השחקן והמפיק אשטון קוצ'ר יגיע בקרוב לישראל להרצות בפני כ-3,000 מוזמני "בזק אקספו", שיתקיים ב-11 באוקטובר בגני התערוכה בתל אביב. קוצ'ר ישתתף כאורח המרכזי בכינוס, אשר במסגרתו יתקיימו הרצאות וחברי-דיון של אורחים בכירים מהארץ ומחו"ל בנושאי חדשנות וטכנולוגיה.
לרגל הגעתו לארץ של מלך הרשתות החברתיות, יוצאת בזק בתחרות סטטוסים יצירתיים בעמוד החברה בפייסבוק. הפרס הראשון לסטטוס היצירתי ביותר הוא הזמנה למפגש עם קוצ'ר בכינוס וכניסה חופשית לתערוכה, הכוללת גם כרטיס להרצאה של קוצ'ר בנושא רשתות חברתיות. עשרת המקומות הבאים יזכו את כותבי הסטטוסים היצירתיים בכרטיס להרצאה של קוצ'ר ב"בזק אקספו". מדובר בפעם הראשונה, בה ירצה קוצ'ר בארץ.
על המעוניינים לקחת חלק בתחרות להיכנס לעמוד הבית של בזק בפייסבוק ולכתוב לאשטון ברכת קבלת פנים יצירתית - עד 140 תווים. הזוכה ייבחר על פי שקלול כמות הלייקים שקיבל, יחד עם החלטת חבר השופטים, ביניהם בכירי אנשי הקריאייטיב והמדיה החברתית בישראל.
קוצ'ר, פריק של טכנולוגיה ואחד ממשתמשי המדיה החברתית המשפיעים ביותר בעולם, ירצה בנושא השפעות הטכנולוגיה על החיים והקריירה של אמנים ויוצרים. קוצ'ר עצמו משמש דוגמה לטשטוש הגבולות בין המדיה המסורתית לבין האינטרנט והוא ייצר מראה לעולמו הפרטי באמצעות חשבון הטוויטר שלו.
ב-16 באפריל ,2009זכה קוצ'ר להיות הראשון בעל מיליון עוקבים בטוויטר, זאת לאחר "קרב" מול רשת סי-אן-אן, אשר באותה עת היתה בעלת כמות העוקבים הגדולה ביותר במדיה זו. הקרב זכה להדים תקשורתיים עצומים והיווה בעיני רבים את נקודת הפריצה של הטוויטר.
כיום עוקבים אחרי קוצ'ר בטוויטר יותר מ- 5.8 מיליון איש, ובפייסבוק 5.4 מיליון גולשים, להם הוא מדווח על שגרת יומו, לצד המלצות על אפליקציות ושירותי תוכן שונים. בביקורו האחרון בארץ, העלה קוצ'ר תמונות, דיווח היכן הוא מבקר, ואף התכתב עם עוקבים ישראליים שזיהו אותו במקומות שונים. במחקר שפורסם בתחילת החודש על-ידי חוקרי מעבדת הרשתות החברתיות של HP נקבע כי חשבון הטוויטר של קוצ'ר הוא מהמשפיעים ביותר ברשת החברתית. איתו בעשירייה הראשונה: Google ואתר החדשות Breaking News.