השף סטפן פרואה דה ווה הוא הפרזנטור החדש של חברת קריסטל מוצרי צריכה.
אחרי שכבש את כולנו בתוכנית הריאלטי של ערוץ 10, קרב סכינים, חוזר אלינו סטפן במתכונת מחודשת והפעם כפרזנטור של חברת קריסטל. תמורת הקמפיין החדש יקבל סטפן 60 אלף דולרים ולפי הצלחתו ייקבע גם משך זמן ההתקשרות עם השף הצרפתי.
סטפן שנחשב כיום לאחד מהשפים הטובים ביותר בעולם, הינו בעל מסעדה צרפתית, Le Fantin Latour, הנמצאת בעיר גרנובל שבצרפת. הצלחתו המקומית הצליחה לסחרחר גם את תרבות האוכל ברחבי העולם ובעיקר את תרבות האוכל שלנו.
אז איפה נוכל לראות אותו? כמעט בכל מקום. סטפן יככב בפרסומת טלוויזיה חדשה של החברה ובנוסף נוכל לראותו גם בשלטי חוצות, באתרי האינטרנט השונים וכן בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ.
מנכ"ל חברת קריסטל, מאיר סהר, הסביר כי הבחירה בסטפן נעשתה בשל יכולותיו לפנות, לדבר לגעת בקהלי היעד השונים של החברה ולחבר אותם למותגים השונים תחת בית קריסטל. "אני משוכנע שהמהלך יתרום להמשך הובלתה של קריסטל בתחום מוצרי החשמל לבית".
את השפים הישראלים, רועי סופר, אביב משה ומאיר אדוני, הצליח סטפן להביס ברוב קולות, כל שנותר הוא להמתין ולראות האם הציבור הישראלי ישתכנע באמינותו הפרסומית. ואני אומרת התגעגענו!