוץ המלחמה נקראתי למילואים, באותה פעם כקצין מלווה לקצינים זרים מִכֹּחַ האו"מ שהוצבו אז בעמדות תצפית לאורך התעלה. הנוהל היה שקצין ישראלי יחיד יצא לעמדה כזו עם 2 קציני צבא זרים, משני צבאות שונים, שם ישהו שבועיים. צה"ל סיפק מזון,
האו"ם סיפק משקאות קלים ותחבורה. אחד הקצינים הזרים, קפיטן בצבא האוסטרי, התגלה כחובב ציור וכצייר מוכשר. בסמוך לעמדת התצפית היה מסגד מסוג המסגדים הפשוטים שהיו מקובלים בסיני: חדר מרובע וקירותיו מטויחים ומסוידים ומעליו צריח נמוך בגובה 4-3 מטרים. אותו קצין אוסטרי צייר על הקירות נערות יפהפיות בלבוש חַוָּה אמנו. אני נחרדתי: חששתי שמא יבואו איכשהו עיתונאי וצלם ויצלמו את אותן "מדונות" שעל קירות המסגד וכמובן יְיַחֲסוּ לצה"ל את הפגיעה בבית התפילה. ביקשתי מאותו קצין אוסטרי לחדול, הוא סירב ואמר לי שאינו מקבל ממני הוראות. עוד אני מתחבט אם ליצור פה תקרית צבאית בינלאומית התפללתי שהמצרים יושיעונו. הם נהגו להפגיז לעתים מזומנות מטרות שונות בצד המזרחי של התעלה שהיה בשליטתנו. נראה שתפילתי נשאה פרי ונענתה ובאחת ההפגזות המצריות המסיביות נהרס אותו מסגד כליל ורווח לי, ויחסי ישראל-אוסטריה נותרו (קרירים) בעינם.
בקשתי מכל קורא שיש לו איזה קשר לשר הביטחון, לרמטכ"ל, לדובר צה"ל או לכל מפקד בכיר בצבא להביא דברים אלו בפניו.

תאריך:  11/02/2024   |   עודכן:  11/02/2024
+כוחותינו תפסו 20 מחבלים שהתחבאו בבית חולים
22:19 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לוחמי צה״ל תפסו בבית החולים אל אמל כ-20 מחבלים שהתחבאו בתוכו, ללא פגיעה בתפקוד בית החולים  ▪  צה״ל באמצעות מנהלת התיאום והקישור לעזה של מתפ״ש איפשר הכנסה של עשרות בלוני חמצן שנתרמו מארגונים בינלאומיים

בית החולים אמל [צילום: דובר צה''ל]
+ארה"ב שוקלת להכריז על ההתנחלויות כנוגדות את הדין הבינלאומי
22:12 11/02/24  |  עידן יוסף

ממשל ביידן שוקל להגדיר את ההתנחלויות כנוגדות את החוק הבינלאומי. בשנת 2019 ביטל שר החוץ האמריקני דאז מייק פומפאו את המדיניות שכונתה "מסמך הנסל", שבמשך 40 שנה קבעה כי מבחינת הממשל האמריקני ההתנחלויות נוגדות החוק הבינלאומי. כעת, בין היתר בגלל השיח על הקמת התנחלויות בעזה, נבחן להפוך את החלטתו.
גורם אמריקני אמר כי "ארצות הברית אינה תומכת בכיבוש ישראלי של אזורים בעזה או הקמת התנחלויות חדשות ברצועה". במשרד החוץ האמריקני לא הכחישו את הדברים ואמרו כי "הרחבת ההתנחלויות פוגעת בפתרון שתי המדינות, גורמת למתיחות ופוגעת באמון בין שני הצדדים" (כאן חדשות).

+תיעוד ממצלמות גוף: מחבלי חמאס מילכדו בית
21:54 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פשיטות על תשתיות טרור וחיסול עשרות מחבלים - הלחימה של צוות הקרב של חטיבת הצנחנים ממצלמות הגוף של הלוחמים

לוחמי צה"ל [צילום: דובר צה''ל]
חיילים בפעילות [צילום: דובר צה''ל]
+דובר צה״ל חושף: כתב אל ג׳זירה ברצועה הוא בכיר במערך הנ״ט
21:42 11/02/24  |  עידן יוסף

כתב בבוקר ומחבל בערב. דובר צה"ל בערבית תא"ל אביחי אדרעי פרסם (11.2.24) את שמו של מוחמד וואשח מאל-בורייג' - כתב ברשת אלג'זירה המשמש גם כפעיל ביחידת הנ"ט של חמאס בעזה.

כתב לא תמים
+נסיון פיגוע שני הערב ליד ביתר עילית
21:40 11/02/24  |  עידן יוסף

נסיון פיגוע דקירה שני בשעה - מחבל נורה ונוטרל לאחר שניסה לדקור לוחם צה״ל שפעל להגנת צירים בסמוך לכפר חוסאן שבחטיבת עציון סמוך לבית״ר עילית. כוח לוחמי גדוד תבור חתר למגע ופתח באש לעבר המחבל, שנוטרל. אין נפגעים לכוחותינו.

+פצוע קל פיגוע דקירה בירושלים העתיקה
21:15 11/02/24  |  עידן יוסף

בצומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים ניסה מחבל לדקור שוטרים. המחבל נוטרל ונפצע קשה. כתוצאה מהירי לנטרולו נפצע אזרח כבן 30 באורח קל מהנתז.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+החשכ"ל יטוס לחו"ל במאמץ לבלום הורדת דירוג מצד פיץ' ו-S&P
20:36 11/02/24  |  עידן יוסף

קרב בלימה למנוע הורדת דירוג נוספת: החשב הכללי באוצר יטוס לפגוש משקיעים מלונדון וצפוי לפגוש נציגים של סוכנויות הדירוג האחרות פיץ' ו-S&P, בתקווה למנוע הורדת דירוג נוספת. בצמרת הכלכלית אומרים: חשוב מאוד להעביר את התקציב בכנסת כמו שהוא - ומותחים ביקורת על המתקפה של סמוטריץ' נגד מודי'ס (חדשות 12).
הבורסה בת"א הגיבה באופן מתון מאוד להורדת דירוג האשראי, אך מדד הבנקים ירד כמעט ב-2%.

+הרמטכ"ל לשרים: חלופה אזרחית שלטונית ברצועה - תפנה גב לחמאס
19:55 11/02/24  |  עידן יוסף

הרמטכ"ל לשרים: "אחת המכות הקשות ביותר שאפשר להכות בסינוואר היא הקמת אלטרנטיבה שלטונית אזרחית ברצועה, שתפנה גב לחמאס. זה מנוף משמעותי" (חדשות 12).

+שלושה מחבלים חוסלו במהלך הטענת מטען על אופנוע
19:51 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

צוות הקרב של חטיבת גבעתי מעמיק את הפגיעה בגדוד מערב ח'אן יונס  ▪  חוליית מחבלים ביצעה ירי טיל נ"ט לעבר כלי הנדסי של כוח גבעתי וחוסלה בירי צלפים

[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+מצרים: מתנגדים באופן מוחלט לפעולה צבאית ברפיח
19:38 11/02/24  |  עידן יוסף

מצרים פרסמה הודעה רשמית: מתנגדים באופן מוחלט לפעולה צבאית ברפיח. בכך מכחישה כנראה קהיר את הדיווח לפיו הודיעה לחמאס שאם לא ימסור את תשובתו בתוך חודשיים, צה"ל ייכנס לרפיח.

+ביידן לנתניהו: אין להתקדם למבצע ללא תוכנית להבטחת שלום תושבי רפיח
19:23 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שיחתם הטלפונית נמשכה 45 דקות  ▪  נתניהו הגיב כי ישראל פועלת לפנות את התושבים משם, וכי צה״ל יפעל לפי הדין הבינלאומי  ▪  דיווח: התוכניות לכיבוש רפיח טרם הוצגו לראש הממשלה  ▪ 

נתניהו וביידן [צילום ארכיון: מרים אלסטר, פלאש 90]
+הליכוד: החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13
19:08 11/02/24  |  עידן יוסף

הודעת הליכוד: "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

+נתניהו: המשפחות לא צריכות לשים עצמן במקומם של מקבלי ההחלטות
18:50 11/02/24  |  עידן יוסף

רה"מ נתניהו בראיון ל-ABC: "איש לא יכול לשים את עצמו במקום של משפחות החטופים, אבל המשפחות גם לא צריכות לשים את עצמן במקומם של מקבלי ההחלטות".

+חיזבאללה שידר שתי רקטות לעבר מרחב מנרה
18:12 11/02/24  |  עידן יוסף

לפני זמן קצר מחבלי חיזבאללה שיגרו שתי רקטות לעבר מרחב מנרה. דיווחים על נפילה בשטח לא מאוכלס, אין נפגעים.

+שני קצינים ולוחם נפצעו באורח קשה ברצועה
18:10 11/02/24  |  עידן יוסף

קצין בגדוד ההנדסה 603, עוצבת 'סער מגולן' (7), נפצע אתמול (שבת) באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.
בנוסף, קצין ולוחם מסיירת צנחנים נפצעו שלשום (ו') באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

+בכירים ביטחוניים: רמדאן הוא לא מגבלה מבחינת פעולה ברפיח
17:46 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מצרים מכחישה את הדיווח לפיו צה"ל ייכנס לרפיח אם בתוך שבועיים לא יהיה הסכם  ▪  זאת לכאורה בעקבות איום חמאס לפוצץ את המגעים אם ייכנס צה"ל לרפיח  ▪  חמאס בתגובה: כניסה לרפיח תביא את המלחמה ליד גבולה של מצרים

כוחותינו ברצועת עזה [צילום: דובר צה''ל]
+נעצרה חוליית מחבלים שתכננה פריצה לבסיס צבאי
17:25 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שלושה אחים פלשתינים נעצרו בדרום בשעת מעשה בחשד לגניבת נשק וציוד צבאי  ▪  המשטרה מוסרת כי מנעה פעולת טרור שעלולה הייתה לסכן חיים

הנשק שהועמס [צילום: דוברות המשטרה]
+ביידן צפוי לשוחח היום עם נתניהו
16:34 11/02/24  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן צפויים לשוחח היום על המלחמה בעזה. מוקדם יותר אמר נתניהו בראיון ל"פוקס ניוז": "לא שוחחתי עם ביידן מאז שהוא אמר שהתגובה הצבאית של ישראל בעזה מוגזמת".

+דיווח ערבי: שני מחבלים חוסלו בעיירה שיחין בדרום לבנון
16:27 11/02/24  |  עידן יוסף

דיווח ערבי: שני מחבלים חוסלו בעיירה שיחין בדרום לבנון. מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון, במרחב הכפר מרווחין הותקפו תשתיות טרור ועמדת שיגור של הארגון.
בנוסף, צה"ל תקף עמדה צבאית, מבנה צבאי ותשתית טרור נוספת ששימשו את ארגון הטרור במרחב הכפרים רמיה, יארון ושיחין שבדרום לבנון. כמו-כן, מוקדם יותר היום (א'), בוצע ירי לעבר זיהוי חשוד במרחב הכפר כילא.
אתמול פורסם כי צה״ל חצה את קו ה-3,500 תקיפות יעדי טרור של חיזבאללה בלבנון. בשבוע האחרון נהרגו 10 פעילי חיזבאללה ומתחילת המערכה נהרגו יותר מ-215 פעילי חיזבאללה.

+בג"ץ דחה עתירת אב שכול לשינוי שם שייכתב על מצבת בנו
15:43 11/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

סרן דור שדה, שנהרג בכפר עזה, שינה את שם משפחתו; אביו ביקש שהשם הקודם ייכתב בסוגריים, אך אמו התנגדה  ▪  מינץ: התקנות מחייבות הסכמה של כל הקרובים להוספת שם קודם

"הסוגייה קשה וכואבת" [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו נחלץ לעזרתו של ביידן: "לא ראיתי בעיות מנטליות"
15:27 11/02/24  |  איתמר לוין, וושינגטון   |   לרשימה המלאה

אומר לרשת ABC, בעקבות דבריו של התובע המיוחד בפרשת המסמכים לפיהם יש לביידן בעיות זיכרון משמעותיות: שוחחנו פעמים רבות, הוא ביקר בארץ ולא ראיתי סימנים לכך

שוחחו במקביל לתשאול בידי התובע המיוחד [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+שליחת האו"ם באמירה מקוממת: "הנרצחים ב-7/10 - בגלל הדיכוי"
14:05 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

השליחה המיוחדת לשטחים הפלשתינים מטעם מועצת האו"ם לזכויות האדם, פרנצ'סקה אלבנזה, טענהב ציוץ שכתבה לנשיא עמנואל מקרון כי "הטבח אינו לא בגלל יהדותם, אלא בתגובה לדיכוי הישראלי"

פרנצ'סקה אלבנזה. פרסמה הבהרה לדבריה [צילום: AP]
+בדם לבם
13:57 11/02/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

לשחרר את החטופים [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]
+משלת הגנגסטרים
13:49 11/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הגיעה העת להבהיר כי הממשלה בראשותו של ביבי אינה רק גרועה אלא הפכה מתחילת מלחמת עזה לבלתי לגיטימית

[צילום: יריב כץ]
+צר העולם מהכיל
13:39 11/02/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

נראה את רצועת עזה: בית עבדים ענק שבו השתעבדה האוכלוסייה לא לטובתה ולרווחת ילדיה, אלא למען השמדת ישראל.

לבער את הרע הזה מהעולם [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+קיר הברזל אקטואלי מתמיד
13:24 11/02/24  |  זאב בן-יוסף   |   לרשימה המלאה

אפשר בהחלט להקים גם היום את "קיר הברזל" בדיוק לפי העקרונות שטבע זאב ז'בוטינסקי במאמרו המפורסם, המתגלה היום כמוצדק אפילו יותר משהיה לפני מאה שנים

ז'בוטינסקי. עקרונות קיר הברזל [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+למרות התבוסתנים, עד הניצחון
13:06 11/02/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אל מול הרוחות של החזית והעורף, רוח הגבורה, רוח המנצחים, ניצבת רוח אחרת, רוח זרה, רוח של נמיכות רוח, של החלשה, של רפיון, רוח של מורך לב, רוח של תבוסתנות

אריות האומה [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+להציל את הבית הלאומי השלישי מחורבן
12:23 11/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

מתן האפשרות להון ב-2024 להשתולל בהאמרת מחירים מטורפת מצרפו לקנאות המשיחית באחריות לתוצאה ההרסנית, שאנחנו עלולים לא להצליח לרדת מהשרטון, העושה דרכו לעבר חורבן ביתנו הלאומי השלישי.

מוצרי יסוד [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+ח'אן יונס: כלי טיס חיסל מחבלים שהעמיסו אמל"ח על אופנוע
12:19 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

צוות הקרב של חטיבת גבעתי חיסלו כ-100 מחבלים בהיתקלויות, ירי פגזי טנקים, מארבי צלפים ותקיפות אוויריות

[צילום: דובר צה"ל]
+ותיקי הטלוויזיה הישראלית קוראים לשחרור החטופים
10:21 11/02/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

קוראים לממשלה לראות בהחזרת החטופים האינטרס העליון של המדינה  ▪  חבורה זאת מתייצבת ואומרת את דברה, בקול צלול, בשפה ברורה ובעברית ראויה כל אימת שהנסיבות דורשות זאת

יעקב אחימאיר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+כלי טיס תקף מחבלים ירו טילי נ"ט לעבר הכוחות במרכז הרצועה
09:25 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במערב ח'אן יונס, לוחמי צוות הקרב של חטיבת צנחנים ולוחמי יחידת אגוז חיסלו מחבלים, ופשטו על יעדי טרור בהם איתרו אמצעי לחימה

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מי מפחד מקלישאות
09:15 11/02/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

הניצחון תלוי באחדותנו, בהבנה שאנחנו תלויים האחד בשני, שאיננו יכולים להתקדם כיחידים בגיא צלמוות של ההיסטוריה, אלא רק כעם אחד

כוחנו באחדות [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+לא ניתן לבצע רפורמות בצה"ל כי האלופים, שהם "הדיפּ-סטייט" החזק, יכשילו אותה
08:57 11/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

חלק ראשון של דיון עומק בהנחייתי, על הצורך החיוני לבצע רפורמה בצה"ל, בהשתתפות צוות מומחים. בדיון טען אביתר בן צדף, ש"לא ניתן לבצע רפורמות בצה"ל כי רבי האלופים והאלופים, בקבע, מיל' ובדימוס, שהם "הדיפּ-סטיט" החזק, יכשילו אותה"

[צילום: חיים צח/לע"מ]
+נתניהו לרשת ABC: "נפעל ברפיח תוך כדי מעבר בטוח של אזרחים עזתים"
08:45 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדגיש כי "אלו שאומרים שאסור לנו בשום פנים ואופן להיכנס לרפיח - בעצם אומרים לנו להפסיד במלחמה"

נתניהו. "נגיע לגדודי חמאס האחרונים" [צילום: לע"מ]
+אירן היא שמרתיעה את ארה"ב משינוי מדיניותה
08:36 11/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ארה"ב גם רוצה לצאת מן המזרח התיכון וגם משאירה בו חיילים, והתוצאה היא כשלון מוחלט בהרתעתה של אירן - טוען אקונומיסט  ▪ הדרך היחידה היא מאמץ מלחמתי ממושך, בו ביידן אינו מעוניין

שגרירות ארה"ב לשעבר בטהרן [צילום: וחיד סאלמי, AP]
+חשש לרסיסי טיל מיירט גרם להפעלת אזעקה בקדרים
02:00 11/02/24  |  עידן יוסף

האזעקה בקדרים בצפון הופעלה ככל הנראה בעקבות מיירט של כיפת ברזל ששוגר לעבר מטרה חשודה, ובעקבותיו היה חשש לרסיסי יירוט שיפגעו בקרקע.

+צה"ל הודיע על מותו של סמל יובל פרץ בנסיבות רפואיות
01:58 11/02/24  |  עידן יוסף

דובר צה"ל: במהלך היום נפטר חייל צה"ל, סמל יובל פרץ, כתוצאה מנסיבות רפואיות עליהן לא ניתן לפרט מטעמי צנעת הפרט. משפחת החייל עודכנה, צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.
החייל מת כתוצאה מחיידק אלים שגרם לו לקריסת מערכות.

+מאמצים קדחתניים בירושלים להביא לשינוי בעמדת חמאס
01:57 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכיר ישראלי אומר שישראל עובדת באופן אינטנסיבי כדי לשכנע את חמאס להסכים להגעת משלחת ישראלית לפגישה עם ראש ה-CIA והמתווכים מצרים וקטר ביום שלישי  ▪  ראשי המוסד והשב"כ ומפקד פיקוד הדרום אמורים לנסוע ביום שלישי למצרים לפגישה  ▪  השבוע: משפחות חטופים יגישו בהאג תלונה נגד בכירי חמאס

הפגנת משפחות החטופים בכיכר [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ראש השב"כ: "המחילות סופיות, וניזונות מהעל-קרקע"
00:46 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרמטכ״ל קיים הערכת מצב ברצועה עם ראש השב"כ: "מסכמים עד כה הצלחה בפגיעה בחטיבת ח'אן יונס בהריגת 1,200 מחבלים, רחוקים מלסיים אותה"  ▪  הוסיף כי המודיעין שהושג מאפשר תקיפות מדויקות נגד מפקדים בכירים של חמאס

הערכת המצב [צילום: דובר צה''ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק לא מלחמת דתות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב להמרת מינך לבת-יענה ל"ת
מרחם על טיפשים  |  13/02/24 22:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
בכיר ישראלי אומר שישראל עובדת באופן אינטנסיבי כדי לשכנע את חמאס להסכים להגעת משלחת ישראלית לפגישה עם ראש ה-CIA והמתווכים מצרים וקטר ביום שלישי    ראשי המוסד והשב"כ ומפקד פיקוד הדרום אמורים לנסוע ביום שלישי למצרים לפגישה    השבוע: משפחות חטופים יגישו בהאג תלונה נגד בכירי חמאס
עידן יוסף
הרמטכ״ל קיים הערכת מצב ברצועה עם ראש השב"כ: "מסכמים עד כה הצלחה בפגיעה בחטיבת ח'אן יונס בהריגת 1,200 מחבלים, רחוקים מלסיים אותה"    הוסיף כי המודיעין שהושג מאפשר תקיפות מדויקות נגד מפקדים בכירים של חמאס
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים מעריך כי הפחתת הדירוג נובעת כתוצאה מההוצאות הגדולות לביטחון ולנושאים הנלווים אליו בשל המלחמה    גפני: הכלכלה הישראלית חזקה ותדע להתמודד עם זה בעזרת השם"
עידן יוסף
מטה המשפחות מאשים את הממשלה בהפקרת החטופים וטוען כאילו היא מנהלת קמפיין נגדו    7 מתפרעים נעצרו לאחר בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת איילון דרום באמצעות הדלקת מדורות על הכביש ול-5 מפגינים נוספים נרשמו דוחות
עידן יוסף
צה"ל ושב"כ חושפים אוצר מודיעיני הקושר בין המטה המרכזי של אונרא לארגון הטרור    התגלה פיר מנהרה סמוך לבית ספר של אונרא שהוביל למנהרה שחוברה לחשמל ואינטרנט ממבנה של אונרא    כוחות מיוחדים פשטו על מטה אונרא ומצאו מנהרה, כלי נשק ואמצעי מודיעין של חמאס במשרדים    מנכ"ל אונרא: לא ידענו, לא ראינו    120 מחבלים נהרגו ו-20 תשתיות טרור הושמדו בפשיטות האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il