אנה בול ויוני קלוסקי נבחרו כפרזנטורים של מותג השמפו "הד אנד שולדרס" ויככבו בקמפיין לרגל השקת סדרת המוצרים המעוצבת מחדש.
אנה בול הצעירה כבר הספיקה במהלך הקריירה הקצרה שלה להוביל את קמפיין הגרביים של רשת פוקס וכן לככב בקמפיינים של מותג האיפור לה סרה מילנו, תכשיטי אבגד, פגנקה ומעצבים ישראלים שונים.
יוני קלוסקי בן ה-26 מככב כעת בקמפיין העולמי לבושם של בית האופנה פרי אליס והצטלם גם לסרטון פרסומת של ניופאן ולקמפיינים של גולף אנד קו, סטטוס, מוטי חסון ועוד.
זוהי הפעם הראשונה מזה שלוש שנים שהמותג מגייס את שירותיהם של פרזנטורים ישראלים. האחרונה שסיפקה את יופייה לקמפיין היתה דניאלה וירצר ב-2005 בקמפיין מוצלח שאף נמכר לפרוקטור אנד גמבל העולמית לשימוש בחו"ל.
ערן גיא, מנהל מותג הד אנד שולדס, אמר: "המותג בחר בפרזנטורים מקומיים ששילובם יחד יצליח להעביר את המסר של שיער יפהפה ונקי מקשקשים והחופשיות להתקרב אחד אל השני."
הקמפיין, שיעלה במהלך חודש פברואר, ילווה בפעילות רחבה בכלי המדיה השונים ובין היתר יכלול גם שני סרטוני פרסומת לטלוויזיה, מודעות פרינט וקמפיין אינטרנטי נרחב. עוד ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ בחנויות ובמסע יחסי ציבור נרחב.