במהלך ביקורה בעכו, הצהירה כי הורתה להאיץ את עבודות התשתית של קו המטרונית החדש בעכו וכי חברת נתיבי ישראל הודיעה לה כי הן יושלמו לקראת החגים. "בתוך פחות משנתיים, תגיע לכאן גם המטרונית, שתאפשר חיבור מהיר ונוח לחיפה ולכל האזור, הנחיתי להשלים את עבודות התשתית עוד לפני המועד המתוכנן, כדי למנוע הפרעה לחיים השוטפים בעיר״, אמרה רגב, שהזכירה באותה הזדמנות כי במסגרת רפורמת צדק תחבורתי שהיא מקדמת יזכו תושבי עכו ל-50% הנחה עבור מינוי חודשי בתחבורה הציבורית.
בימים אלו שוקד
משרד התחבורה על השלמת עבודת המטה בנוגע לרשימת הרשויות שיכנסו להסכמי מאי"ץ בשנים 2024-2023. הסכמי מאי"ץ (מסופים, אופניים וצירי העדפה) הם הסכמים תחבורתיים הנחתמים בין משרד התחבורה לרשות המקומית. כפוף לעמידה בתבחינים המקצועיים, הורתה השרה לבחון אפשרות להכליל את עכו.
קו האוטובוס של המטרונית צפוי אומנם להיפתח רק בשנת 2025, אך כבר בחודשים הקרובים תוגבר התדירות הקווים הבין-עירוניים שמפעילה
נתיב אקספרס בגליל המערבי. מדובר בקו 271 שבין נהריה לחיפה דרך עכו ובקו 367 מנהריה לצפת דרך מעלות-תרשיחא. על-פי הודעת משרד התחבורה, גם שעות הפעילות של קווים אלה צפויות להתרחב. השירות בקו 367 מצפת מתחיל ב-08:15 ומסתיים ב-21:30, ובכיוון הנגדי מתחיל ב-06:25 ומסתיים ב-21:05, כך שניתן לתת נסיעות מוקדמות או מאוחרות. אולם השירות בקו 271 מתפרס כמעט לכל אורך היום - מנהריה מתחיל ב-04:40 ומסתיים ב-22:45, ובכיוון ההפוך מתחיל ב-05:35 ומסתיים ב-23:45, כך שקיימת פחות גמישות תפעולית.
בביקורה בנהריה, רגב הורתה לבחון תגבור של מערך התחבורה הציבורית בימי שישי ובמוצאי שבת. היא אמרה שהדבר הוא לטובת החיילים, אך בפועל עיקר הנהנית מכך, ככל שהדבר ייצא אל הפועל, תהיה יתר אוכלוסיית האזור.
התגבור בסופי-שבוע לא יכלול את הרכבת מנהריה, אך רגב הורתה לבחון הוספת רכבות והגברת תדירות לעיר, במיוחד בשעות הערב בימים ראשון עד חמישי. כיום הרכבות נוסעות בתדירות של 3-2 רכבות בשעה. בתוך כך,
רכבת ישראל מקדמת תוכנית לשדרוג תחנת הרכבת בנהריה ולשיפוצה.