X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היו"ר קושניר. יפעל להכניס את הנושא בחוק ההסדרים הבא [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה בכנסת:
"ישראל צועדת לעבר משבר אנרגיה"
איתן פרנס ציין: "ישנה סטייה חמורה בין המציאות לבין הנתונים המוצגים לכנסת" הזהיר: "לא מתכננים תחנות כוח של גז טבעי וחוסמים את האנרגיה המתחדשת רשות החשמל תספק ארכה יזמי האנרגיה המתחדשת נוכח העיכובים שיצר האומיקרון

ועדת הכספים קיימה (יום ד', 9.2.22) דיון בנושא עידוד המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת והסרת החסמים.
נציג משרד האנרגיה ציין כי בדרך ליעדים שנקבעו לאנרגיה מתחדשת - 30% ב-2030, ו-25% ב-2025, מול יעד של 10% שנקבע לשנת 2020, ישראל עומדת כיום על כ-9% וחצי אחוזים, וכי בפני ישראל עומדים חסמי רשת, ביורוקרטיה, תכנון וביורוקרטיה.
איתן פרנס מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל מתח ביקורת על רשות החשמל וטען כי הצגה כאילו ישראל עומדת על מעל 9% בייצור: "הנתונים שהרשות מציגה אינם נכונים, שכן ישנו פער בין נתוני הפוטנציאל שהרשות מציגה לבין העמידה בהם בפועל ומה שקורה בשטח. ישנה סטייה חמורה בין המציאות לבין הנתונים המוצגים לכנסת. אני אומר זאת מדם ליבה של התעשיה".
עוד ציין פרנס כי טענת חברת חשמל כי היא מגבילה רק כ-10% מהשנאים לייצור מוגבל של 60% אינו נכון, אלא מדובר ב-70% מהשנאים, אם בודקים את אזורי פוטנציאל האנרגיה המתחדשת "אין מקום בעולם שקיימת הגבלה רוחבית על שנאים".
פרנס ביקר גם את המשרד להגנת הסביבה וציין כי זה מתנגד לפיתוח קרקעי ומתנגד לאנרגיית רוח וברשות מקרקעי ישראל סיום עסקה לוקח שנה ויותר, "המסקנה היא שישראל צועדת לעבר משבר אנרגיה ידוע מראש בתוך 10 שנים ופחות מכך. לא מתכננים תחנות כוח של גז טבעי וחוסמים את האנרגיה המתחדשת. מכשילים את משרד האנרגיה".
ח"כ יוראי להב-הרצנו: "אין יותר זמן, צריך להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת. המשרד להגנת הסביבה צריך לשאת את הלפיד, להיות אקטיבי ולהגיע ליעדים הלא שאפתניים שהממשלה קבעה. אך החלטות הממשלה לא מספיקות, ישראל צריכה לאמץ חוק אקלים המצב שאנו נמצאים בו כרגע מאיים על העתיד שלנו".
רשות החשמל תתן ארכה להשלמת הפרויקטים
במסגרת הדיון עלו מספר סוגיות, בהן מגבלה בגובה של 60% על שנאים במתקנים לייצור אנרגיה במתח גבוה, כאשר היזמים ביקשו להעלות אחוז זה ויו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר תמך בכך, וציין כי המשך הפעילות בגובה זה מציגה חשיבה ישנה, "ועלינו לקחת סיכונים זהירים אך מחושבים, מגבלה בגובה של 60% זו לא מגבלה שיכולה לספוג את המציאות של מדיניות מבוזרת שאנו מכוונים אליה".
בנוסף, לאור גל האומיקרון הנוכחי, יו"ר הוועדה ביקש מרשות החשמל להתחשב בבקשת היזמים ולתת להם אורכה של מספר חודשים על-מנת שיוכלו להשלים את הפרויקטים ובכך לייצר להם ודאות. בתשובה לבקשתו, הרשות ציינה כי כבר נתנה מספר אורכות בעבר אך היא תתכנס בשבוע הבא כדי לדון בעניין וצפויה לאשר אורכה נוספת של מספר שבועות באופן רוחבי, ולצד כך צפויה הרשות לאשר מנגנון במסגרתו היזמים יוכלו לקבל אורכות של חודשים נוספים כנגד ערבות נוספת על-מנת לשמור על מידתיות. ח"כ יוראי להב-הרצנו התייחס וביקש שהאורכה תהיה קצרה ככל הניתן על-מנת שניתן יהיה לעמוד ביעדים.
כמו-כן, עלתה סוגיה של דו-שימוש בקרקע הקיימת, כמו בחניונים, מחלפים, בתי עלמין, כדי לייעד אותה לייצור חשמל, ומאידך לא לבלום את האפשרות לבנייה של מתקנים על קרקעות חדשות. המשרד לאיכות הסביבה ציין כי הוא תומך בדו-שימוש על פני בנייה חדשה בשטחים פתוחים על-מנת למזער פגיעה בשטחים חקלאיים, מנגד במשרד האוצר ציינו כי במסגרת דו-שימוש התעריפים עולים בצורה משמעותית, וכי היעדים לא ימומשו אם המאמץ לא יתמקד גם בבנייה בשטחים פתוחים.
יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר סיכם את הדיון ואמר: "קיים פער בתפיסת המציאות של משרדי הממשלה אל מול היזמים. אם אנו רוצים שהנושא יתקדם יש לצמצם פערים, לכל צד יש אינטרסים לגיטימיים, אך אנו צריכים לראות איך אנחנו כממשלה קודם כל צריכים להוריד רגולציה ולתת ליזמים מרחב נשימה. כמו-כן, לאור ההחלטה על חוק המטרו בחוק ההסדרים הנוכחי שנתן אור ירוק להליכים תכנוניים, מהלך כזה צריך להתרחש גם בתחום האנרגיה המתחדשת ונוסיף זאת בחוק ההסדרים הבא".

תאריך:  09/02/2022   |   עודכן:  09/02/2022
+תקופת ההתיישנות בעבירות מין תוארך גם לתביעות צד ג'
17:47 09/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: הארכת תקופת ההתיישנות להגשת תובענה אזרחית בשל עבירות מין  ▪  הארכת תקופת ההתיישנות לא תוגבל רק לתביעה כנגד הפוגע אלא תחול גם כנגד צד ג' שהתרשל או הסתיר את הפגיעה

מיכל רוזין וגלעד קריב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: שנה אחריות על עבודת קבלן שיפוצים
17:24 09/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק אחריות קבלן שיפוצים, התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. 50 חברי כנסת תמכו לעומת 44 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי מבצע עבודות שיפוצים בתשלום יהיה אחראי במשך תקופת אחריות של שנה לפחות לכל אי-התאמה בעבודתו או בטובין שסיפק. עוד מוצע כי הסכם לביצוע עבודות שיפוצים ייערך בכתב, וכי אם אי-ההתאמה שהתגלתה ניתנת לתיקון, מבצע עבודות השיפוצים יתקנה בתוך זמן סביר.

+ימינה ותקווה חדשה התנגדו, ובתי ההתיישבות הצעירה לא יחוברו לחשמל
17:00 09/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק חיבור בתים בהתיישבות הצעירה לחשמל, התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת יריב לוין כאשר 48 חברי כנסת תמכו לעומת 59 שהתנגדו. מוצע בה כי חברת החשמל תחבר את השכונות והיישובים בהתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון לרשת החשמל, ותקים לשם כך את התשתיות הנדרשות.
ח"כ לוין: "ביקרתי במאהל של ההתיישבות הצעירה. 20,000 ישראלים שעושים מילואים, משלמים מיסים, חיים בלי אספקת מים וחשמל נורמלית, רק בגלל הססנות של הממשלה. נמאס להם מהבטחות הסרק של ראש הממשלה. הם אינם אזרחים סוג ב'. אשרו להם כבר היום חיבור חשמל".
השר מתן כהנא השיב בשם הממשלה: "האירוניה מתהפכת בקברה. אין דבר שמפחיד את הליכוד - יותר מאשר הסדרת ההתיישבות הצעירה. כל התקדמות במה שקשור בהתיישבות הצעירה תהיה מבחינת הליכוד אסון פוליטי. לכן מה שאתם רוצים כאן זה לעשות הכל כדי למנוע כל התקדמות בהסדרת ההתיישבות הצעירה. אתם הרי יודעים היטב שהדרך לטפל בנושא ההומניטרי הזה עוברת דרך חיבור חוק החשמל על-ידי צו אלוף, ולא באמצעות הצעות חוק מטרילות".

+אם לא נעביר את החקיקה על הדואר נגיע לפשיטת רגל
15:35 09/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה לשר התקשורת: "הוועדה בודקת כל פרט ברפורמה ותעביר אותה רק אם תהיה טובה לציבור"  ▪  ח"כ אזולאי בנושא רפורמת הטלפונים הכשרים: "זה ייהרג ובל יעבור"; השר הנדל ענה: "אם תהיה תחרות בטלפונים הכשרים האזרח החרדי יקבל יותר, ואף ילד לא ייחשף לתוכן בניגוד לדעת ההורה"

ביטון, הנדל ואבישר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: חובת יידוע נפגעי עבירה בדבר זכויותיהם
14:29 09/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון - חובת יידוע נפגעי עבירה בדבר זכויותיהם), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת גלעד קריב, אליה הוצמדה הצבעה של ח"כ אבתיסאם מראענה. 53 חברי כנסת תמכו לעומת 44 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע חובת יידוע ביחס לנפגעי עבירה בדבר זכויותיהם בכתב ובעל פה ובשפה שמובנת להם.

+בטרומית: שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו
14:21 09/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק תגמולים לאסירי ציון ולבני משפחותיהם (תיקון - שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו), התשפ"א-2021 של חברי הכנסת אלכס קושניר, יבגני סובה, יוליה מלינובסקי. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 2 מנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לשנות את מועד ציון פועלם של אסירי ציון הקבוע בחוק, כך שבמקום שיחול ביום ה' בתמוז בכל שנה, הוא יחול ביום י"א בסיון שהוא היום שבו אירע "מבצע חתונה". שינוי המועד נובע מהעובדה שהוא חל לאחר סיום שנת הלימודים ובתקופה בה רבים מהתושבים נמצאים בחופשה שנתית, ולכן כמעט ואינו מצוין.
בנוסף, מוצע לקבוע בחוק פעולות מיוחדות לציון יום ציון פועלם של אסירי ציון, כך שיצוין, בין היתר בדיון בכנסת, בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, בישיבת ממשלה, בבית הנשיא, במערכת החינוך, בצבא הגנה לישראל ובמשטרת ישראל.

+בטרומית: הרחבת סמכות ביהמ"ש בנושא עברייני מין קטינים
14:19 09/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה (תיקון - הרחבת סמכות בית המשפט בנושא קטינים), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת מירב בן ארי, והצעה דומה של ח"כ עידית סילמן. 23 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לאפשר לבית המשפט להטיל מגבלות על עבריין מין קטין שהושם במעון פתוח, בדבר מקום מגוריו, עבודתו או לימודיו אם אלו מצויים בסמוך למקום המגורים, העבודה או הלימודים של נפגע העבירה.

+אושר בטרומית: איסור נהיגת שטח בדרך שאינה דרך ייעודית לנסיעת שטח
13:15 09/02/22  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (איסור נהיגת שטח בדרך שאינה דרך ייעודית לנסיעת שטח), התשפ"א-2021 של חברי הכנסת רם בן ברק, רם שפע, אופיר סופר. 17 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת. מוצע לאסור נהיגה באופנוע, טרקטורון או רכב שטח בדרך שאינה ייעודית לנסיעת שטח.

+הצעת חוק הפוטושופ עברה בקריאה טרומית
12:37 09/02/22  |  מירב ארד

הצעת החוק של חה"כ לימור מגן תלם, עברה קריאה טרומית בכנסת ותגיע להמשך דיון בוועדת הבריאות של הכנסת לקראת קריאה שנייה ושלישית. הצעת החוק מתקנת את חוק הפוטושופ משנת 2012 ומעניקה לו שיניים באמצעות סנקציות כלכליות כנגד פרסום תמונות שבוצעו בהן הצרת היקפים בתוכנות ריטוש ללא הבהרה על כך. מפרסמים שלא יכללו הבהרה בגוף המודעה ייקנסו בעשרות עד מאות אלפי שקלים.

+בטרומית: פעוט מוגבל יהיה זכאי למעון יום, גם אם טרם מלאו לו 6 חודשים
12:23 09/02/22  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק מעונות יום שיקומיים (תיקון - פעוט עם מוגבלות שטרם מלאו לו שישה חודשים), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת צבי האוזר, והצעה דומה של ח"כ מיכל וולדיגר. 11 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה. מוצע לקבוע כי גם פעוטות שמלאו להם 15 שבועות ושטרם מלאו להם 6 חודשים יוכלו להיות זכאים למעון יום שיקומי בתנאים המפורטים בהצעה.

+נשים מופלות באקדמיה לעומת גברים

12:10 09/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אפליה בשכר, בקידום ובמלגות, למרות שוויון בותק  ▪  לעומת 40% נשים באקדמיה באירופה - בישראל האחוז עומד על 20 בלבד,  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: אנחנו פה עובדות קשה לאורך זמן כדי שלכל אחת תהיה את האפשרות לנפץ תקרות זכוכית, לחלום, להעז ולהצליח

סטודנטיות [צילום: פלאש 90]
+ועדת חו"ב תדון בהצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל
11:16 09/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוועדה תדון בשלושת הצעות החוק הפרטיות של חברי הכנסת שמחה רוטמן, צבי האוזר ואבי דיכטר, והצעת החוק שהוגשה מטעם הממשלה, ותכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית

הדיון בוועדת הכנסת [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
אפליה בשכר, בקידום ובמלגות, למרות שוויון בותק    לעומת 40% נשים באקדמיה באירופה - בישראל האחוז עומד על 20 בלבד,    יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: אנחנו פה עובדות קשה לאורך זמן כדי שלכל אחת תהיה את האפשרות לנפץ תקרות זכוכית, לחלום, להעז ולהצליח
מירב ארד
הוועדה תדון בשלושת הצעות החוק הפרטיות של חברי הכנסת שמחה רוטמן, צבי האוזר ואבי דיכטר, והצעת החוק שהוגשה מטעם הממשלה, ותכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית
עידן יוסף
בדיון ועדת הכלכלה אמר מנכ"ל משרד השיכון: אין פתרון אחד, זה כל הפתרונות ביחד    יו"ר הוועדה: "על משרד השיכון לשמור על היקף השיווקים שנראה בשנת 2021 ולהאיץ את נושא התכנון למציאת פתרונות דיור עבור הציבור החרדי"    ח"כ אשר: "השקיעו בתוכניות לחרדים מיליונים ובסוף זורקים אותן לפח כי מישהו החליט שלא טוב שחרדים יהיו שם"    ח"כ מקלב: במבחן התוצאה החרדים גרים בדירת 15 מ"ר בלי חלון
עידן יוסף
ראש חטיבת התכנון במשרד הביטחון הודה כי לא ביצע את החלטת הממשלה המפורשת לבחינת הקמת שדה תעופה בין לאומי בנבטים בשם האינטרסים של חיל-האוויר    יו"ר הוועדה הנחה את משרד הביטחון וחיל-האוויר לבחון אאת ההקמה: "אל תגידו למה אי-אפשר להקים שדה תעופה בנבטים. תגידו איך אפשר ובאיזה עלות ותשאירו לנו להחליט"
איציק וולף
עו"ד שגית אפיק קובעת כי "היכללות בנבחרת הדירקטורים אינה הליך פורמלי-טכני, אלא הליך המחייב הפעלת שיקול דעת מהותי מצד רשות החברות    "עצם הגשת המועמדות לנבחרת הדירקטורים מעמידה אפוא את חבר הכנסת בניגוד עניינים אישי מובנה בין תפקידו כמפקח, לבין הכרעת רשות החברות בעניינו, בעודו מכהן כחבר הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il