X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אילון מכלוף העיד במשפט פישר:

"5,000 שקל למידע מהמשטרה"

מכלוף, בעלים של מטמונת אשפה באשקלון, טוען שפישר מסר לו מידע מוקדם על הכוונה לעצור אותו תמורת תשלום במזומן ל"בחור שנתן את המידע" מעלה טענות גם נגד החלטת ביהמ"ש לסגור את המטמנה: "זה היה משחק מכור"
▪  ▪  ▪
פישר. "הזמין אותי בדחיפות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אילון מכלוף, המפעיל מטמונת אשפה באשקלון, טוען ששילם לרונאל פישר 5,000 שקל תמורת מידע על חקירה שהתנהלה נגדו בלהב 443. מכלוף העיד (יום ב', 3.12.18) במשפט פישר.
לדברי מכלוף, המשרד להגנת הסביבה הוציא בספטמבר 2013 צו סגירה מינהלי ל-30 יום למטמונת האשפה שלו, וידידו אלון חסן המליץ בפניו על פישר. כבר בדיון הראשון בבית המשפט הושגה הצלחה, ואחריו היו הבנות עם הפרקליטות להסדיר בתוך 30 יום את כל ההפרות.
מכלוף המשיך: "באיזה מוצאי שבת רונאל הזמין אותי אליו בדחיפות, אמר שיש לו מידע ושאל כמה אני מוכן לשלם תמורתו. אמרתי שמידע הוא דבר בעל ערך, השאלה במה מדובר. הוא אמר: תגיד בהתחלה כמה כסף יש לך. היו לי 6,000 שקל בכיס, נתתי לו 5,000, הוא שם במעטפה ואמר: זה בשביל הבחור שנתן את המידע. הוא אמר שזה מקצין בכיר במשטרה; ידעתי שיש לו קשרים עם הרבה אנשים.
"רונאל אמר שביום שני הולכים לעצור אותי, ולא הבנתי על מה. הוא אמר: אל תישן בבית, נבלבל אותם ואני אברר את הפרטים. בלילה של יום ראשון ישנתי במלון רויאל ביץ' בתל אביב, תחת השם 'רונן שמואל', סתם שם שעלה לי בראש. בסביבות השעה 9 הגיעה המשטרה אלי הביתה. התקשרתי לרונאל והוא אמר שאחכה בבית המלון עד שהוא יברר במה מדובר.
"אמרו לי שהשופטים מתנהגים בצורה מחפירה, גורמים לאשתי הרבה צער, באו למשרד, צועקים. ידעתי שאין שום דבר והחלטתי על דעת עצמי לחזור. עצרו אותי וחקרו אותי עד הלילה. בהתחלה סירבתי לדבר, אמרתי שקודם ישחררו את אשתי. אחר כך התחלתי לענות, לא שמרתי על זכות השתיקה, לכל דבר היה הסבר והכל היה מסודר. רק בלילה אמרו לי שזה שוחד. לא ידעתי במה מדובר.
"הגענו לבית המשפט. רונאל היה אמור לבוא לייצג אותי, התקשרתי אליו מהמעצר. הוא לא הגיע. אחי דאג לעורך דין. לחוקרים היה עודף ביטחון עצמי; הם לא ידעו לענות על השאלות של עורך הדין שלי. שוחררתי למעצר בית של חמישה ימים, ותוך כדי זה אני מנהל את תיקון ההפרות. אבל כמה ימים לפני תום הארכה שקיבלנו, הגיע עוד צו סגירה. אז עוד לא עלו לי החשדות בראש. שוב פניתי לרונאל, ושוב שכר טירחה, ושוב דיון - ולדיון הזה הגיעו אנשי להב, לתיק של איכות הסביבה. גם השופט שאל אותם: מה תפקידכם פה, מה זה קשור אחד לשני. היו כמה ויכוחים.
"השופט החליט לסגור את העסק. בדיעבד, כל דבר נהייתי חשדן: איך מתנהלים בצורה כזאת? מי דיבר איתו? אנחנו סידרנו את כל ההפרות! הקלטתי אנשים מאיכות הסביבה שאמרו שהמשטרה נכנסה לתמונה, והם רוצים לסגור אותי ולא אכפת להם שום דבר אחר. חשבתי שזו מדינת חוק. טעיתי; הם מתנהגים איך שהם רוצים, הם עושים מה שהם רוצים. רציתי שהשופט ישמע את ההקלטות, והוא לא הסכים. איש לא היה מוכן לשמוע כלום, זה היה משחק מכור".
לדברי מכלוף, הוא נפגש באקראי עם חסן במשרדו של פישר, וחסן אמר לו שמידע שרק פישר ידע עליו - עלה בחקירתו שלו. "התחלתי לחבר את הנקודות ואז אמרתי לו: יכול להיות שהוא מוכר אותנו? לא יכול להיות. עורך דין זה כמו אבא. זה לא היה אסימון שנפל; הוא שבר את הרצפה. סירבתי להאמין, המשכתי לבוא אליו". לדברי מכלוף, פישר התפאר בכך שהטלפון שלו מחובר לבכירים במשטרה, ובהם מי שהיה ראש אגף החקירות, מני יצחקי.
החקירה הנגדית של מכלוף נדחתה למועד אחר, עד שיוכרע ערעור ההגנה על תעודת חיסיון שהוציאה לאחרונה המדינה על החלטותיה בענייניו של מכלוף.

תאריך:  03/12/2018   |   עודכן:  03/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  מנחם (מני) יצחקי / Menahem Yizhaki  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"5,000 שקל למידע מהמשטרה"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא בחל
בדבר  |  3/12/18 17:29
 
- קצה
הקרחון  |  4/12/18 11:58
2
ששיבשו וטייחו את חקירת רות דוד
פושעים  |  3/12/18 18:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רונאל פישר
איתמר לוין
רמי דואני בעדותו במשפט פישר: אם ע"י ופישר לא היו מדברים - כלל לא הייתי נחקר; התיק נסגר בהעדר אשמה    "הם לא הצילו אותי! זה כמעט הרס לי את החיים"
איתמר לוין
קבלן התשתיות ששון חי הגיש תביעה בסך 10 מיליון שקל נגד פישר, ואישר שלצורך כך קראו הוא וגיסו זוהר בוצ'ן זה את זה גרסתו של זה - למרות ששניהם עדי תביעה בתיק
איתמר לוין
מח"ש לא הקליטה חלקים ניכרים מחקירותיו של ששון חי    טוען שהתנהלותו של פישר הייתה "תהליך מסיבי של הפחדה וסחיטה"    פישר המשיך לייצג אותו אפילו אחרי מעצרו בפרשת אלון חסן
איתמר לוין
ששון חי מסר תשובות סותרות לשאלה האם כץ הזהיר אותו שהוא צפוי למאסר אם יעיד בלא הסכם    טוען שהחקירות נגדו "נולדו ממוחו הקודח של פישר" במטרה לקבל שכר טירחה ממנו ומקורבנות אחרים
איתמר לוין
קבלן התשתיות מעיד על השוחד לשוטרים לצורך סגירת החקירות נגדו    אומר שהוא יזם את התשלומים    טוען: רכוש חברת משה בוצ'ן שוחרר לאחר שפישר הצליח - לבקשת אהרונישקי ודנינו - למנוע פרסום כתבה בערוץ 2
רשימות נוספות
חסן: לא הדלפתי את ההקלטות  /  איתמר לוין
חסן: רדיפה מצד ישראל כ"ץ הביאה לכתב האישום נגדי  /  איתמר לוין
10 ימים לפני עדותו: חי תובע את פישר  /  איתמר לוין, יצחק דנון
האם חסן חסין  /  איתמר לוין
משפט פישר כמשל  /  איתמר לוין
ואצלנו? משפט פישר כדוגמה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il