X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. פילג את העם [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
קידום המשילות בנגב
תנועת רגבים מפרסמת אודות פעולותיה, לרבות לגבי חיזוק המשילות ומניעת שוד הקרקעות המתמשך בנגב ראינו לנכון להגיב על פרסומיה אלה באינטרנט

תנועת רגבים הברוכה עושה פעולה חיונית וחיובית להסדרת הביטחון, הסדר והחוק בכלל ובנגב בפרט. עם זאת היא מתעלמת מ-20 שנות שלטון שלא נקפו בהן אצבע לעצירת שוד הקרקעות, עצירת הביגמיה ושוד הביטוח הלאומי במקביל, לבלימת הפרוטקשן. כאילו עתה עם כינון הממשלה החדשה באה הגאולה. גם המצב החוקי הקיים מזה שנים מאפשר מְשִׁילוּת אם מוכנים להציב להשגתה שרים ומפקדי משטרה וצבא ראויים.
את יכולותיו ונזקיו של איתמר בן-גביר, המגובה בידי בצלאל סְמוּטְרִיץ' פגשנו. גם האמונה בַּשָּׂרָה עידית סִילְמָן והשבחים לה כְּמוֹשִׁיעַת המשילות, שכבר הוכיחה את [חוסר] ערכה ואי-נאמנותה. דומה הדבר לעבודה זרה: פסלים לא יקדמוך בִּמְאוּמה. גם אם תחבר להם רמקולים ומישהו שיקריא דף מסרים. עם כל זה יש לברך את רגבים ופעיליה בתקווה שיצליחו במעשיהם גם תחת שלטון ממשלה רעה וגרועה זו, שאולי תתפנה קמעא מפרץ החקיקה הנפסד ותתחיל למלא את תפקידיה.
אם כנטען בפרסומים בג"ץ אכן נטה חיבה יתרה לבדואים ופיזר להם הטבות - כמו הקמת בתי-ספר וטיפות חלב בפזורה בה נתפסו שטחים ונבנו מבנים שלא כחוק, ואף נתן צווים לחבר מבנים אלו לרשתות המים והחשמל וסלילת כבישים בפזורה - הכוח היה בידי הממשלה והכנסת הנשלטת. [בפועל] בידיה לחוקק חוקים שיאלפו בינה [ציונית ויהודית] גם את ביהמ"ש העליון. בית המשפט פעל במסגרת החוקים הקיימים עם פרשנותו שלו. אם טעה בפרשנות - הכנסת חייבת הייתה לתקן זאת בחקיקה.
אך הכנסת העדיפה לדאוג קודם כל לנוחותו, הכנסותיו ומתנותיו של רה"מ ולחוקק חקיקה פרועה תוך קריעת קרע בעם בנושאים שיכלו להמתין לתורם, עד אחרי טיפול חיוני אלפי-מונים בבעיות ביטחון חוץ ופנים, ההתגרענות באירן, יוקר המחיה, שכר החיילים, שרידות שורדי שואה, שיקום מערכת בריאות קורסת, יחסי ישראל עם ארה"ב, מצרים, ירדן וסעודיה, הרציחות במגזר הערבי ועוד. אבל לא!! מרוץ האמוק של יריב לוין העיקש ושמחה רוטמן גס הרוח ל"רפורמה המשפטית" היו עדיפים לה על הצרכים החיוניים וְהַמִּיָּדִיִּים של המדינה. גם צרכי האברכים קדמו לצרכי המדינה וחייליה.
האם לפחות הבדואים וכלל הערבים מרוצים מהמצב? הם איבדו את הביטחון במידה רבה יותר מהמגזר היהודי. מעל 130 נרצחים במגזר מתחילת השנה. דומה שגם הם היו מעדיפים שלום ושקט ומשילות חזקה.
מה שמדאיג אותנו לגבי רגבים היא ההליכה בעיניים עצומות אחרי בן-גביר וסמוטריץ' אשר הסתכסכו עם רוב העם ופילגו אותו. אנשי ימין רבים נטשו את הליכוד בגלל הנספחים הצעקנים שנוספו לו ובשל רמה תת-ירודה של נציגים ששלח לכנסת ואשר בנימין נתניהו מינה מתוכם לשרים נלעגים ומזיקים. "הכיפות הסרוגות", תלמידי הרב קוק ומשה צבי נריה, ראויים למנהיגות הרבה יותר טובה, שדרכיה דרכי נועם. גם יד ברזל במשילות ראוי שתוחזק עטויה בכפפות משי.

תאריך:  30/07/2023   |   עודכן:  30/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קידום המשילות בנגב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נאיביות לא מתאימה
שלמה  |  6/08/23 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף פדריך
כל מרכיביה של פיסקת ההגבלה (ס' 8) מתקיימים - החוק שהתקבל פוגע בכבוד האדם של תושבי ישראל, הוא לא הולם את ערכי המדינה שהיא מדינה דמוקרטית ונועד לתכלית לא ראויה, היינו השגת כוח בלתי מוגבל
עמנואל בן-סבו
הקריאה לחשבון הנפש אמורה להקיף את כל מערכות החיים שנפגעו, חלקן באופן כמעט אנוש, בעקבות הרחבת השסע וחציית קווים אדומים
צבי גיל
באחרונה התפרסם העיתונאי טום פרידמן לאחר שהנשיא ג'ו ביידן הזמין אותו לבית הלבן כדי למסור לו את גרסתו שלו לשיחה שהנשיא ניהל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
סיומה בוברמן
הצבא הפולני זיהה כניסה של כ-100 לוחמים של ואגנר לעיר גרודנו שבמערב בלארוס סמוך למסדרון סובלקי. לדברי ראש ממשלת פולין אותם לוחמים אמורים לעסוק בהברחת מהגרים מבלארוס לתוך פולין דרך המסדרון על-מנת לערער את היציבות בפולין.
דרור אידר
הוויכוח על זהותנו הוא נצחי ובדור הזה הוא לבש פנים משפטיות, שבאמצעותן מתיימר בית המשפט להכריע בסוגיות הנצח של העם    הנה חשבון ציבורי חלקי וגם מעט נחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il