שחקן הכדורסל שארס יאסקבצ'יוס נבחר לפרזנטור של רשת ml men. שארס יככב בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009 במהלך החודש הקרוב.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי, בהשקעה של שני מיליון שקלים. הקמפיין יכלול קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברי המועדון, מודעות צבע במגזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב, שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד.
אבי מלכה, מבעלי הרשת, אמר כי "הקמפיין אשר תוכנן במיוחד להרגלי הצריכה של הגבר הישראלי, מהווה המשך ישיר לקו הפרסומי הכללי של men ml תוך כדי תמיכה מלאה בערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית שלה. כמו-כן, הבחירה בשארס כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, ספורט, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים".