לדברי קינן, מאז ראשית השנה ועד לאמצע חודש יוני - גדלה הנסועה השבועית ש
אגד ביצע ב-115 אלף ק"מ, שפרושם במונחים שנתיים היא כ-6 מיליון ק"מ. "בחודשי אוגוסט–ספטמבר מתוכנן גידול משמעותי נוסף בנסועה ולכן אנו לחוצים לחוצים בנושא גיוס הנהגים. התחרות הקשה בשוק על גיוס נהגים, שגדלה מאוד באחרונה, מחייבת גם אותנו להיכנס לתחרות. וזה אומר תשלום בונוסים לנהגים כמו מענקי קושי בסכומים של עד 1,500 שקלים ומן הסתם גם העלאת השכר הבסיסי כדי להתאים אותו למה שקורה בענף". עוד הוסיף מנהל התח"צ בחברה: "במקביל אנו ממשיכים בהסברה לנהגים שבטרם הם מקבלים החלטה לאיזו חברה להצטרף או אם כדאי לעזוב את אגד – כדאי לקרוא גם את 'האותיות הקטנות' בקמפיינים של המתחרים כדי לגלות שלא כל מה שנראה מרחוק נוצץ ומפתה הוא אכן זהב..."
לאה וסרמן, מנהלת השיווק והפרסום של אגד, חיזקה את דבריו בראיון לבטאון החברה: "בימים אלה כולנו עדים לקמפיין גדול שמתנהל במטרה לגייס נהגים חדשים לאגד מקרב בעלי רישיונות נהיגה לאוטובוסים. הקמפיין הזה מתנהל בסביבה קשה - שבה כל החברות מנסות לגייס נהגים ומתנהל מחטף בין החברות. מדי כמה ימים מתחיל מפעיל אחר בקמפיין ומשפר את התנאים המוצעים לנהגים שיצרפו אליו. אגד, שנחשבה עד לאחרונה למקום עבודה מועדף לנהגי רכב ציבורי בזכות התנאים הסוציאליים הטובים יותר מאשר בחברות אחרות – מוצאת לפתע את עצמה בנחיתות מול החברות האחרות המבליטות את הנטו לנהגים, והמסרים האלה נקלטים בקרב הנהגים - כי עם הנטו הולכים למכולת ולא עם הטבות שאותן לא מרגישים מיד בכיס. אז גם אנחנו נגררנו למלחמה הזו. יצאנו בקמפיין שבו אנו קוראים בכל אפיק פרסומי - החל מכרזות על ובתוך האוטובוסים שלנו, דרך מודעות בעיתונים ושלטי חוצות - להציע לנהגים בעלי רישיונות לנהיגת אוטובוס להצטרף, ולקבל מענק מדורג של 75 אלף שקלים, אם יצטרפו לאגד וישארו בה 3 שנים, הנהגים, וזה עובד. יש להניח שבקרוב גם יהיה קמפיין על שיפור בשכר הבסיסי.
קרן בן חמו, מנהלת שיווק מכללות אגד, אמרה כי "לצד העובדה שאגד כיום מציעה סל הטבות שאין לו אח ורע בענף התחבורה הציבורית, מימון לימודי הנהיגה והמענק, מאפשרים לנו לרפד את דרכם של הנהגים החדשים לאורך כל הדרך. זוהי הזדמנות נדירה להסבת מקצוע משתלמת תוך וכניסה חלקה למקצוע מבוקש".