יעל בר-זוהר נבחרה (ד', 26.3.08) לייצג את חברת מדיצ'י מדיקל, המשווקת את בקבוקי התינוקות בי פרי (B-Free).
החברה תעלה בקמפיין פרסום בסכום של כמיליון שקלים, תחת הסיסמא: "את חייבת לדעת שזה בטוח". הקמפיין מציג את בר-זוהר, האמא הטרייה, אשר דואגת לשמור על בריאותו של תינוקה ועל השקט הנפשי שלה.
הקמפיין מציג יום אופייני בחיי האם ותינוקה, העובר דרך סיטואציות שגרתיות כמו: טיול בפארק עם העגלה, משחק בסלון בליווי צעצועים ועוד. בר-זוהר משתפת את הצופים בעובדה שהדרך היחידה שלה לישון בראש שקט, היא כאשר היא יודעת שהתינוק שלה זוכה לטיפול הבטוח ביותר עם בקבוק התינוקות B-Free, הבקבוק בעל המנגנון הייחודי המסייע להפחתת כאבי הבטן ואשר אינו מכיל ביספינול A.
יהודית ליבל, מנכ"לית ובעלים של מדיצ'י מדיקל, מסרה: "חיפשנו דמות אם טרייה המשלבת קריירה ואמהות בחיים האמיתיים, שתלווה אותנו בקמפיינים שיחשפו את מוצרי החברה. יעל בר זוהר היתה הבחירה הראשונה והטבעית עבורנו".
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ובטלוויזיה והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון.
בנוסף לכך, תככב בר-זוהר בקמפיינים נוספים למוצרי התינוקות של החברה, בין השאר לקמפיין של תחליף החלב שיושק בארץ בקרוב: "אופטימיל".