לאחר שדיגמנה למותג בגדי גלישה ולבושם של הראפר פאף דדי, בר רפאלי כובשת חלקה נוספת בארה"ב ומככבת על השער של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" כשהיא מדגמנת ביקני חושפני במיוחד. השער מככב בשלט חוצות ענק במנהטן והוא נחשף לראשונה בתוכנית הלילה הפופולרית של דייוויד לטרמן.
רפאלי בת ה-23 לא מפסיקה לייצר כותרות שמתייחסות למערכת יחסיה עם השחקן ליאונרדו דיקפריו ולקמפיינים הרבים בהם היא משתתפת. לאחרונה היא נבחרה לקמפיין גדול של רשת האופנה "מרקס אנד ספנסר" ליום האהבה. רפאלי דגמנה הלבשה תחתונה בניסיון לשכנע את הבריטים לקנות לבנות זוגן תחתונים וחזיות מהקולקציה החדשה.
ההחלטה לבחור ברפאלי לשער המגזין הנחשב מהווה זינוק נוספת בקריירת הדוגמנות שלה. זוהי הפעם השלישית שבה רפאלי מצטלמת למגזין, והפעם הראשונה שבה תמונה של דוגמנית ישראלית מככבת על השער.
"ספורטס אילוסטרייטד" הוא שבועון הספורט הנפוץ ביותר בארה"ב, ויש לו למעלה מ-3 מיליון מנויים ותפוצה של 23 מיליון עותקים בשבוע. בעבר כיכבו על השער דוגמניות על כמו טיירה בנקס. בגיליון הנוכחי משתתפת גם אסתי גינזבורג, דוגמנית ישראלית נוספת שקריירת הדוגמנות שלה נוסקת לאחרונה.
הגיליון כולו מוקדש לבגדי ים תחת הכותרת "ביקני או כלום".