הדוגמנית העולה ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בת ה-17, נבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש והראייה העולמי של ורסאצ'ה (VERSACE). מיי ג'אגר תחליף את הטופ מודל ג'יזל.
מיי ג'אגר תוביל את הקמפיין לעונת אביב-קיץ 2010, ותקבל סכום של 3 מיליון דולר.
מיי ג'אגר, בתם של מיק ג'אגר סולן להקת האבנים המתגלגלות וג'רי הול, דוגמנית-על לשעבר, זכתה לאחרונה בתואר דוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2009.
מיי ג'אגר הוחתמה בסוכנות עלית לפני מספר חודשים והגיעה למעמד של IT GIRL ואף הוגדרה כסמל מין בזכות שפתיה הבשרניות והרווח הסקסי בין השיניים, שהפכו לסמליה המסחריים והשיער הבלונדיני השופע שירשה מאמה.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של לוקסוטיקה ישראל, יבואנית ורסאצ'ה בישראל, מסרה: "השנה נבחרה לייצג את המותג ג'ורג'יה ג'אגר שעל-אף גילה הצעיר, מסתמנת כאייקון אופנה, וכדוגמנית בעלת אישיות דומיננטית ואיכויות של כוכבת, מה שהופך אותה אוטומטית לנערת ורסאצ'ה אמיתית. מראה הכובש ומעורבותה בעולם האופנה, פונים לקהל הטרנדי הצעיר ובו-זמנית לקהל האלגנטי הבוגר".