הדוגמנית אסתי גינזבורג נבחרה לפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה GO-UNDER. גינזבורג תציג את קמפיין קיץ 2010 ותקבל סכום של 65,000 דולר לעונה.
גינזבורג מחליפה את לירז דרור, שהובילה את קמפיין הרשת בשלוש העונות האחרונות.
הקמפיין יעלה במהלך חודש פברואר 2010, באמצעות משרד הפרסום אופטימום בעלות של 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול מסע פרסום רחב בטלוויזיה, במודעות בעיתונות הארצית, באינטרנט, במגזינים מובילים, בהפקות אופנה, בשלטי חוצות, בקטלוג ועוד.
ארי טאיטו, מנכ"ל משרד הפרסום אופטימום, מסר: "בחרנו באסתי גינזבורג כפרזנטורית מתוך הבנה כי היא מייצגת את הישראלית החדשה אליה אנו מכוונים את המסרים התקשורתיים שלנו. המוניטין שלה הולך לפניה והצלחותיה הבינלאומיות רק מוכיחות שכל הדלתות פתוחות בפניה".
אלברט נאקרי, מבעלי GO-UNDER אמר: "אסתי נבחרה להיות האישה החדשה של גו-אנדר. היא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת את ערכי המותג: רעננות, צעירות ואיכות ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר".
גינזבורג תהיה במרס הקרוב בת 20. היא הופיעה לראשונה בטלוויזיה בגיל שמונה, בפרסומת לתנובה. היא השתתפה בפרסומות לחברות האופנה ברברי, פול אנד בר, קלרינס, H&M פרנץ' קונקשן, טומי הילפיגר. בנובמבר 2006 נבחרה להופיע על שער מגזין Elle הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה" ומאז כיכבה על אותו שער 5 פעמים רציפות. ב-2009 נבחרה לככב בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד וגם בגיליון 2010 היא תככב באותו מגזין.