X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
צריכה קבועה של דגים או של אומגה 3, עשויה להוריד אגרסיה ולמנוע התנהגות אלימה בקרב ילדים, מתבגרים ובמבוגרים אם קשה לכם לצרוך דגים בתדירות גבוהה, נסו את הטונה בקופסה היא לא רק תעזור לכם בהגברת צריכת האומגה 3 בתפריט, אלא היא גם זמינה, אינה נראית כמו דג ונפלאה אפילו לילדים
▪  ▪  ▪
מפחיתים אלימות [צילום: AP]

בשנים האחרונות, אלימות הפכה לתופעה החוצה את כל שכבות הציבור והינה בגדר "מכת מדינה". סקר מדד האלימות, שמתקיים בישראל בכל שנה, על-ידי מאגר מוחות-מכון מחקר ויעוץ בינתחומי, מראה כי מעל 12% מהאוכלוסיה בישראל חוותה אלימות. נתון מדאיג זה מראה, כי כל אדם עשירי בישראל, חווה תופעה של אלימות.
אומגה 3 הן חומצות שומן, שחשיבותן הבריאותית נקשרת להפחתת סיכון למחלות רבות כגון: מחלות לב וכלי דם, מספר סוגי סרטן, גדילה והתפתחות של עוברים וילודים, מחלות דלקתיות שונות, אלצהיימר ועוד.
רבות נחקר ופורסם גם על הקשר בין אכילת דגים וצריכת חומצות שומן, אומגה 3 לבין שיפור מצבים פסיכיאטרים נפשיים, כגון: הנטייה לדיכאונות ומצבי רוח ולא בכדי ניתן לאומגה 3 הכינוי "הפרוזק של המעמקים". עוד מסתבר, שמחקרים שנערכו לאורך השנים הוכיחו, כי אומגה 3 המצויה בדגים, משפרת תפקוד מוחי ומורידה התנהגות אלימה.
במחקר שהתפרסם בשנת 2004 במגזין European Journal of Clinical Nutrition, נמצא שצריכה גבוהה של אומגה 3 ודגים עשירים באומגה 3, יכולה להיות קשורה להקטנת הסיכון של התנהגויות עויינות במתבגרים צעירים.
ממחקר חדש שהתפרסם השנה בכינוס שנערך בברזיל: The IV Brazilian Congress of Brain ,Behavior and Emotions עולה, כי הגברת צריכת דגים או נטילת תוספת של אומגה 3, יכולים לרסן התנהגויות אגרסיביות בקרב מבוגרים.
במחקר נוסף שנערך ופורסם אף הוא השנה במגזין Psychiatry research נמצא, שהרמה הבסיסית של צריכת דגים ושל אומגה 3 בקרב קבוצת אנשים בוגרים, שנמצאו אגרסיביים יותר, הייתה משמעותית נמוכה יותר מאשר אצל קבוצת האנשים הלא אגרסיבים.
לסיכום, כשמדובר בנושא האלימות, חובה עלינו לתת הזדמנות וסיכוי לשינוי פשוט כגון השינוי התזונתי. אם קשה לכם לצרוך דגים בתדירות גבוהה, נסו את הטונה בקופסה. היא לא רק תעזור לכם בהגברת צריכת האומגה 3 בתפריט, אלא היא גם זמינה, אינה נראית כמו דג, משתלבת מצוין בכל ארוחה ונפלאה אפילו לילדים.

הכותבת היא דיאטנית קלינית ויועצת התזונה של חברת טונה סטארקיסט
תאריך:  15/01/2011   |   עודכן:  15/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרוזק של המעמקים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
זה מדור פירסומי? - חברת טונה ל"ת
סטארקיסט  |  15/01/11 19:40
2
הכותבת מטעה! אומגה 3 יש רק
אייל גילירס  |  15/01/11 19:49
3
הטונה עשירה בכספית שפוגעת במח
עמוס שנער  |  16/01/11 01:16
4
שתיחסו ברצינות למדור הבריאות??
מיכל ג  |  16/01/11 11:27
5
זה גם מוריד את החשק ליחסי מין
קוסם  |  16/01/11 13:25
6
זה אולי מוריד את האלימות אבל..
עמוסס  |  16/01/11 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
גלעד שרון מבקש להשתלב במערכת הפוליטית ואף עושה הכנות מעשיות לכך    אומ"ץ סבורה שהגיע הזמן לקבל החלטה בתיקו של גלעד שרון המוחזק בפרקליטות על-מנת שלא ייווצר מצב שבו שרון ישתלב בחיים הפוליטיים ויטביע בהם את חותמו המוסרי השנוי במחלוקת    הערת אזהרה (77)
איילת פדה-גולדשטיין, מרים פדה
לאחרונה, אנו שומעים על בתי חולים רבים ברחבי הארץ שנסגרים בשל העומסים הכבדים הנגרמים בגלל ריבוי מקרי השפעת    החשיפה לנתונים אלו בתקשורת, מקיפה ונרחבת    בכתבה זו נייחד את הדברים לשינויי דפוסי התנהגות העשויים לצמוח מהמשבר הנוצר בשל ריבוי השפעות ולצמצם את התחלואה, תוצר מבורך שיקדם את הבריאות בישראל ככלל ואת המנהיגות במקומות עבודה בפרט
יואב יצחק
מו"לים ועורכים ועיתונאים בכירים מנצלים לרעה את הכוח שצברו כדי לפגוע ביריבים עסקיים ו/או אידיאולוגיים    "תחקירים" שיקריים נולדים כדי לפגוע ביריבים    מחמת זאת הגבולות מיטשטשים    עובדות וחצאי-אמיתות וגם שקרים משמשים בערבוביה להכנת "תחקירים" ו"חשיפות", שנועדו מלכתחילה, משיקולים זרים, להשמיץ ולהרוס אחרים
אלה לוי-וינריב, חן מענית
הקהילה המשפטית סוערת בעקבות חשיפת עו"ד יעקב וינרוט במשפטו, ולפיה השופט המחוזי יהודה זפט נמנה עם הלקוחות ששילמו לו שכר טירחה זעום    תוהים מדוע לא גילה זאת לצדדים בבית המשפט    הנהלת בית המשפט: וינרוט ייצג את זפט בשנת 1989 ורק 13 שנים לאחר מכן הופיע בפניו וינרוט    על-פניו נראה שהשופט זפט לא חרג מכללי האתיקה, המחייבים תקופת צינון בת חמש שנים בלבד
אהוד יערי, אייל עופר
מצור? סנקציות? אי-הכרה בינלאומית? הצחקתם את הארנקים של ראשי משטר חמאס בעזה. יש להם דרכים משלהם לאסוף כסף, ואלו הקפיצו את הכנסותיהם פי 13 בתוך חמש שנים: סחיטת בעלי עסקים, מיסוי על כל מה שזז, משכורות רפאים מהרשות הפלשתינית ושימוש יצירתי בכספי הסיוע הבינלאומי. גם הדוד מטהרן בתמונה. חמס, מתברר, זו לא שגיאת כתיב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il